Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Στην Ελλάδα στελέχη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων (ERA)-Στα 95 εκατ. η ετήσια κρατική επιδότηση του ΟΣΕ μετά τα Τέμπη

 
Μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, επανακαθορίστηκε η σημασία του σιδηροδρόμου, με αποτέλεσμα τη λήψη ενεργειών για την ενίσχυση της ετήσιας κρατικής επιδότησης του ΟΣΕ.


Του Φώτη Φωτεινού  - www.metaforespress.gr 

Εάν και πριν από το δυστύχημα είχε εξαγγελθεί η αύξηση της ετήσιας κρατικής επιδότησης από τα 45 εκατ. στα 75 εκατ., σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, ο ΟΣΕ θα λαμβάνει 95 εκατ. έως (τουλάχιστον) το 2025, με προοπτική το 2027.

Η αύξηση της ετήσιας επιδότησης προήλθε από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και έπειτα από πιέσεις που ασκήθηκαν από τον Οργανισμό, ο οποίος – σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς – αντιμετώπιζε δυσκολίες, ακόμα και για την προληπτική συντήρηση της γραμμής, λόγω της ελλιπούς χρηματοδότησης.

Η αύξηση της ετήσιας επιδότησης στα 95 εκατ., δημιουργεί έναν «κουμπαρά» σχεδόν 30 εκατ. για έργα άμεσης συντήρησης του δικτύου, κυρίως για έργα υποδομής, με τον ΟΣΕ να προκηρύσσει επιμέρους μικρές εργολαβίες.

«Έτοιμο» το ΣΔΙΤ για τη συντήρηση του δικτύου της Βορείου Ελλάδας

«Έτοιμο» εμφανίζεται το πρώτο ΣΔΙΤ για τη συντήρηση του δικτύου της Βορείου Ελλάδας.

Το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο χρειάζεται άμεσα παρεμβάσεις, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι βραδυπορίες και να αυξηθεί η χωρητικότητα, με τον ΟΣΕ να προγραμματίζει την προκήρυξη 3 ΣΔΙΤ για την ανάταξη του υπάρχοντος δικτύου.

Το πρώτο ΣΔΙΤ, το οποίο αφορά το δίκτυο Φλώρινα – Πλατύ και Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη, ενδέχεται να ανέλθει στα 365 εκατ., έπειτα από αναθεωρήσεις.

Εάν δεν σημειωθούν εκπλήξεις, το ΣΔΙΤ θα προκηρυχθεί στα τέλη του 2023 και θα είναι χρονικής διάρκειας 15+5 ετών.

Σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς, το ΣΔΙΤ αυτό θεωρείται κρίσιμο, λόγω των πρόσφατων γεωπολιτικών εξελίξεων και την «πίεση» που ασκείται στην ελληνική πλευρά για την εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, τόσο προς τον άξονα Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, όσο και στον άξονα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.

Σε επόμενη φάση και εφόσον στεφθεί από επιτυχία ο πρώτος διαγωνισμός, θα προκηρυχθούν τα άλλα δύο ΣΔΙΤ, στα τμήματα Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας και Αεροδρόμιο Αθήνας – Κόρινθος  – Κιάτο – Αίγιο.

Στην Ελλάδα βρίσκονται, από την προηγούμενη εβδομάδα, στελέχη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων – ERA.

Σύμφωνα με σιδηροδρομικούς, τα στελέχη του ERA πραγματοποίησαν συναντήσεις με τον ΟΣΕ, με αντικείμενο τα «Σχέδια Διαχείρισης Ασφαλείας», δηλαδή εξέτασαν τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την αποφυγή και αντιμετώπιση δυστυχημάτων.

Ανάλογες συναντήσεις θα διεξαχθούν με τη ΡΑΣ, τη Hellenic Train και τη ΣΤΑΣΥ.

Από τις συναντήσεις τους, τα στελέχη του ERA θα καταθέσουν τις προτάσεις τους για την αναμόρφωση των συνθηκών ασφαλείας στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου