Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Τέμπη: Ελεύθερος με όρους και σε κατ' οίκον περιορισμό ο επιθεωρητής του ΟΣΕ στη Λάρισα

Μετά από συνεδρίαση και απόφαση του Συμβουλίου Εφετών Λάρισας, η προσωρινή κράτηση του προϊσταμένου του Τμήματος Επιθεώρησης Λάρισας της Υπηρεσίας Υποστήριξης Κυκλοφορίας (σιδηροδρόμων) Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος, αντικαθίσταται με κατ' οίκον περιορισμό
με έλεγχο από την Εισαγγελία Πρωτοδικών του τόπου κατοικίας του.

Να σημειωθεί πως η απόφαση έχει ισχύ μετά την καταβολή εγγυοδοσίας 20.000 ευρώ ενώ ισχύει επίσης και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Σημειώνεται πως ο επιθεωρητής είχε κριθεί προφυλακιστέος μετά την απολογία του στον εφέτη ανακριτή σχεδόν ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα στις 31 Μαρτίου.

Η δίωξη του είναι σε βαθμό κακουργήματος και σχετίζεται με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη στη βραδινή βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου τη στιγμή που γνώριζε πως ο συγκεκριμένος δεν πληροί τα κριτήρια να ανταπεξέλθει στο συγκεκριμένο πόστο.

Όπως αναφέρει το larissanet.gr, oι λάθος χειρισμοί του σταθμάρχη το βράδυ της 28ης έστειλαν την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή καθόδου αντί της γραμμής ανόδου με αποτέλεσμα αυτή να συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία και να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.

Ο επιθεωρητής είχε κάνει αίτημα αποφυλάκισης και τον περασμένο Απρίλιο αλλά είχε απορριφθεί.

Στο πρόσφατο αίτημά του χαρακτηρίζει τον εαυτό του «εξιλαστήριο θύμα» και αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι η κράτησή του έγινε «με μοναδικό στόχο την ικανοποίηση της κοινής γνώμης και δεν ερείδεται σε πραγματικά περιστατικά, ούτε καν στον νόμο».

Και ανέφερε επίσης: «Η έλλειψη χρηματοδότησης για τη συντήρηση της υποδομής, σε συνδυασμό με τη σοβαρή έλλειψη προσωπικού, δημιουργεί εκρηκτικό μείγμα, το οποίο ανέκαθεν προβλημάτιζε τους εργαζομένους για τις επιπτώσεις που θα έχει στην ομαλή λειτουργία επιβατικών και εμπορικών αμαξοστοιχιών».

https://www.newsbreak.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου