Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 12 Μαρτίου 2024

«Περνάμε ακόμα με κόκκινο, τι συμβαίνει στις αφύλακτες διαβάσεις»

 Ένα χρόνο μετά την ασύλληπτη τραγωδία στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, οι μηχανοδηγοί των ελληνικών σιδηροδρόμων, καταγγέλλουν τριτοκοσμικές συνθήκες κυκλοφορίας των τρένων και τεράστιους

κινδύνους για δυστύχημα σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, ενώ αναφέρουν απίστευτα περιστατικά, για τα οποία έχουν ενημερώσει το αρμόδιο υπουργείο.

Όπως αποκαλύπτει στο Dnews, ο αντιπρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών Γιώργος Μανώλης, από τη Λάρισα και προς τη Θεσσαλονίκη, μέχρι τον Ευαγγελισμό, όπου έγινε το δυστύχημα, οι μηχανοδηγοί περνούν με κόκκινο και με εντολή στον σταθμαρχών και αριθμό τηλεγραφήματος, να αγνοήσουν τον κόκκινο σηματοδότη.

Ο κ. Μανώλης αναφέρει στο Dnews: «Από τη Λάρισα και πάνω, αν και είναι μικρή η απόσταση, παρόλο που λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, μετά τις καταστροφές που προκάλεσε ο Daniel, μέχρι λίγο πριν τον Ευαγγελισμό, που έγινε το δυστύχημα, πάλι περνάμε με κόκκινα φανάρια. Γιατί υπάρχουν βλάβες από την κακοκαιρία Daniel και επτά μήνες μετά, δεν έχουν αποκατασταθεί. Περνάμε με αριθμό τηλεγραφήματος, να αγνοήσουμε τα κόκκινα φανάρια, έως τον Ευαγγελισμό. Μετά ισχύουν οι φωτεινοί σηματοδότες.  Δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη και να πω ότι δεν θα ξανασυμβεί κάτι. Δεν πιστεύω ότι θα ξανασυμβεί τέτοιο κακό. Βέβαια και το δυστύχημα που έγινε, δεν πιστεύαμε ότι θα γίνει», αναφέρει ο κ. Μανώλης. Πολλά από τα περιστατικά, που αναφέρει ο κ. Μανώλης και τα οποία συμβαίνουν καθημερινά, προκαλούν ερωτήματα και φαίνονται πραγματικά απίστευτα, εν έτη 2024.

Για παράδειγμα στο δίκτυο προς τις Σέρρες, τα τρένα σταματούν σε κάθε διάβαση, ένας φύλακας κατεβαίνει και κλείνει τις μπάρες, περνά το τρένο, ο φύλακας ανεβάζει τις μπάρες και επιβιβάζεται στο τρένο που τον περιμένει! Δείτε το βίντεο που «ανέβασαν» οι ίδιοι οι μηχανοδηγοί, στη σελίδα τους στο Facebook ΕΔΩ

Ο κ. Μανώλης λέει για αυτή την πρωτόγνωρη μέθοδο:

«Είναι μία ενδιάμεση υβριδική κατάσταση. Ο ΟΣΕ επικαλείται εκεί, ότι υπάρχει μία αναθεώρηση του κανονισμού, όταν υπάρχει διάβαση που δεν λειτουργεί, μειώνεις ταχύτητα. ελέγχεις και περνάς. Σχεδόν με βήμα πεζού. Αυτό δεν είναι τρένο φυσικά. Εμείς αρνούμαστε να κάνουμε δρομολόγια με αυτές τις συνθήκες, γιατί εκεί υπάρχει κίνδυνος για δυστύχημα και δεν θέλουμε να τρέχουμε κάθε λίγο και λιγάκι στον εισαγγελέα. Ο ΟΣΕ, αρνήθηκε να φυλάξει τις διαβάσεις όπως οφείλει, δήλωσε αδυναμία, είτε να τις επισκευάσει, είτε να βάλει ανθρώπους να τις  φυλάνε. Για να μη μείνει ο κόσμος χωρίς τρένο, συμφωνήσαμε μία προσωρινή λύση, που μόνο προσωρινή δεν είναι.

Μεταφέρουμε προσωπικό με το δρομολόγιο, κατεβαίνει άνθρωπος στη διάβαση, κλείνει τη διάβαση, περνάει το τρένο, ανεβάζει πάλι τις μπάρες ο υπάλληλος, επιβιβάζεται ο υπάλληλος και πάμε για την επόμενη διάβαση. Μιλάμε αυτή τη στιγμή για 25 διαβάσεις στο συγκεκριμένο σημείο. Αν δεν λυθεί το θέμα, απλά θα κοπούν τα δρομολόγια». Όπου υπάρχει πρόβλημα, αφύλακτη διάβαση, έλλειψη φωτοσημάτων, τηλεδιοίκηση,  σε παραπέμπουν στον Γενικό Κανονισμό Κίνησης. Ρίχνουν την ευθύνη σε έναν άνθρωπο ή δύο, ανάλογα πόσοι είναι οι μηχανοδηγοί» λέει ο κ. Μανώλης.

Ας δούμε όμως τα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου στα οποία υπάρχει πρόβλημα και για τα οποία οι αρμόδιοι έχουν ενημερωθεί, σύμφωνα με την ανακοίνωση του σωματείου.

-Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία  των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας  χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

-Στην γραμμή προς Σέρρες ισχύουν όσα αναφέραμε πιο πάνω

-Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.

-Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.

-Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.

-Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν μη λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης

-Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

Σε σχέση με το συμβάν που συνέβη στο ΣΚΑ και όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, για παράβαση κόκκινου σηματοδότη, ο κ. Μανώλης, αποκαλύπτει, τι πραγματικά συμβαίνει.

«Καλούμε τον ΟΣΕ και την Hellenic Trains να δώσουν στη δημοσιότητα όλα τα πορίσματα ή στοιχεία που κατέχουν για κάθε περιστατικό, αλλά και να δώσουν στη δημοσιότητα τις συνομιλίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών, για να δούμε ποιος προσπάθησε να δημιουργήσει εντυπώσεις. Υπάρχει μία συντονισμένη επίθεση στους μηχανοδηγούς, για ότι συμβαίνει, γιατί είπαμε την αλήθεια, για τα Τέμπη. Σε σχέση με τις παραβιάσεις, όταν καλείσαι να κινείσαι σε ένα τμήμα, για παράδειγμα από το Κιάτο, που δεν είναι τηλεδιοικούμενο και ότι κόκκινο κολλημένο φανάρι, σου λένε πέρνα το, με εντολή του σταθμάρχη και με αριθμό τηλεγραφήματος και ξαφνικά βρίσκεις ένα κόκκινο φανάρι που πρέπει να το λάβεις υπόψη, κάποια στιγμή μπορεί κάποιος να μπερδευτεί. Αυτό δεν είναι ανικανότητα, ούτε φυσικά και δικαιολογία. Δεν πρέπει να παραβιάζουμε το κόκκινο φυσικά, αλλά όταν σε ένα δίκτυο, κάθε εβδομάδα, πότε δουλεύουν και πότε δεν δουλεύουν τα φώτα, σε διάφορα σημεία, αυτό δεν είναι σιδηρόδρομος, είναι σαν να μας κάνουν τεστ δεξιοτήτων, κάθε ημέρα. Ο μηχανοδηγός έφταιγε και τιμωρήθηκε για αυτό» αναφέρει.

www.dnews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου