19.3 εκ Ευρώ επιχορήγηση στα ΚΤΕΛ, για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης ψήφισε σήμερα η Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Είναι η 2η ενίσχυση που δίνεται στα ΚΤΕΛ τα τελευταία 2 χρόνια. Στον σιδηρόδρομο, οι μαυρογιαλούροι χρωστάνε ακόμα την ενίσχυση που ψηφίστηκε το 2020 για την
Ενώ για το 2022 και την τεράστια αύξηση του ενεργειακού κόστους, η Κυβέρνηση δεν προέβλεψε ούτε μισό Ευρώ για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών!
Πλέον μιλάμε και με αποδείξεις για την πλέον αντισιδηροδρομική της μεταπολίτευσης, την Κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Ποιο green deal και ποιες Ευρωπαϊκές πολιτικές.
Όταν στην Κυβέρνηση ακούνε τρένο, θέλουν να το κλείσουν για να πριμοδοτήσουν το οδικό λόμπι που αποτελεί άλλωστε σταθερή εκλογική πελατεία της..
Το πλέον αστείο είναι το Υπουργείο θα δεχτεί εισήγηση για το πως θα μοιράσει τα 19.3 εκ Ευρώ στους ιδιοκτήτες λεωφορείων, απο τους...ιδιοκτήτες λεωφορείων.
Εκλογές έρχονται.....Όποιος προλάβει δηλαδή.
Και ο σιδηρόδρομος φτωχός συγγενής.
Το μοναδικό που θα έχουμε να θυμόμαστε απο αυτήν την θλιβερή για τον σιδηρόδρομο τετραετία είναι οι εξαγγελίες. 15 φορές έχουν εξαγγείλει την Πελοπόννησο, 15 φορές έχουν εξαγγείλει το ETCS, δεκάδες φορές εξήγγειλαν έργα που ακόμα δεν έχουν καν δημοπρατηθεί.
Τα συμπεράσματα συνάδελφοι σιδηροδρομικοί, δικά σας.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου