Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Εμπορεύματα και στο εξωτερικό με το τρένο

Υπερδιπλασιασμό του διακινούμενου φορτίου εμφανίζει το πρώτο τετράμηνο του έτους η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει μπει σε τροχιά ανάπτυξης με στόχο την ενίσχυση των εσόδων της και την ανάπτυξη της κερδοφορίας της.
Σημειώνεται ότι τα εμπορευματικά δρομολόγια είναι αυτά που
μπορούν να δώσουν ώθηση στα κέρδη σιδηροδρομικών εταιρειών, καθώς τα επιβατικά δεν παρουσιάζουν συνήθως μεγάλα περιθώρια κερδοφορίας. Το άνοιγμα στην αγορά των Βαλκανίων φαίνεται ότι επέδρασε ιδιαίτερα θετικά στην εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ, ανοίγοντας μια πολλά υποσχόμενη αγορά τόσο σε επιβατικό όσο και σε εμπορευματικό επίπεδο.

Υπερδιπλασιάστηκε το φορτίο

Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου 2014, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετέφερε στις γραμμές του ΟΣΕ υπερδιπλάσιο φορτίο από αυτό που είχε διακινήσει στο σύνολο του 2013. Βασικός παράγοντας της εκτόξευσης του διακινούμενου φορτίου, υπήρξε το γεγονός ότι στο τέλος Δεκεμβρίου του 2013 η εταιρεία δρομολόγησε τακτική εμπορευματική γραμμή μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η οποία έγινε ταχύτατα αποδεκτή από την αγορά, ενώ η ζήτηση βαίνει συνεχώς αυξανόμενη.

Στελέχη της εταιρείας επισημαίνουν ότι η μεγαλύτερη ζήτηση εντοπίζεται από την Αθήνα προς την Θεσσαλονίκη, καθώς αρκετές επιχειρήσεις έχουν αποφασίσει να διακινούν τα προϊόντα τους μέσω των γραμμών του ΟΣΕ προς την βόρεια Ελλάδα, απορρίπτοντας την, ακριβότερη, οδική εναλλακτική

Ώθηση στα εμπορεύματα έδωσαν τα διεθνή δρομολόγια

Η κίνηση προς τη Θεσσαλονίκη έχει ενισχυθεί και από τα δρομολόγια που άνοιξαν προς Σκόπια, Σερβία, Βουλγαρία και τα επικείμενα προς Τουρκία, τα οποία παρέχουν ακόμη περισσότερες εναλλακτικές μετακίνησης πλέον σε υποψήφιους πελάτες.

Κάθε μέρα μετακινούνται 5 έως 8 τρένα (ανάλογα με την ζήτηση) μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σκοπίων μεταφέροντας εμπορεύματα. Πρόκειται για μια σύνδεση η οποία εκτιμάται ότι έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς η ζήτηση μπορεί να είναι συγκρατημένη, ωστόσο μέρα με την μέρα διευρύνεται το ενδιαφέρον από τις επιχειρήσεις. Η σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σερβίας αναμένεται να δώσει μεγάλη ώθηση στις εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς σήμερα η πλειονότητα των φορτίων είναι διερχόμενη και προέρχεται από το λιμάνι του Πειραιά.

Ωστόσο η ζήτηση για εμπορευματικές μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερβίας φαίνεται ότι ενισχύεται συνεχώς. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να τεθούν σε τροχιά τα εμπορευματικά δρομολόγια προς την Σόφια.

Ενθαρρυντικές πληρότητες στα διεθνή επιβατικά

Η έναρξη των εμπορευματικών δρομολογίων προς τα Βαλκάνια ακολούθησε τα επιβατικά, που ξεκίνησαν στις 10 Μαΐου και εμφανίζουν πληρότητες 50%, οι οποίες θεωρούνται ικανοποιητικές, με δεδομένο το περιορισμένο χρονικό διάστημα λειτουργίας τους. Το μεγαλύτερο φορτίο είναι εισερχόμενο, ωστόσο εκτιμάται ότι σταδιακά θα ενισχυθεί και η κίνηση από την Ελλάδα προς τα Βαλκάνια.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το φθινόπωρο θα ενεργοποιηθεί και η σύνδεση με την Τουρκία η οποία αναμένεται να φέρει μεγάλη ζήτηση τόσο σε επιβατικό όσο και σε εμπορευματικό επίπεδο.

Χαρά Αυγερινού
Πηγή:www.reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου