Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

Τρένο τα προβλήματα - Επιδημία βλαβών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε 2 άρθρα απο Έθνος και ΕΦΣΥΝ για το τροχαίο υλικό.
Καθημερινά πλέον τα προβλήματα στα δρομολόγια του σιδηρόδρομου και η έλλειψη τεχνικής συντήρησης στα τρένα δεν κρύβεται με τίποτε. Προχθές, η αμαξοστοιχία Ιντερσίτι 57 από Θεσσαλονίκη κόλλησε για σχεδόν δύο ώρες
στην Οινόη λόγω σοβαρής βλάβης. Χθες, η 56 από Αθήνα ξεκίνησε από Αθήνα με σχεδόν μία ώρα καθυστέρηση, με παράπλευρη απώλεια να χαθούν οι ανταποκρίσεις προς Καλαμπάκα και Τρίκαλα.

Μήπως οι ιδιώτες της Hellenic Train να ασχοληθούν κάποια στιγμή σοβαρότερα με το τροχαίο υλικό; Ή ακόμη πανηγυρίζουν για τις «επιτυχίες» τους στη διάρκεια της κακοκαιρίας που γλίτωσαν τα χειρότερα του προηγούμενου χειμώνα ακυρώνοντας μαζικά δρομολόγια;

Αναδημοσίευση απο efsyn.gr - Α.Χ. (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)

Και το ρεπορτάζ του Έθνους με τίτλο Hellenic Train: «Επιδημία» βλαβών στα τρένα - Πολύωρη ταλαιπωρία για τους επιβάτες απο την Μαρία Λιλιοπούλου 

«Επιδημία» βλαβών μαστίζει την Hellenic Train τον τελευταίο καιρό καθώς είναι πλέον συχνά τα περιστατικά ακινητοποίησης αμαξοστοιχιών και πολύωρων καθυστερήσεων εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων στα τρένα.

Νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης αμαξοστοιχία Intercity (IC 57), η οποία κατευθυνόταν στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη ακινητοποιήθηκε στην Οινόη εξαιτίας βλάβης στη μηχανή όπου και παρέμεινε επί σχεδόν 2 ώρες έως ότου μπορέσει να αναχωρήσει ξανά και οι περίπου 300 επιβάτες της να συνεχίσουν το ταξίδι τους.

Συνολικά το τρένο έγραψε 111 λεπτά καθυστέρησης, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train και αυτό δεν ήταν το πρώτο περιστατικό σοβαρής τεχνικής βλάβης που οδήγησε σε σημαντική καθυστέρηση τον τελευταίο καιρό.

Αντίστοιχο περιστατικό είχε καταγραφεί και την περασμένη Παρασκευή όταν άλλη αμαξοστοιχία Ιντερσίτι, η οποία επίσης εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα είχε ακινητοποιηθεί στο σταθμό Παλαιοφάρσαλος λόγω τεχνικού προβλήματος και τελικά χρειαστηκε να περάσουν 133 λεπτά για να συνεχίσει το ταξίδι της.

Σιδηροδρομικοί κύκλοι μάλιστα συνδέουν τα συχνά περιστατικά με τη συντήρηση του τροχαίου υλικού, η οποία έχει περάσει επίσης στην ιταλική εταιρία με την εξαγορά της εταιρίας συντήρησης και των μηχανοστασίων. Είναι χαρακτηριστικές οι καταγγελίες που είχε κάνει ήδη από τον περασμένο Αύγουστο το Σωματείο Εργαζομένων Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά και με αυτό το ζήτημα.

Σε ανακοίνωσή τους ανέφεραν πως το Δημόσιο έχει εγκαταλείψει τα τρένα αν και αποτελούν περιουσιακό του στοιχείο: «το τροχαίο υλικό ιδιοκτησίας του ελληνικού δημοσίου, έχει αφεθεί στην τύχη του και αφανίζεται» τόνιζαν επιρρίπτοντας όμως σημαντικές ευθύνες και στην ΗΕLLENIC TRAIN ακόμα και για «κανιβαλισμό» ανταλλακτικών: «Αντί να αγοράζει ανταλλακτικά η ΗΕLLENIC TRAIN που έχει αναλάβει την συντήρηση του, αφαιρεί ότι ανταλλακτικό χρειάζεται από άλλες μηχανές ή αυτοκινητάμαξες για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της, αλλά δεν εχει διαπιστωθεί ότι αυτά τα ανταλλακτικά η HT τα αντικαθιστά σε άμεσο χρόνο.

Αυτοκινητάμαξες desiro που έχουν υποστεί βλάβη από σύγκρουση εδώ και χρόνια δεν επισκευάζονται αλλά χρησιμοποιούνται ως αιμοδότες ανταλλακτικών των άλλων desiro με την ιδιοκτήτρια ΓΑΙΑΟΣΕ απλά να μην ενδιαφέρεται για την περιουσία του ελληνικού λαού», κατήγγειλαν.

Προσέθεταν μάλιστα πως «Χωρίς ανταλλακτικά, με σοβαρότατες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό, με προβληματικές εγκαταστάσεις συντήρησης που θα έπρεπε να ανταποκρίνονται στην σημερινή εποχή, η ιταλική διοίκηση της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου κατηγορώντας μονίμως τον ΟΣΕ»

Στην ίδια ανακοίνωση οι εργαζόμενοι αναφέρονταν και στην έλλειψη προσωπικού σημειώνοντας ότι αυτοκινητάμαξες του Προαστιακού και της Χαλκίδας παρέμεναν για 5 ημέρες χωρίς επιθεώρηση σε τεχνικό λάκκο επειδή δεν υπήρχε μηχανοδηγός για να τις ρυμουλκήσει: «Δεν έγινε απολύτως καμία αναβάθμιση στις εγκαταστάσεις των μηχανοστασίων τις οποίες είχε υποσχεθεί η Ιταλικών συμφερόντων εταιρεία, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ντίζελ μηχανή για την ρυμούλκηση καθότι δεν υπάρχει γραμμή ηλεκτροκίνησης που να οδηγεί σε τεχνικό λάκκο.

www.ethnos.gr - Μαρία Λιλιοπούλου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου