Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

Τα νεότερα χρονοδιαγράμματα για τα σιδηροδρομικά έργα της Βορείου Ελλάδας. Το 2025 η σύμβαση για τη σύνδεση με τον 6ο προβλήτα του ΟΛΘ

 Τα νεότερα χρονοδιαγράμματα για τα σιδηροδρομικά έργα της Βορείου Ελλάδας παρουσίασε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, στην εκδήλωση «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη / Παρουσίαση Ψηφιακής Πλατφόρμας erga.gov.gr».

Σύμφωνα με τη σχετική παρουσίαση, τα κυριότερα έργα είναι τα ακόλουθα:

-Αναβάθμιση Σηματοδότησης / Τηλεδιοίκησης στο τμήμα ΤΧ1 Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Προϋπολογισμός: 50,67 εκατ. €,

Εκτιμώμενη ολοκλήρωση: 12.2026,

Πρόοδος υλοποίησης: 25% του οικονομικού αντικειμένου.

-Σύνδεση 6ου Προβλήτα Θεσσαλονίκης & Προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης

Προϋπολογισμός: 66,34 εκατ. €,

Εκτιμώμενη συμβασιοποίηση: 2025,

Πρόοδος υλοποίησης: Σε διαγωνιστική διαδικασία. Β’ φάση ανταγωνιστικού διαλόγου.

-Αναβάθμιση υποδομής της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Μουριές – Προμαχώνας και οριστική μελέτη για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στον άξονα Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας – Προμαχώνας

Προϋπολογισμός: 202 εκατ. €,

Πρόοδος υλοποίησης: Το έργο εντάχθηκε για συγχρηματοδότηση στο Ταμείο Συνοχής του Μηχανισμού για τη Σύνδεση της Ευρώπης (CEF II),

Υπογραφή Grand Agreement: Σεπτέμβριος 2024.

-Συντήρηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Πλατύ – Έδεσσα – Φλώρινα

Προϋπολογισμός: 3,27 εκατ. €,

Εκτιμώμενη συμβασιοποίηση: 3ο Τετράμηνο 2024,

Πρόοδος υλοποίησης: Το έργο δημοπρατήθηκε στις 26.06.2024,

-Ανακαίνιση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης από ΧΘ 426 έως ΧΘ 433

Προϋπολογισμός: 9,85 εκατ. €,

Το έργο εκτελείται.

-Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ ΣΣ Καστανούσας – ΣΣ Ροδόπολης

Προϋπολογισμός: 9,03 εκατ. €,

Εκτιμώμενη συμβασιοποίηση: 3ο Τετράμηνο 2024,

Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ ΣΣ Πολυκάστρου – ΣΣ Ειδομένης,

Προϋπολογισμός: 7,25 εκατ. €,

Εκτιμώμενη συμβασιοποίηση: 3ο Τετράμηνο 2024.

-Ανακαίνιση διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης από ΧΘ 418 έως ΧΘ 426

Προϋπολογισμός: 10,5 εκατ. €,

Εκτιμώμενη συμβασιοποίηση: 3ο Τετράμηνο 2024,

Συντήρηση σιδηροδρομικής γραμμής τμήματος Θεσσαλονίκης,

Προϋπολογισμός: 3,5 εκατ. €,

Το έργο εκτελείται.

-Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ ΣΣ Στρυμόνα – ΣΣ Προμαχώνα

Προϋπολογισμός: 5,5 εκατ. €,

Το έργο εκτελείται,

Κατασκευή πεζογέφυρας στους Αμπελόκηπους – Μενεμένης,

Προϋπολογισμός: 1,2 εκατ. €,

Το έργο εκτελείται.

-Συντήρηση Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης & ETCS στο τμήμα ΣΣ Πλατύ – ΣΣ Προμαχώνα

Προϋπολογισμός: 6,15 εκατ. €,

Το έργο εκτελείται.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου