"Κατά περίεργο τρόπο πληροφορηθήκαμε την μη στάθμευση της συγχρόνου αμαξοστοιχίας ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΕΛΟΣ που η έναρξη λειτουργίας του έγινε την Κυριακή στον ιστορικό σταθμό Λιανοκλαδίου που είναι και γεωγραφικά για την Ελλάδα η μεσότητα της διαδρομής.
Θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν σχεδιάσει σχεδόν το 5λεπτο της καθυστέρησης της αποβίβασης και επιβίβασης του κοινού να κερδηθεί σε χρόνο ώστε να εκπληρωθεί ο στόχος της εταιρείας του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη κάτω από 4 ώρες.
Και μου είναι αδιανόητο γιατί δεν υπήρξε παρέμβαση εκ μέρους των Βουλευτών μας και των 2 υπουργών ώστε να έχουμε αυτή τη στάση του ΑΣΗΜΕΝΙΟΥ ΒΕΛΟΥΣ στον ιστορικό σταθμό Λιανοκλάδι.
Πρέπει να υπάρξει διόρθωση πάνω στο θέμα αυτού του σχεδιασμού και επαναπροσδιορισμός του δρομολογίου…."
Ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία κ. Αποστόλης Καραναστάσης τονίζει σε δήλωση :
Θυσία στο να μη γράφει η ΤΡΕΝΟΣΕ στο Θεσσαλονίκη Αθήνα διάρκεια διαδρομής 4 ώρες αλλά 3:56!
Οφείλουμε όλοι να αντιδράσουμε.
Με την υπογραφή της σύμβασης για τις άγονες γραμμές, που χαρακτηρίστηκε ως συμφωνία πρότυπο για το μέλλον!
προβλέπονται :
- Η καταβολή από το Δημόσιο στην ιταλικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ 50 εκατ. ευρώ ετησίως για τα επόμενα 10 χρόνια, με αυτόματη επέκταση 5 ετών μετά το τέλος της δεκαετίας. Η αξία της σύμβασης δηλαδή ανέρχεται σε 750 εκατ. ευρώ.
- Το πρώτο πρωινό τρένο ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ (51IC), με άφιξη στην ΑΘΗΝΑ 10:22’, παύει να σταθμεύει στο ΛΕΙΑΝΟΚΛΑΔΙ (ΛΑΜΙΑ) στις 8:38’. Δηλαδή το τρένο αυτό διέρχεται τη ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ σαν να είναι σε τούνελ!
Να θυμηθούμε ότι το τρένο αυτό, το 2019 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, στάθμευε πέρα από το Λειανοκλάδι και στο Παλαιοφάρσαλο, με διάρκεια της διαδρομής Θεσσαλονίκη - Αθήνα 3:51’ ώρες
Σήμερα, μετά από 3 χρόνια κυβέρνησης Ν.Δ., χωρίς στάση σε Λειανοκλάδι και Παλαιοφάρσαλο, η διάρκεια της ίδιας διαδρομής θα είναι 3:56 ώρες και πανηγυρίζουν!
Τι πέτυχαν, λοιπόν, με τις αλλαγές αυτές:
Κάποιος που θέλει να ταξιδέψει για πρωϊνή δουλειά από τη ΛΑΜΙΑ στην ΑΘΗΝΑ, θα επιλέξει το 53IC στις 11:07’ από το Λειανοκλάδι, με άφιξη στην ΑΘΗΝΑ 13:03’!
Εναλλακτικά, μπορεί να επιλέξει το δρομολόγιο C121(Λεωφορείο), να ξεκινήσει 6:57’ από το Λειανοκλάδι και σε 5 ώρες (11:57’) να φθάσει στην Αθήνα.
Δηλαδή, στην ψηφιακή εποχή, το πολυδιαφημισμένο επιτελικό κράτος μας επαναφέρει στην εποχή του αραμπά.
▪ Η άλλη μεγάλη απάτη: Ανακοινώθηκε ότι προστίθενται οι εξής νέες διαδρομές: Τιθορέα – Λειανοκλάδι – Λαμία - Στυλίδα και Λειανοκλάδι - Λαμία (για εξυπηρέτηση μετεπιβιβάσεων από/σε δρομολόγια IC Αθήνα – Θεσσαλονίκη - Αθήνα). Αλήθεια αυτές οι γραμμές δεν λειτουργούσαν το 2019; Πότε σταμάτησαν και πότε θα (ξανα)ξεκινήσουν;
Οι πολίτες της περιοχής μας απαιτούν να εξυπηρετούνται με το φθηνότερο, ασφαλέστερο και οικολογικότερο μεταφορικό μέσο, τον σιδηρόδρομο, με πύκνωση των δρομολογίων ώστε να αντιμετωπίζονται πραγματικά οι ανάγκες των επιβατών.
Η κυβέρνηση εγκατέλειψε την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και την χρηματοδότηση των υποδομών, που ήταν αναγκαίες για τον πλήρη εκσυγχρονισμό της γραμμής δεδομένου ότι, τα τελευταία τρία χρόνια δεν έχει γίνει καμιά παρέμβαση από αυτές που με στόμφο ανακοινώνονται κάθε τόσο.
O πρώην Δήμαρχος Λαμίας και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης της μείζονος μειοψηφίας ''Πρόταση Ευθύνης '' Νίκος Σταυρογιάννης αναφέρει
Μόλις προχθές, ύστερα από πολύμηνη αναμονή και αρκετές ανακοινώσεις, ξεκίνησαν τα δρομολόγια για το γνωστό σε όλους μας «λευκό βέλος», μια υπερταχεία αμαξοστοιχία, ικανή να ανταγωνιστεί την αεροπορική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
Το σπουδαίο αυτό μέσο γρήγορης και οικονομικής μετάβασης από Αθήνα προς την συμπρωτεύουσα, αν και διέρχεται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό από την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, εν τούτοις δε σταματά στο Σ.Σ Λιανοκλαδίου.
Τι κι αν ξοδέψαμε τεράστια ποσά, μέρος από τα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης και μετέπειτα το ΕΣΠΑ, προκειμένου να κατασκευάσουμε ένα σύγχρονο - για τα ελληνικά δεδομένα - σιδηροδρομικό δίκτυο;
Τώρα που έφτασε η ώρα οι Λαμιώτες, οι Φθιώτες και οι επισκέπτες του τόπου μας να μπορούν να το χρησιμοποιούν με γρήγορα και σύγχρονα τρένα, η Λαμία, η έδρα της Φθιώτιδας, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, ΔΕΝ αποτελεί στάση για το πολυδιαφημισμένο «λευκό βέλος».
Η περιοχή μας λοιπόν, καταδικάζεται ξανά, σε απομόνωση, αυτή τη φορά σιδηροδρομική, με πολύπλευρες δυσμενείς αναπτυξιακές, κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες.
Άξια απορίας παραμένει, η εκκωφαντική σιωπή όλων των θεσμικών παραγόντων του τόπου μας, αρχής γενομένης από τη Δημοτική Αρχή που συνεχίζει να αναλώνεται σε μακέτες, ενώ η Λαμία μαραζώνει με ανησυχητικά γρήγορους ρυθμούς.
Η Στρατηγική της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που εμείς σχεδιάσαμε, εξασφαλίζοντας και τους απαραίτητους χρηματικούς πόρους και η οποία θα έκανε την πόλη και το Δήμο μας διεθνώς αναγνωρίσιμο πολιτιστικό προορισμό, μοιάζει να έχει παραμείνει στα σχέδια. Οποίες και να είναι οι τρέχουσες συνθήκες σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, οι αιρετοί έχουμε χρέος να διεκδικούμε διαρκώς και να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα του τόπου μας.
Οφείλουμε με ουσιώδεις παρεμβάσεις και όχι με μεγαλεπήβολες αναρτήσεις, να απαιτούμε την πρόοδο και την ευημερία. Η Λαμία, ολόκληρος ο Δήμος, έχει τις αντικειμενικές προϋποθέσεις για να το επιτύχει.
Ας δείξουμε επιτέλους και την πολιτική βούληση που αρμόζει σε τούτο τον προικισμένο τόπο που δεν αντέχει άλλο κοινωνικό και οικονομικό μαρασμό. Ούτε άλλα ακριβοπληρωμένα επικοινωνιακά τρικ, αστραφτερές φωτογραφίες και ανυλοποίητες μακέτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου