Αιτήματα όπως η αναπροσαρμογή των κλιμακίων, η αναγνώριση προϋπηρεσίας κλπ. Πρόθεση της ΠΕΠΕ ήταν και είναι ΠΑΝΤΑ η επίτευξη κοινής , ισχυρής πρότασης , από όλους, ούτως ώστε να προσέλθουμε στις διαπραγματεύσεις με την εργοδοσία όσο γίνεται πιο ενωμένοι , άρα και πιο ισχυροί.
Η επαναφορά της πρότασης όμως, για ενιαίο μισθολόγιο , από την ηγεσία του ΣΕΠ , δεν μπορεί να γίνει από εμάς αποδεκτή. . Η πρόθεση και η πρόταση της ΠΕΠΕ, όσων αφορά στο οικονομικό σκέλος της επικείμενης διαπραγμάτευσης, που θα γίνει σε ένα εξαιρετικά δυσχερές περιβάλλον για τον σιδηρόδρομο στην χώρα μας, αφορά αυξήσεις σε όλους τους εργαζόμενους , πάνω στη βάση του υπάρχοντος μισθολογίου , το οποίο άλλωστε έχει υπογραφεί και από τα τρία σωματεία στις προηγούμενες Συλλογικές Συμβάσεις και ισχύει στην εταιρεία από το 2018 . Όπως έχουμε εξηγήσει , το μισθολόγιο αυτό χτίστηκε και συμφωνήθηκε (όχι μόνο από την ΠΕΠΕ) με βάση τα δρώμενα στον Ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο κσι την μητρική FS. Πρόκειται για μία κοινά παραδεκτή πραγματικότητα και νομίζουμε ότι οποιαδήποτε συζήτηση ανοίγει γύρω από αυτη, κάθε άλλο παρά προάγει την ενότητα και τη συνεννόηση. Δεν υπάρχει περιθώριο για εσωστρέφεια γύρω απο ζητήματα που έκλεισαν οριστικά με την ΣΣΕ του 2022. Σύντομα θα γίνουν γνωστές σε όλους, ολοκληρωμένες οι προτάσεις μας.
Η επόμενη συνάντηση των τριών σωματείων ορίστηκε για τα τέλη Αυγούστου. Σημειώνουμε ότι με απόφαση του Προεδρείου η εκπροσώπηση μας σε αυτήν την συνάντηση ήταν διαπαραταξιακή, όπως θα είναι και η διαπραγματευτική ομάδα.
Όσον αφορά την τοποθέτηση του ΣΕΠ για την παρουσία (ή συνυπογραφή) της Ομοσπονδίας στη ΣΣΕ των σωματειων της Hellenic Train ,άποψη μας είναι ότι θα πρέπει να ξεκινήσει η ΠΟΣ ενέργειες για την σύναψη κλαδικής σύμβασης καθώς στην χώρα πλέον δραστηριοποιούνται 6 σιδηροδρομικές εταιρείες (ΗΤ,ΟΣΕ, ΣΤΑΣΥ, Pearl, RailCargο,GFR) κ ο ρόλος της Ομοσπονδίας δεν μπορεί να υποβαθμίζεται σε επιχειρησιακό επίπεδο αλλά να αναβαθμίζεται σε κλαδικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου