Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Τρένο: Ζητούμενο η πύκνωση των δρομολογίων και η ενεργοποίηση του Προαστιακού Θεσσαλίας


To "μπαλάκι" στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πετάει ο ΟΣΕ σε αναφορές στη Βουλή για την πύκνωση των δρομολογίων μεταξύ Αθήνας και Καλαμπάκας αλλά και την έναρξη δρομολογίων του λεγόμενου Προαστιακού Δυτικής Θεσσαλίας.


Σύμφωνα με τις αναφορές των βουλευτών Δριτσέλη, Παπαδόπουλου, Σιμορέλη, Κατσαβριά-Σιωροπούλου του ΣΥΡΙΖΑ και του βουλευτή Σκρέκα της ΝΔ η απάντηση του ΟΣΕ ήταν πως με βάση το άρθρο 7 του ν.3891/4.11.2010 η αρμοδιότητα για την ανάπτυξη και οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών σε ότι αφορά τη συχνότητα των δρομολογίων, τις υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και τη διαχείριση του τροχαίου υλικού, ανήκει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως ο ΟΣΕ ως Διαχειριστής της Υποδομής θα αντιμετωπίσει θετικά οποιοδήποτε αίτημα σιδηροδρομικής επιχείρησης (εν προκειμένω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για την βελτίωση της σιδηροδρομικής διασύνδεσης της περιοχής. Πάντως το πλέγμα των δρομολογίων σύμφωνα με το κείμενο παραμένει στον ΟΣΕ.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένει την ολοκλήρωση των έργων στον βασικό άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης για να ξεκινήσει τα επιβατικά δρομολόγια σε συντομότερο χρόνο (περίπου 4 ώρες και με την ολοκλήρωση των Η/Μ συστημάτων 3 ώρες και 30 λεπτά).

Συμπληρωματικά σε αυτό το έργο δύο έργα ηλεκτροκίνησης προωθούνται προς υλοποίηση στη Θεσσαλία. Το πρώτο αφορά το τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα. Ο διαγωνισμός έχει προχωρήσει, μειοδότης είναι η ΑΚΤΩΡ και αναμένουμε την ανακήρυξη του σε ανάδοχο. Το δεύτερο αφορά το τμήμα Λάρισα-Βόλος που είναι σε διαδικασία προκήρυξης της δημοπράτησης τις επόμενες εβδομάδες.

Με την ολοκλήρωση των έργων θα μπορεί το ηλεκτροκίνητο τρένο να ξεκινά απευθείας από Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς Βόλο από τη μία πλευρά και προς Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα από την άλλη. Στο μεσοδιάστημα (μέχρι δηλαδή να ολοκληρωθούν τα παραπάνω έργα είτε θα πρέπει να δρομολογηθούν ντιζελοκίνητα τρένα (για παράδειγμα αυτά που θα σταματήσουν να εξυπηρετούν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη), είτε να γίνεται μετεπιβίβαση σε τοπικά τρένα και από εκεί οι επιβάτες να φτάνουν στον προορισμό τους.

Σύμφωνα πάντως με την απάντηση του ΟΣΕ τα έργα αυτά θα επιτρέψουν την εφαρμογή ενός πυκνού πλέγματος τοπικών προαστιακών δρομολογίων μεταξύ των μεγάλων πόλεων της Θεσσαλίας που θα εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της Περιφέρειας.

Tην κινητοποίηση των βουλευτών προκάλεσε η επιστολή του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμων Τρικάλων και Καρδίτσας προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με το ζήτημα.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου