Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Διαροές για ουρλιαχτά και αναδίπλωση σε 2 ώρες

 
Το σημερινό δημοσίευμα των Νέων ανέφερε σημαντικές ανακρίβειες για συμβάν που έλαβε χώρα στις 23 Δεκεμβρίου στην περιοχή του ΣΚΑ όταν η αμαξοστοιχία του Προαστιακού 1313 υπερέβη ερυθρό σηματοδότη. Ο συντάκτης του δημοσιεύματος προχώρησε σε σημαντικές ανακρίβειες κάνοντας λόγο για ουρλιαχτά της Τηλεδίοικησης και αφήνοντας υπονοούμενα για το πως έδρασαν οι υπηρεσίες της Hellenic Train. 

Προφανώς δεν μπόρεσε να διαβάσει ότι η ΡΑΣ στην επιστολή με την οποία ζητά την διερεύνηση του συμβάντος, αναφέρει την γνωστοποίηση του συμβάντος απο την Hellenic την ίδια ακριβώς ημέρα. 

Το σημαντικό όμως που προκύπτει ξεκάθαρα απο την διαρροή είναι όταν λειτουργεί η Τηλεδιοίκηση αυτά τα συμβάντα μπορούν να αποσωβηθούν. 

Δυστυχώς η Τηλεδιοίκηση δεν λειτουργούσε το βράδυ της 28ης Φλεβάρη του 2023 στην Λάρισα.

Περιμένουμε λοιπόν να ακούσουμε τα ηχητικά με τα ουρλιαχτά και κυρίως να μας εξηγηθεί γιατί χρειάστηκε να παρέμβει ο Προϊστάμενος της Τηλεδιοίκησης. 



O OΣΕ λίγες ώρες μετά την διαρροή έβγαλε την παρακάτω ανακοίνωση

Σχετικά με το συμβάν της 23ης Δεκεμβρίου 2023, επισημαίνεται ότι το σύστημα της τηλεδιοίκησης λειτούργησε και υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση σε επιχειρησιακό επίπεδο προς αποφυγή ατυχήματος. 
Το συμβάν έγινε στην περιοχή του δυτικού ΣΚΑ, στο σημείο όπου η γραμμή του Προαστιακού από το Κιάτο συγκλίνει με τη γραμμή καθόδου του σιδηροδρομικού άξονα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Τα τρένα, προτού ακινητοποιηθούν, κινούνταν σε συγκλίνουσες γραμμές και όχι μετωπικά, μετά από παραβίαση ερυθρού σηματοδότη. 
Ο ΟΣΕ ενημέρωσε τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), προκειμένου να υπάρξει πόρισμα, τόσο από την πλευρά του όσο και από την πλευρά της Hellenic Train, όπως προβλέπεται, με σκοπό να αποφευχθούν αντίστοιχα συμβάντα στο μέλλον.  
Ο ΟΣΕ έχει ήδη κινήσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη σύνταξη του σχετικού πορίσματος. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου