Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Κ. Καραμανλής: Καταργούνται οι εξαιρέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ο κ. Καραμανλής απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις αποζημιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις στις αποζημιώσεις των επιβατών των δρομολογίων του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αλλά και του δρομολογίου Καλαμπάκα-Αθήνα, για τη μεγάλη ταλαιπωρία της 24 Ιανουαρίου από την πρωτοφανή χιονοθύελλα.


Όπως υπογράμμισε «προσωπικά επικοινώνησα στις 25 Ιανουαρίου με τη διοίκηση της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και ζήτησα η εταιρεία να καταβάλει από 1.000 ευρώ στους επιβάτες των τρένων και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφώνησε πλήρως να καταβάλει το ποσό, ενώ η διαδικασία των αιτήσεων έχει ήδη ξεκινήσει».


Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι στις προθέσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η κατάργηση των εξαιρέσεων του Κανονισμού 1371 ανεξαρτήτως χρόνου και ισχύος τους.


Όπως εξήγησε ο Κανονισμός 1371 θεσπίστηκε στο πλαίσιο της κοινής πολιτικής μεταφορών, προκειμένου να διασφαλίζονται τα δικαιώματα των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών με στόχο να βελτιωθεί η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα των  παρεχόμενων υπηρεσιών, ώστε να αυξηθεί το μερίδιο των σιδηροδρομικών μεταφορών σε σχέση με άλλους τρόπους μεταφοράς.


«Ο Κανονισμός -σε σειρά διατάξεών του- παρέχει στα κράτη-μέλη τη δυνατότητα εξαίρεσης των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων από την εφαρμογή ορισμένων άρθρων. Από την πλευρά μας, παρόμοιες εξαιρέσεις είχαν θεσμοθετηθεί από το 2014, έτος δηλαδή που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκε ακόμα στο δημόσιο και δεν είχε ιδιωτικοποιηθεί.


Επομένως, για τις όποιες αποζημιώσεις ενδεχομένως καταβάλλονταν -αν δεν υπήρχαν οι συγκεκριμένες εξαιρέσεις- η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πιθανόν να στρεφόταν εναντίον του ΟΣΕ, ο οποίος όπως δεν έχει την οικονομική δυνατότητα αυτήν την στιγμή να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις».


Τέλος ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι «αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίον κύρια προτεραιότητα του υπουργείου μας αποτελεί η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας με ένα πακέτο έργων 3,3 δισ. ευρώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου