Φώτο απο την συνάντηση τον Ιούνιο του 22 |
Το Υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε χτες ότι δημιουργείται Επιτροπή που θα επεξεργαστεί θέσεις - λένε- για την αξιοποίηση του
νότιου σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου.
Θα περίμενε κάποιος μετά απο 4 χρόνια ανούσιων εξαγγελιών να διαβάσει ονόματα που θα έδειχναν έμπρακτα ότι κάτι θα κινηθεί. Απο τον επιστημονικό κόσμο, συγκοινωνιολόγους, μηχανικούς μέχρι και φίλους σιδηροδρόμου.
Μάταια όμως.
Η ανάγνωση της επιτροπής προκαλεί θυμηδία, τουλάχιστο, σε κάθε γνώστη.
Και αυτό γιατί συμμετέχουν.
- Ο ...Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών ,
- ο ....Δ/νων Σύμβουλος του ΟΣΕ και ο
- ....Περιφερειάρχης Πελοποννήσου.
Με λίγα λόγια, όσοι επί 4 χρόνια βγάζανε φωτογραφίες εξαγγέλλοντας έργα σιδηροδρομικά (που δεν έγιναν ποτέ), αποφάσισαν 5 μήνες πριν τις Εθνικές Εκλογές, να κάνουν και μια επιτροπή και να μας ανακοινώσουν ότι σε 3 μήνες θα παρουσιάσουν και τα συμπεράσματα τους!
Αυτές οι αποφάσεις, προκαλούν γέλιο, τουλάχιστο, ιδιαίτερα όταν ανακοινώνονται λες και απευθύνονται σε ιθαγενείς.
Μεγαλύτερο όμως γέλιο παρουσιάζει ο επίλογος της ανακοίνωσης , όπου η Επιτροπή μας ενημέρωσε ότι....."θα συνεδριάζει εντός και εκτός των ωρών του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των Δημόσιων Υπηρεσιών ή και με τηλεδιάσκεψη".
"Πετσέτα για τον ιδρώτα" μην ξεχάσουν να πάρουν....
ΜΑ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ;
Και το ρωτάμε αυτό γιατί ακόμα αγνοείται η σιδηροδρομική σύνδεση με το Λουτράκι, η ηλεκτροκίνηση στο Κιάτο, ενώ η σιδηροδρομική σύνδεση με την Πάτρα παραπέμφθηκε στις καλένδες αφού το σχέδιο Καραμανλή απορρίφθηκε απο την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών
Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι απο την σύσκεψη της 31ης Μάϊου 2022, όπου είχε αποφασιστεί να χρηματοδοτηθεί το τρένο στην Πελοπόννησο από πόρους για τις άγονες γραμμές που αγγίζουν τα 500. εκ. ευρώ την επόμενη δεκαετία. 6 μήνες μετά, κάνανε και μια επιτροπή.
Παλαιότερα υπήρχε μια έκφραση που ταιριάζει ακριβώς (δυστυχώς ) στην περίπτωση αυτή : Όταν θέλεις να «εξαφανίσεις» ένα θέμα , φτιάξε μία επιτροπή.
ΑπάντησηΔιαγραφή