Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Θεσσαλία>ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου

Πλούσια... προίκα στη Θεσσαλία άφησε η υπηρεσιακή κυβέρνηση, η οποία, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, άνοιξε τον δρόμο για ένα έργο που αναμένεται να θέσει νέες αναπτυξιακές βάσεις για ολόκληρη την περιφέρεια.
Με απόφαση του υπηρεσιακού υπουργού Ανάπτυξης και σημερινού υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου - Λάρισας, προϋπολογισμού 22 εκατομμυρίων ευρώ εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.


Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΣΕ, που είναι ο επίσημος φορέας υλοποίησης του έργου, έχει ήδη εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση που απαιτείται και αναμένεται να προχωρήσει στη δημοπράτηση της νέας ηλεκτροκινούμενης σιδηροτροχιάς εντός των επόμενων μηνών. Το έργο της ηλεκτροκίνησης αφορά στην ουσία την ολική αναβάθμιση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου Λάρισας - Βόλου, το οποίο βασίζεται σε συρμούς που κινούνται με ντίζελ.

Το ηλεκτρικό λίφτινγκ στον σιδηρόδρομο που ενώνει τις δύο θεσσαλικές πόλεις θα εκμηδενίσει το καυσαέριο που παράγεται σήμερα από τους συρμούς, ενώ θα μειώσει σχεδόν κατά το ήμισυ τον χρόνο που κάνει σήμερα το τρένο από τη Λάρισα στον Βόλο, καθώς αντί για 55 λεπτά, η απόσταση θα καλύπτεται σε περίπου μισή ώρα. Ωστόσο, το σημαντικότερο στοιχείο για τη βιωσιμότητα της νέας γραμμής αφορά τη συρρίκνωση του κόστους λειτουργίας, το οποίο εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 90%!
www.ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου