Καμία ερμηνευτική εγκύκλιος δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα για την ΣΣΕ όπως μας πληροφόρησαν με αποτέλεσμα όλα να είναι στον αέρα και να επικρατεί ένα μπάχαλο με το τι ισχύει.
Ακόμα και για το θέμα με τον υπολογισμό των χιλιομέτρων για το οποίο είχε αναφερθεί το στέκι , υπάρχουν 2 σενάρια με τον κ. Ζηλιασκόπουλο να αποφασίζει για το ποιο τελικά θα επικρατήσει.
Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες , δεν έχουν λυθεί όλα τα θέματα , παρά μόνο αυτό
με τον υπολογισμό των χιλιομέτρων του επιβάτη που θα γίνεται με τα πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα. Το θέμα της εφεδρείας φαίνεται πως λύνεται καθώς επικρατεί η κοινή λογική για τους ελιγμούς στα μηχανοστάσιο (40/ώρα).
Επιπλέον η Διεύθυνση Προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρατά αδικαιολόγητα στο συρτάτι και την ενσωμάτωση σε ανώτερο κλιμάκιο (ΑΕΙ ) των πτυχιούχων ΤΕΙ , απόφαση που εφαρμόστηκε στον ΟΣΕ αφού αποτελεί Νόμο του Κράτους.
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που η εν λόγω Διεύθυνση κάνει τα στραβά μάτια.
Μάλιστα μας έχουν έρθει και καταγγελίες για προκλητική συμπεριφορά προς συναδέλφους που απλά ζητούν την εφαρμογή των κανονισμών.
Για τα θέματα αυτά θα επανέλθουμε καθώς υπήρξε κ αντίδραση απο την ΠΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου