Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022

Προσπάθεια «αναβίωσης» των κόκκινων αποθηκών Κ1 και Κ2 από τον ΟΣΕ

 Το πόρισμα με τις εναλλακτικές λύσεις για την αξιοποίηση των κόκκινων αποθηκών Κ1 και Κ2 στο Θριάσιο αναμένει ο ΟΣΕ.


Ο ΟΣΕ έχει αναθέσει στην Grant Thornton τη σχετική μελέτη, η οποία έχει ως αντικείμενο την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και τις εναλλακτικές λύσεις για την παραχώρησή τους.

Πρόκειται για τα δύο «κόκκινα» κτίρια, συνολικού εμβαδού 56.000 τ.μ., σε έκταση 139.000 τ.μ., τα οποία, όπως υποστηρίζουν στελέχη του ΟΣΕ, έχουν περάσει στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Οργανισμού με τροπολογία από το 2018.

Η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών παρακολουθεί με ενδιαφέρον τα όσα εξελίσσονται στο Θριάσιο, καθώς κυρώθηκε από τη Βουλή η τροποποιημένη σύμβαση για το Θριάσιο Ι.

Ανάδοχος στο Θριάσιο Ι έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – Goldair.

Παράλληλα, στα τέλη του μηνός κατατίθενται οι προσφορές για το Θριάσιο ΙΙ, το οποίο εικάζεται ότι θα διεκδικήσει η Hellenic Train.

Φώτης Φωτεινός - www.metaforespress.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου