Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό

Έως την Παρασκευή 19 Μαΐου θα παραδοθεί, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η πρώτη εκτίμηση του πορίσματος για τον εκτροχιασμό της επιβατικής αμαξοστοιχίας στο Άδενδρο, με τραγικό απολογισμό (μέχρι στιγμής) τρεις νεκρούς.Σήμερα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη, υπό τον
Γενικό Γραμματέα Υποδομών & Μεταφορών Αθ. Βούρδα, στα γραφεία του ΟΣΕ, με τη συμμετοχή των διοικήσεων ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ για τη διερεύνηση του χθεσινού τραγικού συμβάντος.

Στη σύσκεψη αποφασίσθηκε, η συγκρότηση τριμελούς Επιτροπής, η οποία θα παραδώσει, έως την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, την πρώτη εκτίμηση του πορίσματος.

Η Επιτροπή ξεκινά το έργο της από σήμερα, παραλαμβάνοντας όλα τα στοιχεία που απαιτούνται.

Επίσης, στο σημείο του τραγικού συμβάντος, βρίσκονται οι διευθύνοντες σύμβουλοι ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ και σήμερα το βράδυ θα ενημερώσουν και την Επιτροπή και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

Ακολουθούν οι δηλώσεις του δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φ. Τσαλίδη (το video από τα Σιδηροδρομικά Νέα):


metaforespress.gr

1 σχόλιο:

  1. ...Αμείλικτα ερωτήματα για το δυστύχημα θέτει ο τομεάρχης μεταφορών της ΝΔ Κώστας Καραμανλής ο Γ'. Εν τάχει κάποιες παντήσεις σε αυτές:

    "Η τραγωδία στο Αδενδρο Θεσσαλονίκης γεννά πλήθος ερωτημάτων, τόνισε ο Κώστας Καραμανλής, ζητώντας να διερευνηθούν άμεσα τα αίτια του σιδηδροδρομικού δυστυχήματος.
    Ο βουλευτής Σερρών και εξέφρασε τα θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων και ευχήθηκε περαστικά στους τραυματίες.
    Παράλληλα όμως τόνισε ότι δημιουργούνται τα εξής ερωτήματα:
    - Ποιος είναι τελικά ο ακριβής αριθμός των επιβατών του συγκεκριμένου δρομολόγιου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
    --ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΚΛΠ, ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ; ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ 71 ΚΑΙ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΗΤΑΝ 140. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ; ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΨΑΧΝΕΙ; Η ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑΡΧΗ;
    - Βασιζόμενη σε ποιες πληροφορίες έσπευσε να εκδώσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωση αναφερόμενη αρχικώς σε τέσσερα θύματα;
    --ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΥΓΧΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΩΡΑΣ. ΒΙΑΣΤΗΚΕ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΣΕ ΝΕΚΡΟΥΣ 2 ΒΑΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ, ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΩΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ;

    - Για ποιους λόγους αφέθηκαν κάποιοι επιβάτες να εγκαταλείψουν το χώρο με δικά τους μέσα σύμφωνα και με τις πρώτες δηλώσεις του Διοικητή της Πυροσβεστικής Κεντρικής Μακεδονίας χωρίς να διαπιστωθεί από τις κρατικές Υπηρεσίες εάν είναι όλοι καλά στην υγεία τους και δίνοντας έστω μια τυπική κατάθεση;
    --ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΝΕΠΛΑΚΗΣΑΝ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ, ΔΕΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ Ή ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΛΑΙΤΩΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ Ή ΦΙΛΟΥΣ, ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΑ ΣΥΛΛΗΦΘΟΥΝ!
    -Ταυτόχρονα, δημιουργούνται ερωτήματα για το πως λειτουργούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι.
    - Είναι αλήθεια ότι στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε συγκεκριμένα σημεία μειώνεται η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών; Μήπως υπάρχει ελλιπή συντήρηση του δικτύου;
    --ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ ΤΟΥ Κ. ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ! ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟ 2010, ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΝΑ ΦΥΛΛΑΝΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΤΡΩΝΙΑ; ΑΠΟΨΙΛΩΣΑΝ ΚΕΡΑΙΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΔΥΝΑΤΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΡΟΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΕ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ; ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΣΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΧΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΕΚΛΙΝΟΝΤΑ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΗΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΥΘΕΙΣ ΚΛΑΔΟΥΣ (ΝΕΟΙ ΠΟΡΟΙ, ΣΙΝΔΟΣ, ΑΔΕΝΔΡΟ Κ.Α.). Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΣΕ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑΘΜΟ.
    Κύριε Καραμανλή, αποτέλεσμα της πολιτικής σας είναι και αυτό το δυστύχημα. Αποτέλεσμα των παρεμβάσεών σας και του ανηλεούς πολέμου κατα του σιδηροδρόμου γενικά, των στελεχών σας όπως ο κ. Χατζηδάκης. Που με τη συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ έφτασε στο απόγειό του με τους Ρέππα και Τσιόκα! Είναι αποτέλεσμα πολιτικών που εφαρμόσατε και περάσατε στον κόσμο μέσω των μνημονιακών ΜΜΕ και της ακατασχετης λασπολογίας των Μανδραβέληδων, των Καψήδων, των Πορτοσάλτε και των Τρέμηδων.
    Αυτός είναι ο καρπός των κόπων σας. Αν ψάχνετε για ένοχους, κοιταχτήτε στον καθρέφτη κ. Καραμανλή και αφήστε τις βαθυστόχαστες απορίες και ερωτήματα, σαν κι αυτά που εκστομίσατε και στην περίπτωση με τα χιόνια. Αν μέχρι εκεί πάει η σκέψη σας, ουαί και αλλοίμονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή