Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Πληρώθηκαν οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές, ξεκινά η στατική μαθητεία των νέων μηχανοδηγών

 Καταβλήθηκε στους πιστοποιημένους εκπαιδευτές (μητρώο Ρ.Α.Σ.) η πρώτη δόση για τις αμοιβές τους γύρω απο τις εκπαιδεύσεις μηχανοδηγών που έλαβαν χώρα απο το 2019 (σειρά προσλήψεων 2018).

Η συμφωνία του Σωματείου μας (Π.Ε.Π.Ε.) με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ , προβλέπει 

την εξόφληση των αμοιβών σε 3 δόσεις και με τον τρόπο αυτό έκλεισε ένα θέμα την πορεία του οποίου αμφισβήτησαν πολλοί "καλοθελητές".

Στόματα που έλεγαν πολλά έκλεισαν για άλλη μια φορά απο την δράση του Σωματείου μας. Φτηνή προπαγάνδα που πάντα διαψεύδεται. 

Αντιλαμβανόμαστε ότι όσοι  διακινούσαν σενάρια, έχουν έρθει σε δύσκολη θέση, αλλά αυτό τους έχει γίνει συνήθεια εδώ και 6 χρόνια και πιο συγκεκριμένα απο τον Ιούνιο του 2015 και μέχρι σήμερα. Άκοπη κριτική που λαμβάνει απαντήσεις με έργα.

Πλησιάζει η ώρα των συνελεύσεων

Απαντήσεις αναμένεται να δοθούν και στις απολογιστικές συνελεύσεις της Π.Ε.Π.Ε.  που θα έχουν πλέον και προεκλογικό χαρακτήρα και απολογισμό τριετίας καθώς είμαστε στην τελική ευθεία για τις εκλογές του Σωματείου μας τον προσεχή Μάιο. 

Απαντήσεις που αφορούν αιτιάσεις όσων στηρίζουν την Κυβερνητική Πολιτική στον σιδηρόδρομο και προσπαθούν να επιρρίψουν ευθύνες σε όσους την αντιμάχονται βλέποντας την απαξίωση και τα αποτελέσματα της.  

Η κατάρρευση του σιδηροδρόμου όμως τους εκθέτει ανεπανόρθωτα. Η εικόνα στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης - Λάρισας για παράδειγμα, εκθέτει κάθε Κυβερνητικό ή wannabe Κυβερνητικό συνδικαλιστή. Το μέσο έχει αφεθεί στην τύχη του απο την Κυβέρνηση καθώς σημαντικά είναι τα προβλήματα στην υποδομή και στο τροχαίο υλικό.

Η ουσιαστική παρέμβαση της Π.Ε.Π.Ε. που είχε ως   αποτέλεσμα τον ορισμό εκπροσώπου του Σωματείου μας σε επιτροπή για το τροχαίο υλικό θα καταδείξει ακόμα περσότερο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί καθημερινά ενώ για την υποδομή και την κακή της κατάσταση μιλάνε οι καθημερινές καθυστερήσεις σε πολλά δρομολόγια. 

Θυμηδία προκαλούν ωστόσο οι απόψεις που έλεγαν ακόμα ότι το Σωματείο των Μηχανοδηγών θα πρέπει σχεδόν να ....αγοράσει νέο τροχαίο υλικό. Απόψεις Κυβερνητικών που έχουν χάσει κυριολεκτικά την γή κάτω απο τα πόδια τους. 

Για να γίνουν επενδύσεις , πρέπει να υπάρχει πολιτική βούληση για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, κάτι που αγνοείται 3 χρόνια τώρα. Εξαγγελίες επί εξαγγελιών ενώ ακόμη δεν έχουμε δεί την μελέτη για την ανάταξη του δικτύου και πόσο αυτή θα στοιχίσει !!!!

Παράλληλα,  η σημαντική καθυστέρηση στην υπογραφή της σύμβασης ΤΡΑΙΝΟΣΕ- Ελληνικού Δημοσίου αποτελεί τροχοπέδη σε επενδυτικά σχέδια. 

Αυτά οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές  αποφεύγουν να τα συζητούν φυσικά και περιορίζονται σε ανούσιες και επί προσωπικού συζητήσεις ενώ κάνουν το άσπρο - μαύρο, προσπαθώντας να μας κάνουν να ξεχάσουμε την πρόοδο και την δυναμική που αναπτύχθηκε για τον σιδηρόδρομο την περίοδο 2015-2019. 

Θλιβερή και η στάση του Υπουργείου Μεταφορών που όμως αντικατοπτρίζεται στην δήλωση του πρώην Κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Πέτσα "Αν κάνουμε εκλογές τώρα, θα μας τιμωρήσει ο κόσμος" ανέφερε, αφήνοντας έκπληκτους όσους βλέπουν και πιστεύουν τις "πετσοκομμένες" δημοσκοπήσεις. 

Το Υπουργείο Μεταφορών αρνείται το διάλογο γιατί πολύ απλά δεν έχει τίποτα να πεί στους μηχανοδηγούς που ζούν καθημερινά το μπάχαλο των επιλογών και της ανυπαρξίας πολιτικής. 

Ξεκινά η στατική μαθητεία των νέων μηχανοδηγών 

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον απαξίωσης του σιδηροδρόμου, ξεκινά και το 2ο σκέλος της μαθητείας των 74 νέων μηχανοδηγών που χωρίστηκαν σε έδρες (με καταλυτική και πάλι την παρέμβαση του Σωματείου μας για την προστασία της εντοπιότητας) και απο αύριο ξεκινούν την παρουσία τους στα μηχανοστάσια με την στατική να διαρκεί μέχρι τις 3 Μάϊου οπότε και μετά ξεκινά η επί των αμαξοστοιχιών εκπαίδευση. 

Μετά την συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το καλοκαίρι, που προέβλεπε την πρόσληψη 74 νέων μηχανοδηγών, η Π.Ε.Π.Ε. θα αποτελεί και τον εγγυητή για την ισότιμη  ένταξη των νέων συναδέλφων στον κλάδο μας και την άρτια εκπαίδευση και πιστοποίηση τους απο έμπειρους μηχανοδηγούς. 

Ευχόμαστε στους συναδέλφους καλό ξεκίνημα, καθώς τώρα ουσιαστικά  ξεκινά το ταξίδι στον μαγικό κόσμο του σιδηροδρόμου και της έλξης !!!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 



1 σχόλιο:

  1. Και η γραμμή της Φλώρινας έχει τα προβλήματά της. Μη τα ξεχνάμε και αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή