Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2023

Πάτρα : 5η μέρα χωρίς τρένα προς Κ. Αχαιά

 Η διάλυση και η εγκατάλειψη του τρένου στην Πρωτεύουσα του Νομού Αχαΐας είναι πρωτοφανής και θυμίζει την μαύρη περίοδο 2011-2014, όταν το τρένο είχε σχεδόν κλείσει  και οι σιδηροδρομικοί στην Πάτρα αναγκάζονταν να
εργάζονται ως επίκουροι σε άλλες έδρες και χωρίς μάλιστα να τους καταβάλλονται τα προβλεπόμενα (διανυκτερεύσεις κτλπ). 

Εντελώς τυχαία και τότε (2011-2014) και σήμερα την διακυβέρνηση της χώρας έχει η Νέα Δημοκρατία. 

Το ιστορικό 

Το έργο της ανακαίνισης της σιδηροδρομικής  σύνδεσης Αγ. Ανδρέα - Κ. Αχαΐας ολοκληρώθηκε το 2019 και με ενέργειες KAI της περιφέρειας. Παρά το ότι η γραμμή έπρεπε να λειτουργεί σε 24ωρη βάση η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν επέβαλε ποτέ στον πάροχο συγκοινωνιακού έργου (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αυτήν την προοπτική. 

Ακόμα και στην σύμβαση των ΥΓΟΣ που ανανεώθηκε το 2022 η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, προέβλεψε ΜΟΝΟ την 12ωρη λειτουργία του μέσου, αντί να αξιοποιήσει πλήρως την γραμμή προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της ανάπτυξης της περιοχής. 

Έτσι και όπως είναι απόλυτα αναμενόμενο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν λειτούργησε ποτέ την γραμμή σε 24 ωρη βάση. 

Ακόμα χειρότερα , την τελευταία 4 ετία εγκαταλείφθηκε η συντήρηση του δικτύου στον Προαστιακό Πάτρας, καθώς αποψιλώθηκαν από προσωπικό τα τμήματα γραμμής και πλέον οι συνάδελφοι στον ΟΣΕ είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. 

Τι συμβαίνει σήμερα

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, λόγω της έλλειψης συντήρησης της γραμμής (Λίπανση) τα τρένα παρουσιάζουν προβλήματα στους τροχούς ενώ υπάρχει και δυσκολία  σε μέρος της συντήρησης καθώς οι εγκαταστάσεις της τεχνικής βάσης στην Πάτρα είναι σε απαράδεκτη κατάσταση (σχετική καταγγελία είχε γίνει απο την ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ). Το πρόβλημα αυτό αναμένεται να λυθεί τις επόμενες ημέρες απο την Hellenic Train. 

Αυτό που είναι κρίσιμο όμως αφορά την συντήρηση της γραμμής του Προαστιακού της Πάτρας που πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί. 

Και για να συμβεί αυτό χρειαζόμαστε επενδύσεις, προσλήψεις και ουσιαστική πολιτική ΣΤΗΡΙΞΗΣ του μέσου. 

Η Hellenic Train έχει προχωρήσει σε προσλήψεις προσωπικού (μηχανοδηγών - προσωπικό κίνησης-τεχνιτών) αλλά χωρίς υποδομή και εγκαταστάσεις,  τρένα δεν γίνονται.

Είναι δε αδιανόητο να έχει παραπεμφθεί στις καλένδες η σιδηροδρομική σύνδεση της Αθήνας με την Πάτρα καθώς ο κ. Καραμανλής ακύρωσε το δρομολογημένο έργο, έφτιαξε ένα άλλο φαραωνικό σχέδιο το 2020, σχέδιο που τελικά απορρίφθηκε απο την Ε.Ε.  

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι τον Ιούνιο του 2019 είχε μπει σε φάση σχεδιασμού η επανεκκίνηση του Πάτρα - Πύργος, είχε δημοπρατηθεί η σύνδεση με το Λουτράκι (έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί 2 χρόνια τώρα)  και συζητιόταν η επαναλειτουργία του Άργος- Ναύπλιο και είχε δοθεί η γραμμή προς Αίγιο με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο. 

Χρειάστηκαν 4 χρόνια για να ξεκινήσουν τα έργα ηλεκτροκίνησης προς Αίγιο ενώ μέσα σε 4 χρόνια δεν έγινε απολύτως τίποτα για την Πελοπόννησο και τον σιδηρόδρομο. 

Με την Κυβέρνηση Μητσοτάκη 4 χρόνια τώρα ζήσαμε ΜΟΝΟ εγκατάλειψη.

Να την χαίρονται όσοι την στηρίζουν.

Σιδηροδρομικά το σύνθημα της Κυβέρνησης της ΝΔ,  είναι ΜΟΝΟ ΠΙΣΩ, ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΙΣΩ. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Υ.Γ. Αντί να ασχολούνται με τις χορηγίες στα Porsche Club και τους μηχανοδηγούς (ακούγονται πλέον και στους διαδρόμους οι φωνές ορισμένων) ας κοιτάξουν τα χάλια τους τα μαύρα. 

Και εδώ θα είμαστε στις 26 Ιουνίου και εμείς. Έχουν γνώση οι φύλακες. 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου