Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Η χτεσινή ομιλία Σαμαρά για ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Δημοσιεύουμε το κομμάτι της χτεσινής ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρίσε μεταρύθμιση την πολιτική που ακολουθήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ , μίλησε αόριστα για αδιαφάνεια και σκάνδαλα ενώ λανθασμένα ανέφερε ότι στην Ευρώπη οι σιδηρόδρομοι έχουν αποκρατικοποιηθεί.
Επίσης είπε  , ότι υπάρχει ενδιαφέρον απο διεθνείς κοινοπραξίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επενδύοντας θα αναβαθμίσουν την λειτουργία των σιδηροδρόμων...( αλήθεια τα 10 δις που επένδυσε το Ελληνικό Κράτος στους σιδηροδρόμους θα μας απαντήσει κάποιος πολιτικός που πήγαν ;)
Όλη ομιλία >>
Να σας απαντήσω και για τις αποκρατικοποιήσεις. Δεν λέμε τίποτε διαφορετικό απ’ ό,τι συμβαίνει παντού στον κόσμο. Πάρτε για παράδειγμα τα τραίνα. Παντού στην Ευρώπη, το λειτουργικό μέρος των σιδηροδρόμων έχει αποκρατικοποιηθεί στον ένα ή τον άλλο βαθμό.
Κι αυτό φέρνει επενδύσεις και θέσεις εργασίας. Εδώ οι σιδηρόδρομοι συσσωρεύουν ελλείμματα κάθε χρόνο και χρέη για το δημόσιο. Για να μη πω για αδιαφάνεια και για σκάνδαλα.
Να σας διορθώσω και μερικά για τα οποία φαίνεται δεν είστε καλά πληροφορημένος: Στη Βρετανία τα τραίνα αποκρατικοποιήθηκαν όχι επί Θάτσερ, αλλά τρία χρόνια αφού έφυγε η Θάτσερ από την Πρωθυπουργία. Και οι Εργατικοί που αρχικά είχαν πει ότι θα τα κρατικοποιούσαν, όταν εκλέχθηκαν βοήθησαν κι εκείνοι να ολοκληρωθεί η αποκρατικοποίηση των σιδηροδρόμων. Σήμερα η βασική εταιρία των σιδηροδρόμων παραμένει υπό δημόσιο έλεγχο για άσχετο λόγο, γιατί χρεοκόπησε πριν δέκα χρόνια. Αλλά δεν είναι δημόσια. Και πέρα απ’ αυτήν υπάρχουν στον αγγλικό σιδηρόδρομο ιδιωτικές εταιρείες - πάροχοι. Όπως υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη.  
Στα δικά μας τώρα: Η αλήθεια είναι ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρσι δεν έβγαλε ελλείμματα, έβγαλε πολύ μικρό κέρδος. Αλλά πότε; Μετά από μεταρρυθμίσεις και περικοπές κόστους που όταν επιβλήθηκαν, όλοι αυτοί που επικαλούνται σήμερα την «κερδοφορία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ήταν στα κάγκελα και προσπαθούσαν να τις ματαιώσουν! Όμως, ο ΟΣΕ συνολικά εξακολουθεί να παράγει ζημιές και να συσσωρεύει χρέη.
Εμείς θέλουμε να αποκρατικοποιήσουμε το λειτουργικό μέρος του ΟΣΕ για να έλθουν επενδύσεις. Γιατί οι σιδηρόδρομοι στην Ελλάδα είναι υποβαθμισμένοι. Και γιατί υπάρχει ενδιαφέρον από ξένους επενδυτές να αγοράσουν μερίδιο από τη λειτουργία τους και να κάνουν επενδύσεις ακόμα και στα δίκτυα, που θα μείνουν, ασφαλώς, υπό δημόσιο έλεγχο.  
Μας είπαν, κάποιοι, ότι δεν θέλουν τις αποκρατικοποιήσεις που προτείνουμε εμείς, αλλά ότι εκείνοι προκρίνουν προγράμματα αξιοποίησης με διεθνείς κοινοπραξίες και διακρατικές συμφωνίες.
Και ποιος τους είπε ότι εμείς δεν θα κάνουμε και το ένα και το άλλο; Τους πληροφορώ ότι υπάρχει ενδιαφέρον από διάφορες διεθνείς κοινοπραξίες και από ισχυρά κρατικά κεφάλαια, να επενδύσουν στον λειτουργικό μέρος του ελληνικού σιδηρόδρομου. Κι έτσι να το αναβαθμίσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου