Η αλήθεια.
Η πραγματικότητα είναι ότι μετά τον Παλαιοφάρσαλο δίνεται εντολή για παρακολούθηση των φωτοσημάτων που βρίσκονται σε "δοκιμαστική λειτουργία" και μέχρι την Λάρισα (40 χιλιόμετρα).
Μετά την Λάρισα και μέχρι το Πλατύ (140 χιλιόμετρα) δεν λειτουργεί τίποτα, όλα σβηστά.
Αντίστοιχα απο την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα (160 χιλιόμετρα) δεν λειτουργεί κανένα φωτόσημα.
Στο Τιθορέα - Δομοκός (120 χιλιόμετρα) που εγκαινιάστηκε την άνοιξη του 2019, μετά απο μεγάλη καθυστέρηση λειτουργούν - με πολλά προβλήματα- τα φωτοσήματα και η τηλεδιοίκηση.
Συνολικά, σε 300 χιλιόμετρα στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, δεν λειτουργεί ΤΙΠΟΤΑ ενώ στα 120 χιλιόμετρα του νέου έργου Τιθορέας -Δομοκός, λειτουργούν φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση με σοβαρά προβλήματα.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και όχι τα FAKE NEWS της λίστας ενημέρωσης#108 που διακινούν ΚΑΙ εργοδοτικά Σωματεία - προσκείμενα στην Κυβέρνηση.
Απόδειξη των όσων λέμε, είναι το χτεσινό συμβάν στο Λιανοκλάδι, όπου δόθηκε εντολή σε τρένο να υπερβεί κόκκινο φωτόσημα καθώς δεν λειτουργεί το σύστημα , τα κλειδιά ήταν και πάλι "ανάποδα" και η ακαριαία αντίδραση του μηχανοδηγού αποσόβησε τα χειρότερα.
Φυσικά ο ΟΣΕ θα μιλήσει και πάλι για "ανθρώπινο λάθος", αλλά ποιος πραγματικά μπορεί να κατηγορήσει όσους χαράσσουν διαδρομές πάνω σε "κόκκινους" πίνακες;
Οι ευθύνες είναι πολιτικές και δεν αφορούν τους εργαζόμενους.
Το στέκι της έλξης - To blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου