Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Σε δολιοφθορά οφείλεται το προχτεσινό μπάχαλο στον Προαστιακό - Οδηγία της ΔΙΚΑΜ προκαλεί σοβαρότατα ερωτηματικά


Σύμφωνα με έγγραφο της ΔΙΚΑΜ με θέμα << Ενέργειες του προσωπικού Έλξης σε ηλεκτροδοτούμενο Δίκτυο>> (αρ. πρωτ. 1029439/19.07.2012) η διακοπή τάσης προχτές στον Προαστιακό , οφείλεται σε δολιοφθορά.
Στο έγγραφο γίνεται λόγος για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι μηχανοδηγοί σε ανάλογες περιπτώσεις ενώ με τα γραφόμενα επιβεβαιώνονται στο απόλυτο τα όσα έγραψε προχτές το στέκι , αφού αναφέρεται ότι ο Ρ/Ε του ΟΣΕ στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχει ένδειξη ελέγχου της θέσης αποζεύκτου και ως εκ τούτου δεν γνωρίζει ότι το Δίκτυο δεν έχει τάση !!!! Πλήρη επιβεβαίωση για τα γραφόμενα μας (όσον αφορά την έλλειψη συντονισμού ) αποτελεί 
η σύσταση στους μηχανοδηγούς να τηλεφωνούν ( αλήθεια πότε μας χορηγήθηκαν υπηρεσιακά τηλέφωνα κύριοι ;;) ακόμα και στον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ προκειμένου να αποσταλεί εφεδρικός συρμός!!!!! Γιατί ορισμένοι μας είπαν και …υπερβολικούς .
Τέλος θα πρέπει άμεσα η ΔΙΚΑΜ να μας εξηγήσει τι εννοεί όταν γράφει ότι ανεξάρτητα από τους ισχυρισμούς των Ρ/Ε του ΟΣΕ, ο Μηχανοδηγός πρέπει να πράξει τα όσα αναγράφονται στο έγγραφο. Ποιος προστατεύει τους μηχανοδηγούς ,ποιος κανονισμός ισχύει   ποιον εμπιστεύονται τελικά για την ύπαρξη τάσης και ποιος εγγυάται την ασφάλεια του προσωπικού και των επιβατών.
Γιατί τα ερωτηματικά είναι πλέον πάρα πολλά και σοβαρά.
Η απειλή ότι αν δεν συμμορφωθεί το προσωπικό έλξης θα ….του ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος (η γνωστή τακτική) ακούγεται σαν παρωδία στα αυτιά μας , όταν οι ίδιοι υπεύθυνοι παραδέχονται ενυπόγραφα τις απαράδεκτες συνθήκες κάτω από τις οποίες εργαζόμαστε. Ίσως τελικά θα πρέπει να παίρνουμε τηλέφωνο μέχρι τον ΔΙΚΑΜ  για να μάθουμε αν έχει τάση το δίκτυο…. (να το προβλέπει  και στο νέο καθηκοντολόγιο του μηχανοδηγού ).Αλήθεια σε ένα συμβάν που θα έχουν πέσει οι παντογράφοι ο μηχανοδηγός ποιον να εμπιστευτεί κύριοι για την ύπαρξη τάσης  ; Μήπως να μας τιμωρήσετε επειδή βάση του εγγράφου σας θα προκληθεί το μπάχαλο αλλά και  κίνδυνος για την ασφάλεια προσωπικού και επιβατών ;;;
Πέρα από τα αστεία λοιπόν το θέμα είναι πολύ σοβαρό και το έγγραφο αποδεικνύει ότι τα όσα κατά καιρούς γράφουμε είναι απολύτως ορθά, χωρίς ίχνος υπερβολής .Και φυσικά προσπαθεί έξυπνα να φορτώσει με ευθύνες τον μηχανοδηγό ( για αυτό και τον καλεί να λάβει γνώση ενυπόγραφα).

Μέχρι να μας απαντήσουν λοιπόν οι υπεύθυνοι εμείς δεν θα υπογράψουμε κανένα τέτοιο έγγραφο.

Παρακάτω δημοσιεύουμε  το έγγραφο της ΔΙΚΑΜ>>

Με αφορμή την διακοπή τάσης , στο τμήμα Αγ.Θεοδόρων – Λιοσίων , της 18/07/2012 λόγω δολιοφθοράς σας υπενθυμίζουμε τα παρακάτω
1.        Ο Μηχανοδηγός βλέπει από την οθόνη (DISPLAY την τάση των 25 kv ) στις μονάδες στο Θ.Ο. εάν υπάρχει ηλεκτρική τάση στην γραμμή επαφής ενώ ο Ρ/Ε του ΟΣΕ στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχει ένδειξη ελέγχου της θέσης αποζεύκτου και ως εκ τούτου δεν γνωρίζει ότι το Δίκτυο δεν έχει τάση καθότι λόγω της λειτουργίας του Υποσταθμού , νομίζει ότι έχει .
2.       Ως εκ τούτου και ανεξάρτητα από τον όποιο ισχυρισμό των Ρ/Ε του ΟΣΕ , ο Μηχανοδηγός όταν διαπιστώσει , ότι δεν υπάρχει τάση στο Δίκτυο , ειδοποιεί ΑΜΕΣΑ τον Μηχανοστασιάρχη Κυκλοφορίας ( για Αθήνα τηλ…6948….), για Θεσσαλονίκη Κον Λέφα ή Κον Κωστάκη και σε περίπτωση μη επικοινωνίας, με  τον Κον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ , προκειμένου να αποσταλεί εφεδρικός ντηζελοσυρμός (Α/Α ή Δ/Η ) για την απόσυρση του ηλεκτρικού συρμού.Έχει επίσης αναφερθεί επανειλλημένα ότι η ενημέρωση και πληροφόρηση του τμήματος Κυκλοφορίας ( ΚΑΡΟΛΟΥ ) , για τυχόν ανωμαλίες στην πορεία , αποτελεί ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του Μηχανοδηγού.

3.       Η παρούσα οδηγία να επιδοθεί σε όλο το προσωπικό Έλξης δικαιοδοσίας σας , με υπογραφή και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με αυτήν , θα ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος.

Τα συμπεράσματα δικά σας…….

1 σχόλιο: