Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2019

Goldair, Pearl, ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Sarmed και Damco διεκδικούν το «Θριάσιο ΙΙ»

Pearl, η Goldair, η Damco και κοινοπραξία της ιδιωτικοποιημένης ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Sarmed εκδήλωσαν ενδιαφέρον, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες για την παραχώρηση των
1.450 στρεμμάτων στο Θριάσιο από τον ΟΣΕ για την ανάπτυξη εμπορευματικού κέντρου.
Πρόκειται για τον διαγωνισμό για το λεγόμενο «Θριάσιο ΙΙ» που γειτνιάζει με τα 600 στρέμματα «Θριάσιο Ι» που έχουν παραχωρηθεί στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ με την Goldair.
Υπενθυμίζεται ότι η Piraeus Europe Asia Rail Logistics LTD (PEARL) συνδέεται με συμφέροντα της Cosco και αν και προηγήθηκαν συζητήσεις με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για κοινή κάθοδο τελικά οι δύο όμιλοι ακολούθησαν ξεχωριστούς δρόμους.
Τα τρία παραπάνω σχήματα έχουν επιβεβαιωθεί και μένει να εξακριβωθεί κατά πόσο σήμερα, οπότε και λήγει η σχετική προθεσμία, εμφανίστηκαν και άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Αμφότερες οι παραχωρήσεις στο Θριάσιο έγιναν και γίνονται αντίστοιχα υπό την πίεση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, εξαιτίας των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στις υποδομές της έκτασης ιδιοκτησίας ΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ και την απειλή ανάκτησής τους αν δεν προχωρούσε η ιδιωτικοποίησή τους.
Στη δεύτερη μεταμνημονιακή αξιολόγηση της Ε.Ε., την προηγούμενη εβδομάδα, αναφέρεται για το Θριάσιο πως «έχει σημειωθεί μικρή πρόοδος» και ότι το Θριάσιο «παραμένει αχρησιμοποίητο». «Μόλις λειτουργήσει πλήρως αυτή η επένδυση –που συγχρηματοδοτείται με κονδύλια της Ε.Ε.– θα μπορούσε να δώσει μεγάλη ώθηση στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές και στη συνολική ανταγωνιστικότητα της χώρας. 
Στις 31 Μαρτίου εκπνέει η προθεσμία που είχε συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον διαγωνισμό, εξ ου και επισπεύσθηκε τώρα η προκήρυξή του αφού, σε διαφορετική περίπτωση και χωρίς νέα παράταση, η Ελλάδα μπορεί να έπρεπε να επιστρέψει κοινοτικά κονδύλια της τάξης των 235 εκατ., που έχουν δαπανηθεί για την ανάπτυξη του εμπορευματικού σταθμού.
kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου