Προχώρησε τελικά το σχέδιο εντατικοποίησης της εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας , χωρίς να υπολογίζονται απο κανένα οι συνέπειες αυτής της επιλογής για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Κρύβονται και απο τους μηχανοδηγούς της Πελοποννήσου ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας του Σωματείου μας , Τουρλής και Θεοδωρόπουλος που δεν έκαναν απολύτως τίποτα για το θέμα ΕΝΩ γνώριζαν τις προθέσεις της ΔΙΚΑΜ.(κ είχαν και συνάντηση με τον κ. Ζηλιασκόπουλο μέσα στην βδομάδα ).
Δείτε ένα πρόγραμμα εργασίας για να καταλάβετε το ΕΓΚΛΗΜΑ>
Δείτε ένα πρόγραμμα εργασίας για να καταλάβετε το ΕΓΚΛΗΜΑ>
Ένας μηχανοδηγός ξεκινά απο το Κιάτο για παράδειγμα στις 07.25 φτάνει στο Αεροδρόμιο (θεωρητικά) στις 09.00 (Πάντα υπάρχει 2λεπτη - 3 λεπτη καθυστέρηση) , στην συνέχεια αλλάζει χειριστήρια και αναχωρεί στις 09.11 απο Αεροδρόμιο για Λιόσια , φτάνει ( θεωρητικά ) στις 09.44 αλλάζει χειριστήρια και αναχωρεί στις 09.47 για να φτάσει στο Αεροδρόμιο στις 10.20 (θεωρητικά) και να αναχωρήσει αλλάζοντας χειριστήρια ΚΑΙ πάλι για Λιόσια στις 10.26 , φτάνει εκεί στις 10.58 (θεωρητικά ) και στις 11.02 αναχωρεί έχοντας αλλάξει χειριστήρια για αεροδρόμιο. Φτάνει (θεωρητικά) στις 11.35 αλλάζει χειριστήρια και αναχωρεί στις 11.44 για Κιάτο για να φτάσει εκεί στις 13.20 (θεωρητικά).
Πραγματοποιεί συνολικά πάνω απο 400 χιλιόμετρα σε 6 ώρες ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗΣ μηχανοδήγησης.
Το θεωρητικά το βάζουμε για να τονίσουμε τις 2λεπτες - 5 λεπτες καθυστερήσεις που υπάρχουν πάντα , ενώ ΑΝ εφαρμοστεί το εγχειρίδιο δρομολογίων (μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ) οι καθυστερήσεις φτάνουν τα 12 λεπτά!
Επιπλέον , ο χρόνος για την αλλαγή χειριστηρίων έχει υπολογιστεί στα 2-3 λεπτά απο την ΔΙΚΑΜ και έτσι είναι ευνόητο ότι δεν υπάρχει χρόνος ούτε για ....κατούρημα (το λέμε ΩΜΑ).
Αυτά συμβαίνουν σε ένα δίκτυο με ταχύτητες 160 χιλιομέτρων , χωρίς φωτοσήματα και με δεκάδες χιλιάδες επιβατών καθημερινά , χωρίς το προσωπικό να έχει εκπαιδευτεί στις γαλαρίες και πόσες άλλες ελλείψεις .
ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ότι τέτοια κατάσταση ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ στο παρελθόν και σε καμία δραστηριότητα της έλξης.
ΑΠΟΛΥΤΑ συνυπεύθυνοι Πρόεδρος κ Γραμματέας , Τουρλής και Θεοδωρόπουλος για οποιαδήποτε ατύχημα συμβεί , την κατάσταση πλέον καλούνται να πάρουν οι μηχανοδηγοί στα χέρια τους , καθώς η ΠΕΠΕ είναι ΑΟΡΑΤΗ και ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ και σήμερα απέδειξε ότι η ηγεσία της είναι και επικίνδυνη για την ασφάλεια του προσωπικού.
Περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των επαγγελματιών συνδικαλιστών Τουρλή και Θεοδωρόπουλου .
Είμαστε σίγουροι ότι θα πουν και πάλι ότι δεν ήξεραν , δεν είδαν , δεν γνώριζαν και ότι φταίνε οι ...άλλοι.
Φυσικά όλα αυτά συμβαίνουν γιατί είναι ξεκάθαρο και στον πλέον δύσπιστο ότι Πρόεδρος (ΔΑΚΕ) και Γραμματέας (ΠΑΣΚ) βάζουν πλάτη στην Κυβερνητική πολιτική , που τελικό στόχο έχει την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φυσικά όλα αυτά συμβαίνουν γιατί είναι ξεκάθαρο και στον πλέον δύσπιστο ότι Πρόεδρος (ΔΑΚΕ) και Γραμματέας (ΠΑΣΚ) βάζουν πλάτη στην Κυβερνητική πολιτική , που τελικό στόχο έχει την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης
Το μόνο που ενδιαφέρει τον επικίνδυνο Πρόεδρο της ΠΕΠΕ είναι η υστεροφημία του (για αυτό το μόνο που τον έκαιγε ήταν να καλέσουμε σε επόμενο ΔΣ μετατασόμενο για να ανακαλέσει όσα είπε για την αφεντιά του ) και η σταθερότητα στην χώρα . ( Για αυτό τον λένε και Σαμαροφύλακα ακόμα και οι Δακίτες ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που ενδιαφέρει τον τυχοδιώκτη Γραμματέα της ΠΕΠΕ, είναι να παραμένει συνδικαλιστής για να δικαιολογεί τις μετακινήσεις που λαμβάνει κάθε μήνα απο ΠΕΠΕ και ΠΟΣ. Μόνιμος απεργοσπάστης τα έχει δώσει ΟΛΑ για να βγάλει την εμπάθεια του απέναντι σε μηχανοδηγούς που δεν τον ψηφίσανε το 2012.
Η ανοχή ΤΕΛΟΣ.
Απο εβδομάδα αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για το θέμα. ΔΕΝ περιμένουμε ΤΙΠΟΤΑ απο αυτούς .
Γενιδούνιας Κώστας
Όταν ΟΛΟΙ όσοι δουλεύουν στον Προαστιακό, ΔΕΝ τηρούν τις βραδυπορίες και κάνουν συνεχώς υπερβάσεις ταχύτας, έτσι ώστε να στοχοποιείται ο ΕΝΑΣ και ΜΟΝΟΣ Μηχανοδηγός της Πάτρας, που τηρεί τα όρια και τον Κανονισμό, σαν "καθυστερησάκιας-ωράκιας" από τους επιβάτες, η κατάληξη αυτή ήταν φυσικό-επόμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συμπεριφορά προσκυνημένου και νοοτροπία ραγιά, τίποτα δεν θα αλλάξει προς το καλύτερο. Τηρήστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τους Κανονισμούς και τα ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ και τότε θα δείτε ποιοί είστε και πόση δύναμη έχετε. Όσο κύπτετε τον αυχένα, το καπίστρι θα βαραίνει...
Συνάδελφοι έχει δίκιο το μόνο όπλο που έχουμε γιατί και το σωματείο είναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ μας να τηρήσουμε τις βραδυπορίες και τον κανονισμό.Οχι πάνω από 120 km και μετά τα λέμε. Αλήθεια πρόεδρε που είναι η διανυκτέρευση και το εξοδολόγιο για την Πάτρα καιΤρίπολη αλλά ξέχασα όσοι καταψηφίζουν την δράση του σωματείου τιμωρούνται.....
ΑπάντησηΔιαγραφή