Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

Τέμπη: Τα 4 ερωτήματα των μηχανοδηγών μετά το δημοσίευμα του Βήματος

Ανακοίνωση σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους εξέδωσε η  Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, μετά το δημοσίευμα του Βήματος για τη μονταζιέρα στα Τέμπη. Η ένωση μηχανοδηγών, μετά και την πολιτική θύελλα που έχει ξεσπάσει, καταγγέλλει
προσπάθεια συγκάλυψης του εγκλήματος στα Τέμπη, η οποία ξεκίνησε από την πρώτη κιόλας μέρα μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων.

Στην σχετική ανακοίνωση οι μηχανοδηγοί βάλουν κατά του ΟΣΕ διατυπώνοντας τέσσερα κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν ντράπηκαν να κατηγορήσουν τον νεκρό συνάδελφο μας Κουτσούμπα Γιώργο για δήθεν σοβαρά προβλήματα υγείας και όταν γνώριζαν ότι ετήσια περνούσε ΕΠΙΤΥΧΩΣ τις προβλεπόμενες –αυστηρές- ιατρικές εξετάσεις που επιβάλλει η κοινοτική οδηγία για τους μηχανοδηγούς, που εντάχθηκε στην χώρα με τον Νόμο 3911 το 2011.»

Αναλυτικά η ανακοίνωση

ΟΙ ΔΙΑΡΡΟΕΣ, Η ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ

Το σημερινό ρεπορτάζ της Εφημερίδας Βήμα, επιβεβαιώνει τα όσα δημόσια δήλωνε το Σωματείο μας λίγες ημέρες μετά το έγκλημα των Τεμπών για την διαρροή μονταρισμένων ηχητικών λίγες ώρες μετά το έγκλημα, για να καλλιεργηθεί η θεωρία του «μοναδικού ανθρώπινου λάθους».


Αποδεικνύεται ότι από την πρώτη ημέρα υπήρξε προσπάθεια συγκάλυψης και διάχυσης των ευθυνών ακόμα και σε όσους δεν ζουν για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους, για όσα ακούστηκαν από χείλη που δεν ντράπηκαν να κατηγορήσουν τον νεκρό συνάδελφο μας Κουτσούμπα Γιώργο για δήθεν σοβαρά προβλήματα υγείας και όταν γνώριζαν ότι ετήσια περνούσε ΕΠΙΤΥΧΩΣ τις προβλεπόμενες –αυστηρές- ιατρικές εξετάσεις που επιβάλλει η κοινοτική οδηγία για τους μηχανοδηγούς, που εντάχθηκε στην χώρα με τον Νόμο 3911 το 2011.


Τα ερωτήματα όμως ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ

  • Ο ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει ΑΜΕΣΑ αν ισχύουν τα όσα αναφέρει το Βήμα και αν τα ηχητικά παραδόθηκαν στην Αστυνομία, 3 ημέρες μετά! Αν ισχύει αυτό ΓΙΑΤΙ υπήρξε αυτή η καθυστέρηση και ΕΝΩ κορυφαία στελέχη του ΟΣΕ δήλωναν ότι η απομάστευση έγινε παρουσία αστυνομικού που επισκέφθηκε το σύστημα καταγραφών του σταθμού.
  • Ποιος και γιατί διέρρευσε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα μονταρισμένα ηχητικά. Ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Τερεζάκης σε συνάντηση με τα Σωματεία λίγες μέρες μετά τα Τέμπη, είχε υποστηρίξει ότι ο ίδιος είχε διατάξει έρευνα για τις διαρροές και είχε ενημερώσει τις εισαγγελικές αρχές. Σήμερα (ΤΩΡΑ) οφείλει να δώσει τα αποτελέσματα της έρευνας. Αν δεν έχει κάνει τελικά έρευνα, οφείλει να παραιτηθεί.
  • Γιατί η διερεύνηση για το έγκλημα, δεν έγινε από την πρώτη ημέρα από Ανεξάρτητη Αρχή με την παρουσία και συμμετοχή εμπειρογνώμονα από το εξωτερικό.
  • Γιατί αποκλείστηκαν από την Εξεταστική Επιτροπή κρίσιμοι μάρτυρες όπως ο πρώην Πρόεδρος του Σωματείου μας Γενιδούνιας Κώστας, ο κ. Τσαλίδης, ο κ. Σταθόπουλος, ο κ. Ξιφαράς (που παραμένει στην θέση του μετά τα Τέμπη!), ο κ. Καραγιάννης, ο κ. Σπηλιόπουλος, οι εμπειρογνώμονες που έβγαλαν το πόρισμα της Δικαιοσύνης και άλλοι.

EΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ότι το Σωματείο μας ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ τον ΑΓΩΝΑ για την αποκάλυψη των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών προκειμένου να απόδοθεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για όσους ευθύνονται, όσο ψηλά και αν βρίσκονται αυτοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου