Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Τάκη ,η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας και η εμπάθεια κάκιστος σύμβουλος

Το στέκι της έλξης διάβασε την επιστολή του συναδέλφου Τερζόγλου και έχει να κάνει τις εξής -απλές και κατανοητές σε όλους όσους ασχολούνται με τα κοινά - παρατηρήσεις.

Αναφέρει ο συνάδελφος Τερζόγλου ότι 
  • Τα 50 εκκατομύρια δεν θα δίνονται μόνο σε ένα πάροχο και το ποσό θα επιμερίζεται. Μάλιστα όντας άσχετος με το θέμα των σιδηροδρομικών αδειών επικαλείται τις 2 άδειες που έχουν δοθεί σε εταιρείες για εμπορευματικές δραστηριότητες και πως αυτές θα μπορούσαν απο το 2017 να ζητήσουν μέρος των ΥΓΟΣ. 
Η αλήθεια
Οι εν λόγω εταιρείες έχουν λάβει άδεια για εμπορευματικές μεταφορές και μόνο. Σαφώς και κάποια εταιρεία θα μπορούσε να κάνει αίτηση και να λάβει άδεια για επιβατικά απο το 2018 και μετά όμως. Επίσης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει συνάψη σύμβαση μέχρι το 2020 για τα ΥΓΟΣ. Είναι η γνωστή και χαρακτηρισμένη και ως "προίκα"προκειμένουν να υπάρξει ενδιαφέρον απο επενδυτές.Μέχρι τότε κανείς δεν μπορεί να ζητήσει μερίδιο. Όταν λήξει η σύμβαση βλέπουμε.

  • Διασφάλιση προσωπικού
Ο συνάδελφος Τερζόγλου προσπαθεί ένα άλμα λογικής. Ενώ η Σύμβαση των ΥΓΟΣ αναφέρει ρητά ότι απαιτούνται 694 εργαζόμενοι για το παρεχόμενο έργο, αυτός προσπαθεί να διαχωρίσει το προσωπικό λες και υπάρχουν κάποιοι που δεν εργάζονται για αυτό το έργο!  Όσον αφορά τις απολύσεις και πάλι ένα άλλο άλμα λογικής. Ναι απολύσεις επιτρέπονται και σήμερα απο τον Κανονισμό Εργασίας (και εμείς έχουμε διαφωνήσει για τους οικονομοτεχνικούς λόγους) αλλά κατάργηση λειτουργίας όσο τρέχουν τα ΥΓΟΣ θεωρούμε απίθανο να συμβεί.Ιδιαίτερα όταν η Σύμβαση προβλέπει λιγότερα δρομολόγια απο αυτά που ΗΔΗ κάνουμε !(ξέρουμε ακριβώς τι γράφουμε).

  • Μεγάλες απεργίες
Προσπαθώντας να βρεί επιχειρήματα ο συνάδελφος Τερζόγλου αναφέρει ότι , αν κάνουμε 10-20 μέρες σερί απεργία θα χάσουμε τα ΥΓΟΣ. Αν κάνουμε 10-20 μέρες σερί απεργίας φίλε Τάκη σημαίνει ότι κάτι άλλο θα έχει χαθεί.....Η μπάλα ίσως. Σπουδαίο επιχείρημα.

  • Λογιστικός διαχωρισμός
Εδώ έρχεται η πλήρης αμάθεια. Ο συνάδελφος Τερζόγλου ως μέλος της Ομοσπονδίας,που εκπροσωπεί χιλιάδες σιδηροδρομικούς όφειλε να γνωρίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποιεί λογιστικό διαχωρισμό στις δραστηριότητες της. 
Μπορεί να ζητήσει και να μάθει το πως υλοποιείται η σύμβαση των ΥΓΟΣ. Όταν το στέκι έγραφε ότι μπαίνουμε μέσα 4 εκατομμύρια απο τα εμπορικά το έγραφε γιατί είχαμε δει τις οικονομικές καταστάσεις (Τάκη, αφιέρωσε λίγο απο τον χρόνο σου,βάλε συνδικαλιστική άδεια αν δεν έχεις χρόνο) Λογιστικός διαχωρισμός υπάρχει για κάθε δραστηριότητα στα ΥΓΟΣ. Το θέμα είχε φέρει στην Βουλή και ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση το 2014 μετά την κατάργηση των Χαλκίδων και είχαν κατατεθεί απο την Διοίκηση Ζηλιασκόπουλου τα έγγραφα που έδειχναν τι και πως. (ξεχνάς βρε Τάκη εύκολα....)

  • Τα ΥΓΟΣ δίνονται απο το 2007
Εδώ μάλλον θα πρέπει να βρούμε το βίντεο με τον συνάδελφο Τερζόγλου να λέει ότι τα 700 εκ Ευρώ για τα οποία στοχοποιείται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορούν ακριβώς την ΜΗ χορήγηση τους στα έτη 2007-2012!
Ας μας φέρει ο Τάκης και την προηγούμενη Σύμβαση (2013-2014) να δούμε αν υπήρχε ανάλογη πρόβλεψη για το προσωπικό.

Συνάδελφοι ,

είναι προφανής και έκδηλη η αγωνία του συνδικαλιστικού κατεστημένου - αναπόσπαστο μέρος του οποίου αποτελεί διαχρονικά και ο συνάδελφος Τερζόγλου - να απαξιώσει την Σύμβαση με τα ΥΓΟΣ και την πρόβλεψη που υπάρχει μέσα σε αυτή για 694 θέσεις εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αναρωτιόμαστε αν άλλες Συμβάσεις - παρόμοιες- στην Ευρώπη έχουν τέτοια πρόβλεψη.
Όπως και να το κάνουμε η Σύμβαση που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλείται να εφαρμόσει μέχρι το 2019-2020 προβλέπει τουλάχιστο 694 θέσεις εργασίας ΜΟΝΟ για το επιβατικό έργο των ΥΓΟΣ.
Διασφαλίζεται το προσωπικό ; 
Mε ισχυρά συνδικάτα ΝΑΙ.
Με λογικές σαν αυτές του συναδέλφου Τερζόγλου που όντας ημιμαθής προσπαθεί να αποδείξει πράγματα που δεν ισχύουν ΟΧΙ. 
Γιατί είναι επικίνδυνες αυτές οι λογικές εκτός των άλλων.

Εμείς είπαμε. Τα ΥΓΟΣ είναι ένα λιθαράκι στον δύσκολο αγώνα που έχουμε μπροστά μας για την διασφάλιση των θέσεων εργασίας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Είμαστε δίπλα και μαζί με τους συναδέλφους της ΕΕΣΣΤΥ και του ΟΣΕ και όλων των εταιρείων.
ΑΝ αυτό ενόχλησε τον Τερζόγλου (Σύμβαση ΥΓΟΣ) και όλο το συνδικάτο, ΞΥΔΙ! 
Απλά και ξάστερα.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!

Το στέκι της έλξης  - Το blog των μηχανοδηγών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου