Όχι και απο την ... Συμμαχία (ΔΑΚΕ) που ενοχλήθηκε γιατί την εκδήλωση την διοργάνωσε η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ!
Δηλαδή το Σωματείο των Μηχανοδηγών θα έλεγε όχι σε μια εκδήλωση που ήταν προσκεκλημένο το Σωματείο Εργαζομένων στην Μαλαματίνα (του οποίου ο Πρόεδρος κατά δήλωση του βρίσκεται στον χώρο του ΠΑΜΕ), επειδή ο διοργανωτής της εκδήλωσης, δεν συμβαδίζει με τα πολιτικά πιστεύω των "συνδικαλιστών" της Συμμαχίας* (ΔΑΚΕ-Νέα Έλξη- Αναγέννηση).
*μπορεί να ξεχνάμε κάποιο αλλά οι συνάδελφοι έχουν αλλάξει 4 ονόματα σε 5 χρόνια.
Γενικώς στην Συμμαχία έχουν θέματα τελευταία και έχουν ένα φανερό εκνευρισμό.
Αφενός η συμπόρευση με την ΔΑΚΕ που ακύρωσε την πορεία 3 περίπου χρόνων στο Σωματείο των μηχανοδηγών (2017-2021) και ιδιαίτερα η ρητορική των εκπροσώπων της ΔΑΚΕ για τους μισθούς των μηχανοδηγών στο τελευταίο συνέδριο της Ομοσπονδίας (ρητορική που δεν τόλμησαν να αμφισβητήσουν οι εκπρόσωποι της "Συμμαχίας" που ήταν παρόντες όταν συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ έβαζαν τα ζητήματα αυτά) , αφετέρου η πληρωμή των αναδρομικών της Σ.Σ.Ε. που καταψήφισε το 2020 η Συμμαχία (Νέα Έλξη τότε) τους δημιουργεί σοβαρά ζητήματα.
Κυρίαρχο όμως ζήτημα, για τους "παροικούντες την Ιερουσαλήμ" , είναι ότι δεν φαίνεται να υλοποιούνται και οι προσωπικές φιλοδοξίες συγκεκριμένων συναδέλφων που συντάχθηκαν με την ΔΑΚΕ (Συμμαχία κτλπ) και θεώρησαν ότι η ενασχόληση τους με τα κοινά θα τους βοηθήσει στην άνοδο τους στον υπηρεσιακό μηχανισμό της Hellenic Train αν και ακόμα είναι πολλοί νέοι στον χώρο.
Με λίγα λόγια θεώρησαν ότι οι καρέκλες σε ένα συνδικάτο, συνεπάγονται και καρέκλες σε θέσεις ευθύνης. Αυτό είδαν προφανώς στον ΟΣΕ , σκέφτηκαν ότι έτσι θα γίνει και στην Hellenic Train.
Μάλλον δεν είχαν καταλάβει ότι οι εποχές της κομματοκρατίας έχουν περάσει ανεπιστρεπτί στην Hellenic, ιδιαίτερα όσοι έχουν τον αριβισμό και την ματαιοδοξία ως δεύτερη φύση τους.
Μπορεί οι διηγήσεις που έχουν και τα αφηγήματα που ακούνε απο το παρελθόν, να τους καθοδηγούν σε λάθος δρόμους και συμπεράσματα. Σίγουρα πάντως βιάζονται να "ανέβουν" υπηρεσιακά και να κατέβουν απο τα τρένα.
Οι ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τους απεργούς και τον αγώνα των συναδέλφων στην Μαλαματίνα και το Σωματείο μας θα συμμετέχει σε όποια εκδήλωση για τέτοιο σκοπό διοργανώσει ο οποιοσδήποτε.
Αν διοργανώσει η ΔΑΚΕ για παράδειγμα μια τέτοια εκδήλωση και προσκληθεί η Π.Ε.Π.Ε. ασφαλώς ο Πρόεδρος του Σωματείου μας θα παραστεί σε αυτήν. Μπορεί να μην αρέσουν στους μπλέ συνδικαλιστές όσα θα ειπωθούν για τα αίτια της απεργίας και των απολύσεων στην Μαλαματίνα, αλλά αυτή είναι η Δημοκρατία.
Επίσης.
Στην ΔΑΚΕ (Συμμαχία) δεν έχουν καταλάβει -ακόμα- το αυτονόητο.
Στις τελευταίες εκλογές του Σωματείου των Μηχανοδηγών η +ΣυνΕξέλιξη έλαβε το 75% των ψήφων των συναδέλφων μας και η ΔΑΚΕ (Συμμαχία) το 24% και μάλιστα σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση και η Νέα Δημοκρατία (που φανερά πλέον στηρίζουν οι εκπρόσωποι της) παρουσιαζόταν ως πολιτικά κυρίαρχη.
Ο Πρόεδρος της Π.Ε.Π.Ε. που σύμφωνα με το Καταστατικό εκπροσωπεί το Σωματείο μας, ΔΕΝ εκλέχτηκε σε αυτήν την θέση με την ψήφο τους, καθώς υπήρξε αυτοδυναμία της ΣυνΕξέλιξης, καθαρή και αδιαμφισβήτητη.
Αν στην Π.Ε.Π.Ε. η ΣυνΕξέλιξη είχε 5 έδρες και οι άλλες παρατάξεις 6 (όπως συνέβη το 2015) το στέκι θα έγραφε η +ΣυνΕξέλιξη στηρίζει τους απεργούς της Μαλαματίνας.
Άλλωστε αν η Συμμαχία στήριζε τον αγώνα τους, κάτι θα μπορούσε να είχε γράψει τόσο καιρό (ή άλλους κοινωνικούς αγώνες). Μιλάμε για την παράταξη "συνδικαλιστική" (ντεμέκ) που δημοσίευσε το Δελτίο Τύπου του ΟΣΕ μετά τον εκτροχιασμό στην Τιθορέα και όχι το Δελτίο Τύπου του Σωματείου!!!!!!!
Εφόσον δημοκρατικά οι μηχανοδηγοί αποφάσισαν -και με μεγάλη πλειοψηφία -, ότι η ΣυνΕξέλιξη θα έχει τον πρώτο λόγο, θα πρέπει κάποιοι να σκέφτονται δεύτερη φορά τα όσα γράφουν και να μετράνε το μπόι τους μέρα μεσημέρι. Όταν έρθει η ώρα της κρίσης, όλοι θα κριθούν ξανά. Κανείς απο την ΣυνΕξέλιξη δεν έχει σκοπό να γίνει μάστορας άλλωστε. Όλοι παρόντες θα είναι και το 2025 (να είμαστε όλοι υγιείς ασφαλώς).
Τέλος.
Η επίκληση της ενότητας είναι επίπλαστη απο την Συμμαχία (ΔΑΚΕ), καθώς θέλει απο μειοψηφική θέση να καθορίζει την στρατηγική της Π.Ε.Π.Ε. και μάλιστα χωρίς να καταθέτει καμία ουσιαστική πρόταση. Αυτοί οι εκβιαστικοί υπαινιγμοί αφορούν όμως όσους τους εκτοξεύουν.
Η ενότητα είναι αδιαμφισβήτητη στην Π.Ε.Π.Ε. και όποιος τόλμησε τα τελευταία χρόνια να παίξει με αυτήν, κατέστη γραφικός.
Όπως αδιαμφισβήτητη είναι και η δημοκρατική λειτουργία εντός του Σωματείου.
Με τον τρόπο αυτό άλλωστε και με ψήφους 8 υπέρ (ΣυνΕξέλιξη) και 3 κατά (Συμμαχία - Νέα Έλξη-ΔΑΚΕ κτλπ) ψηφίστηκε η ΣΣΕ του 2020, με βάση την οποία οι μηχανοδηγοί αύριο θα λάβουν και την 2η δόση των αναδρομικών τους αυξήσεων για το 2022.
Με την στρατηγική που χαράζει η ΣυνΕξέλιξη υπογράφηκαν 3 συλλογικές συμφωνίες απο το 2019 και μέχρι σήμερα (5 απο το 2018) και με μεγάλες αυξήσεις για το εισόδημα των μηχανοδηγών , ενώ πληρώθηκαν εκπαιδευτικές αμοιβές για πρώτη φορά στην ιστορία του κλάδου και έγιναν 200 και πλέον προσλήψεις νέων συναδέλφων.
Κανείς απο τους υποψηφίους της +ΣυνΕξέλιξης δεν έχει κρύψει τα πολιτικά του πιστεύω, τα οποία και προέρχονται από διαφορετικούς πολλές φορές πολιτικούς χώρους.
Άλλοι ήταν αυτοί που κρύβονταν πίσω από.... "Συμμαχίες Αξιών" και παρουσιάζονταν ως δήθεν ανεξάρτητοι, για να καταλήξουν υποψήφιοι με την ΔΑΚΕ και ως παράταξη ουρά της στον χώρο της Π.Ο.Σ.
Από την ημέρα που δημιουργήθηκε η +ΣυνΕξέλιξη, υπήρξε μια βασική συμφωνία μεταξύ των ιδρυτών της. Να πάει τον κλάδο ΜΠΡΟΣΤΑ αφήνοντας πίσω το χτες.
Απο αυτήν την βασική θέση υποχώρησαν ελάχιστοι, που πάντα θέλανε ανταλλάγματα επί προσωπικού. Αυτά είναι τα προσωπικά οφέλη και τα γνωρίζουν ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί.
Όταν δεν τους δόθηκαν, γιατί η ΣυνΕξέλιξη δεν διαπραγματεύεται τις αρχές της, αποχώρησαν. Και κρίθηκαν στην πλειοψηφία τους, ως αποτυχημένοι, λίγο αργότερα.
Το μήνυμα λοιπόν είναι σαφές.
Σε όσους απαίτησαν να κατεβάσουμε το " ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την απεργία στην Μαλαματίνα" και την εκδήλωση στην Ξάνθη. Η Π.Ε.Π.Ε. σήμερα έγραψε το παρακάτω κείμενο :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου