Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Μαΐου 2022

H «άγνωστη» ανεξάρτητη Αρχή και η (μη) συγχώνευση με την ΡΑΣ

 Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαθέτει μια «άγνωστη» ανεξάρτητη Αρχή ή καλύτερα μια «ανενεργή» ανεξάρτητη Αρχή. Πρόκειται για την Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ), η οποία συστάθηκε το 2013, με αντικείμενο, κυρίως, την προκήρυξη
των διαγωνισμών για την απελευθέρωση της αγοράς των ΚΤΕΛ. Η ΡΑΕΜ – ουσιαστικά – δεν λειτούργησε ποτέ, για ποικίλους λόγους.

Στις αρχές του 2021, το υπουργείο Μεταφορών γνωστοποίησε ότι εξετάζει την ενοποίηση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) με την Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών σε μια ενιαία Αρχή, την Ρυθμιστική Αρχή Μεταφορών.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς των επιβατικών μεταφορών, το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται ότι απομακρύνεται.

Αυτό, διότι οι υπεραστικές γραμμές των λεωφορείων / ΚΤΕΛ με τις αντίστοιχες των τρένων δεν διαθέτουν κοινά χαρακτηριστικά.

Στον σιδηρόδρομο, οι άγονες γραμμές ανατέθηκαν, εκ νέου, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μάλιστα, για περίοδο 10 + 5 ετών.

Αντίστοιχα, στα ΚΤΕΛ, η κατάθεση του νομοσχεδίου για την απελευθέρωση της αγοράς αναμένεται τους επόμενους μήνες, με το υπουργείο Μεταφορών, σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, να προκηρύσσει -όπως όλα δείχνουν- τους σχετικούς διαγωνισμούς.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου