Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Το who is who του νέου «ισχυρού άνδρα» της Hellenic Train, του Roberto Rinaudo


 Με την ιδιότητα του Country Manager συμμετείχε στην ευρεία σύσκεψη για τον ελληνικό σιδηρόδρομο που συγκάλεσε το υπουργείο Μεταφορών, τη Δευτέρα, ο Roberto Rinaudo, ο οποίος θα αποτελέσει τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hellenic Train.

Επιμέλεια: Φ. Φωτεινός -metaforespress.gr

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Rinaudo θα αναλάβει καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου το προσεχές διάστημα, με την επικύρωση των οικονομικών καταστάσεων της HT για το 2023.

Ο Roberto Rinaudo είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Trenitalia Γαλλίας. Όπως αναφέρει σε προσωπικό λογαριασμό του, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «το 1993, ξεκίνησα την επαγγελματική σταδιοδρομία μου, ασχολούμενος με τα χρηματοοικονομικά στην Ιταλία στον όμιλο FS, τον πρώτο ιταλικό φορέα σιδηροδρομικών μεταφορών και συμμετείχα σε δραστηριότητες συγχωνεύσεων και εξαγορών.

Στη συνέχεια, ανέπτυξα σταδιακά τις ικανότητές μου στον χρηματοοικονομικό τομέα, μέχρι να τοποθετηθώ ως CFO στο τμήμα επιβατών μεγάλων αποστάσεων της Trenitalia. Οι εμπλεκόμενοι τομείς: ακίνητη περιουσία, μεταφορά φορτίου και επιβατών.

Από το 2016, είμαι Διευθύνων Σύμβουλος στην Trenitalia France (Thello έως τον Σεπτέμβριο του 2021), μια σιδηροδρομική εταιρεία του ομίλου Trenitalia, που δραστηριοποιείται με δρομολόγια μεταξύ Γαλλίας και Ιταλίας.

Έχω υπό την ευθύνη μου την αναπτυξιακή στρατηγική της Trenitalia στη Γαλλία, αλλά και ως Country Manager στη Γαλλία για τον Όμιλο FS, την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων στον τομέα της κινητικότητας.

Κύρια επιτεύγματα:

-Αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου των νυχτερινών τρένων (πρόσθετες υπηρεσίες στις καμπίνες, νέο μοντέλο αναψυχής, κ.λπ.).

-Ιστορική συμφωνία με την PACA και τη SNCF για τη βελτιστοποίηση της κινητικότητας των επιβατών μεταξύ Νίκαιας και Ventimiglia.

-Δημιουργία και εφαρμογή στη Γαλλία μιας καινοτόμου υπηρεσίας τρένων υψηλής ταχύτητας μεταξύ Γαλλίας και Ιταλίας».

Άξιο αναφοράς είναι ότι στη σύσκεψη της Δευτέρας, ο Roberto Rinaudo συνοδευόταν από τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΕΣΣΤΥ και νυν Διευθυντή Λειτουργίας της HT, Γιώργο Αναγνωστόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου