Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

«Ξέχασε» ο κ. Γιαννακός

Υιοθετώντας  μέρος της επιχειρηματολογίας για  τις ευθύνες στους εργαζόμενους για την τήρηση του ΓΚΚ  και επιχειρώντας διαρκώς να εξυμνεί την περίοδο του, ο κύριος Γιαννακός στην χτεσινή του παρουσία στην εξεταστική επιτροπή είπε ορισμένες  ανακρίβειες. 

Εκτέθηκε ανεπανόρθωτα στην επιχειρηματολογία του για την ύπαρξη Προϊσταμένων  Αμαξοστοιχιών καθώς όταν   ρωτήθηκε για το αν ο  Προϊστάμενος  αμαξοστοιχίας στις εμπορικές αμαξοστοιχίες καταργήθηκε την δεκαετία του 1990 και για  να καλύψει την τοποθέτηση του γύρω από την αλλαγή του Κανονισμού ,ανέφερε ότι τοποθετούνταν στην ουρά της κάθε εμπορικής αμαξοστοιχίας ….. Κλειδουχος!

Δεν θυμόταν καλά ανέφερε αλλά …θυμόταν πολύ καλά τα 8 σημεία του Κανονισμού Κίνησης. 

Κατά τα λοιπά μας εντυπωσίασε η ρητορική του καθώς και η εκδοχή που παρουσίασε για τους λόγους παραίτησης του από τον ΟΣΕ και αφορούσαν τον μετασχηματισμό της εταιρείας με την ίδρυση της Τραινοσε κτλπ. 

Ο κύριος Γιαννακός ξέχασε ομως να αναφέρει ότι πριν την Τραινοσε είχε ιδρυθεί η Προαστιακός ΑΕ, το 2003. 

Ο ίδιος όμως παρέμενε στην θέση του CEO μέχρι το 2005.

Εντυπωσιακές οι απαντήσεις  στο γιατί η χώρα αγόρασε δεκάδες ηλεκτραμαξες Siemens ενώ δεν είχε δίκτυο ηλεκτροκίνησης (παρά μόνο στην γραμμή προς Ειδομενη όπως ανέφερε) καθώς και γιατί γινόταν κατατμήσεις των έργων για την κατασκευή του δικτύου. 

Για τις μηχανές Siemens απάντησε ότι ήταν αποτέλεσμα προηγούμενης από αυτόν προγραμματικής περιόδου ενώ για τις κατατμήσεις των έργων ανέφερε ότι είναι μια πρακτική που συναντάται και στο εξωτερικό και έχει σχέση με πρακτικές management. 

Δεν καταλάβαμε γιατί φάνηκε να έρχεται  σε δύσκολη θέση όταν ρωτήθηκε για τις χαμένες συνομιλίες μεταξύ μηχανοδηγών - σταθμαρχων και πως σχολιάζει ως πρωην Διευθύνων του ΟΣΕ αυτή την εξέλιξη. 

Ωστόσο ικανοποίησε η απάντηση του, που δυσαρέστησε την Κυβερνητική πτέρυγα.

Τέλος η τοποθέτηση του κυρίου Γιαννακού ότι ο χρόνος για την διαδρομή Θεσσαλονίκη - Έδεσσα το 2005 ήταν 1 ώρα και 15 λεπτά , αποδεικνύει το σημερινό χάλι καθώς η αντίστοιχη διαδρομή γίνεται σε 1 ώρα και 35 λεπτά.  

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ το καλύτερο το φυλάξαμε για υστερόγραφο. Όταν ρωτήθηκε για το αν δίνονταν αμοιβές για ανάκτηση χρόνου δρομολογίου. 

Αφού παραδέχτηκε πως αυτό γινόταν αλλά όσα   γίνονταν για να ανακτηθούν καθυστερήσεις ήταν ενσωματωμένα  στους δρομολογιακους χρόνους. Έφερε για παράδειγμα την γραμμή προς Θεσσαλονίκη που την είχαν μετρήσει σε 3 ώρες κ 50 λεπτά , ανέφερε , αλλά ο ΟΣΕ την έβαλε τότε σε 4 ώρες και 15 λεπτά, 25 λεπτά περσοτερα  δηλαδή !!!!

Δηλαδή ο πρωην διευθύνων του ΟΣΕ υπονόησε οτι  αν ένα InterCity είχε καθυστέρηση , ο Μηχανοδηγος μπορούσε να την ανακτήσει (πως όμως, παραβιάζοντας το εγχειρίδιο ;).

Εκτός αν εννοούσε ότι  το δρομολόγιο ήταν «ανοικτό» & τα τρένα έφταναν  προπορεια στους σταθμούς και περίμεναν την ώρα αναχώρησης για να συνεχίσουν!  

Πραγματικά όσοι παρακολουθούσαν και είναι γνωστές του πεδίου, πρέπει να γέλασαν αμοιδρά  με τα όσα υποστήριξε στο θέμα αυτό ο κύριος Γιαννακός. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου