Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Αφορμή στάθηκαν τα τελευταία περιστατικά βλαβών που σημειώθηκαν σε αμαξοστοιχίες της εταιρείας, με δυσμενή αποτελέσματα στην εξυπηρέτηση των επιβατών.
Στο πλαίσιο αυτό, ελέγχθηκαν αρχεία συντήρησης οχημάτων, στα οποία το τελευταίο χρονικό διάστημα παρουσιάστηκαν προβλήματα κατά την εκτέλεση δρομολογίων, αλλά και αρχεία συντήρησης οχημάτων που επιλέχτηκαν επιτόπου και δειγματοληπτικά από τους επιθεωρητές.
Επίσης, σκοπός ήταν ο έλεγχος της λειτουργίας του συστήματος κλιματισμού στους χώρους των επιβατών και στον χώρο μηχανοδήγησης, τόσο από τα αρχεία συντήρησης οχημάτων, όσο και σε τροχαίο υλικό που θα επιλεγόταν επιτόπου και δειγματοληπτικά από τους επιθεωρητές.
Ενδεικτικά, αναφέρεται το τροχαίο υλικό:
-της αμαξοστοιχίας IC 51, στην οποία υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση αναχώρησης για την εκτέλεση του δρομολογίου Θεσσαλονίκη – Αθήνα στις 16/7,
-της αμαξοστοιχίας IC 56, στην οποία υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση κατά την εκτέλεση του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 14/7,
-της αμαξοστοιχίας κατά την εκτέλεση του δρομολογίου Αθήνα – Θεσσαλονίκη στις 14/7, στην οποία υπήρχε μη επαρκής κλιματισμός,
-της αμαξοστοιχίας 887 (Καλαμπάκα-Αθήνα με την Δ/Η 220.022), στην οποία παρουσιάστηκε βλάβη ελέγχου θυρών κατά την πορεία στις 06-07-2023,
-της αμαξοστοιχίας 1212 (Πειραιάς-Αεροδρόμιο) με ΗΑ/Α 460.112/212, η οποία ακινητοποιήθηκε στο Σ.Σ. Νερατζιώτισσας, λόγω ότι θύρα βγήκε από τους οδηγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου