Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

«Να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων


ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΩΤΗ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΣΕ

Με εκπροσώπους εργαζομένων του ΟΣΕ συναντήθηκε το πρωί της Τετάρτης η βουλευτίνα Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Ηρώ Διώτη, με αντικείμενο το επικείμενο ξεπούλημα κερδοφόρων θυγατρικών του Οργανισμού από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Μεταξύ άλλων, οι εργαζόμενοι υποστήριξαν ότι ο σιδηρόδρομος σήμερα δεν παράγει ελλείμματα και ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει, αντί να επιχειρεί την εκποίησή του, να τον χρησιμοποιήσει ως μοχλό ανάπτυξης. Όπως ανέφεραν, βασικές παράμετροι για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός είναι η αξιοποίηση του υφισταμένου προσωπικού του ΟΣΕ για την ταχύτερη ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του κεντρικού άξονα, η επιθετική είσοδος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές για αύξηση των εσόδων καθώς και η αναβάθμιση της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες του τρένου.
Από την πλευρά της, η βουλευτίνα εξέφρασε την πλήρη αντίθεση του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ σε όλα τα σενάρια ξεπουλήματος του Οργανισμού και υποστήριξε ότι όταν η κυβέρνηση μιλά για «εξυγίανση», υπονοεί τη διάλυση ήδη υγιών δημοσίων επιχειρήσεων.
«Η ελληνική κοινωνία οφείλει να γνωρίζει ότι τα ελλείμματα στον ΟΣΕ προέκυψαν κυρίως γιατί χρεώθηκε ο ΟΣΕ το κόστος δανεισμού για δημιουργία των υποδομών του ΟΣΕ, ενώ σε όλες τις χώρες οι υποδομές επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Επίσης, ο ΟΣΕ εμφανίζει θετικό πρόσημο στα λειτουργικά του αποτελέσματα τα οποία προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) φτάνουν για το 2011 τα 25,1 εκατ. ευρώ. Το μοντέλο το οποίο επιχειρεί σήμερα να εφαρμόσει το αρμόδιο Υπουργείο για την χώρα μας, έχει αποδειχθεί πανευρωπαϊκά αποτυχημένο. Όλες οι προηγμένες χώρες της Ευρώπης όπου οι σιδηρόδρομοι λειτουργούν με παρόμοια νομική μορφή τύπου ΔΕΚΟ (πχ Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Δανία. Ιταλία κλπ)και επιχείρησαν να ιδιωτικοποιηθούν, αποτύχανε και πλέον, σήμερα, έχουν δημόσιο χαρακτήρα.
Εμείς, ως ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ επιμένουμε, αντί της παράδοσης όλων των σημαντικών δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής και κοινωφελούς σημασίας στους ιδιώτες, να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων αλλά να προωθηθεί πραγματική εξυγίανση τους και ένταξή τους σε πρόγραμμα προώθησης κοινωνικής και αναπτυξιακής πολιτικής, με επιπρόσθετο μετρήσιμο περιβαλλοντικό πρόσημο. Και αυτό θα το παλέψουμε μέσα στη Βουλή, αλλά κι απέξω, στο πλευρό των εργαζομένων και όλης της κοινωνίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου