Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

+ΣυνΕξέλιξη για εξελίξεις και προγραμματισμό εργασίας

 Την  Τρίτη 27/2 συνεδρίασε το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων του Σωματείου μας στην Λάρισα και την επόμενη ημέρα  συμμετείχαμε

στις μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις σε όλη την χώρα 1 χρόνο μετά  το έγκλημα των Τεμπών, ενώ εκπρόσωποι της ΠΕΠΕ παρεβρέθηκαν  στις επιμνημόσυνες δεήσεις  των 5 μηχανοδηγών που έφυγαν άδικα  από κοντά μας. 

ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ το έγκλημα στα Τέμπη και ο αγώνας μας για δικαιοσύνη θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση. ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι το Σωματείο μας είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ στον σιδηρόδρομο που έχει δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής για το έγκλημα των Τεμπών.

Την περίοδο που μας πέρασε,  επικεντρωθήκαμε στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου με ΑΣΦΑΛΕΙΑ καθώς οι  αγωνίες, οι διαμαρτυρίες, οι απεργίες και τα εξώδικα της ΠΕΠΕ  τα τελευταία χρόνια για την κατάσταση της υποδομής, επιβεβαιώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο την νύχτα της 28ης Φλεβάρη. Οι 11 συνάδελφοι μας όμως δεν γυρίζουν πίσω, όπως και οι συμπολίτες μας που έχασαν την ζωή τους στο έγκλημα. Το Σωματείο μας δεν πρόκειται να δεχτεί καμία έκπτωση γύρω από την ασφάλεια της κυκλοφορίας, ενώ διατηρούμε σοβαρές επιφυλάξεις για τον ρόλο υπηρεσιακών παραγόντων που συμμετείχαν ενεργά στα διοικητικά σχήματα που μας απέστειλαν εξώδικα, κατηγορώντας μας 3 μήνες πριν τα Τέμπη, ως συκοφάντες,  επειδή λέγαμε την αλήθεια για την την δομική κατάρρευση της υποδομής. 

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, η  προσπάθεια του ΟΣΕ να πείσει ότι τρένα μπορούν να κυκλοφορούν σε γραμμές όπου ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΣΙΔ δεν λειτουργούν και δεν φυλάσσονται, δείχνει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει στην νοοτροπία ορισμένων.  

Στα θέματα της καθημερινότητας, από τον Μάρτιο και στα πλαίσια των όσων είχαν συμφωνηθεί στην διετή ΣΣΕ που υπέγραψε το Σωματείο μας ομόφωνα, ξεκίνησε η εφαρμογή των κυκλωματικών  αναπαύσεων. Κάθε αλλαγή είναι λογικό στην αρχή της να προκαλεί προβληματισμό όπως λογικό είναι και να εντοπίζονται και λάθη στον σχεδιασμό της.

 Ο ίδιος προβληματισμός υπήρξε και το καλοκαίρι του 2014 όταν η παράταξη μας ΕΠΕΒΑΛΕ (ως μειοψηφία και μετά από προσφυγή μας στο ΣΕΠΕ) τον εβδομαδιαίο προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ, ο ίδιος όταν το 2018 υπογράψαμε στην ΣΣΕ τον μηνιαίο προγραμματισμό εργασίας, ο ίδιος υπάρχει και σήμερα στους μηχανοδηγούς με την εφαρμογή των  κυλιόμενων  αναπαύσεων.  Όπως σε κάθε αλλαγή που στήριξε η παράταξη μας, μετά τα βραχυπρόθεσμα προβλήματα, έτσι και τώρα οι μηχανοδηγοί θα επιβραβεύσουν τις στρατηγικές μας επιλογές γιατί η βελτίωση της καθημερινότητας  είναι βέβαιη καθώς  ο νέος τρόπος προγραμματισμού θα βοηθήσει τους μηχανοδηγούς να γνωρίζουν σε βάθος χρόνου πότε θα λάβουν τις αναπαύσεις τους. Αρχικά σε όσους λαμβάνουν όλες τις αναπαύσεις τους και στην συνέχεια – με την ολοκλήρωση των πιστοποιήσεων- για όλους. 

Είμαστε ανοικτοί σε συζήτηση για επαναπροσδιορισμό των  - εδώ και καιρό -συμφωνημένων  κανόνων (σεβασμός στην αρχαιότητα, εργασία συναδελφισών σε εμπορικά κτλπ), ενώ θεωρούμε αυτονόητο τον ίσο καταμερισμό εργασίας και απολαβών και επιβεβλημένο να ικανοποιούνται (όπως γίνεται πάντα) τα αιτήματα μηχανοδηγών που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικογενειακά προβλήματα. 

Μετά την συνεδρίαση του ΣτΑ ενημερώσαμε τους συναδέλφους στον Βόλο πως μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον εργατολόγο που συμβουλεύτηκαν για το ζήτημα της απόσπασης τους, καλύπτοντας το σύνολο των εξόδων  και υπογράφοντας τις θέσεις τους για το ζήτημα. 

Το Σωματείο μας θα αναδείξει το επόμενο διάστημα,  το θέμα της αποκοπής της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόλου με την Λάρισα, της Καλαμπάκας με τον Παλαιοφάρσαλο, της σιδηροδρομικής απομόνωσης της  Θράκης όπως και την αναγκαιότητας ΑΜΕΣΗΣ αποκατάστασης της μονής γραμμής μεταξύ Αγ. Στεφάνου- Λάρισας. 

Συνάδελφισες συνάδελφοι

Όπως είπαμε την πρώτη ημέρα μετά το έγκλημα των Τεμπών, τίποτα δεν θα είναι πλέον ίδιο στον σιδηρόδρομο και στην Ελληνική Κοινωνία. Ο τρόπος αντιμετώπισης του μέσου, εξαιτίας της προσπάθειας συγκάλυψης του εγκλήματος από την Κυβερνητική πλειοψηφία, χειροτερεύει μέρα με την ημέρα

Η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί και θέτει σε άμεσο κίνδυνο όχι μόνο την συντήρηση του δικτύου, αλλά και τα εργασιακά μας δικαιώματα. 

Η +ΣυνΕξέλιξη δημιουργήθηκε για τα δύσκολα και γιγαντώθηκε μέσα σε αυτά κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των μηχανοδηγών. Αυτήν την εμπιστοσύνη δεν πρόκειται να την διαπραγματευτούμε ποτέ. 

Ο αγώνας μας είναι πολυδιάστατος και πολυμέτωπος, δύσκολος καθώς  αφορά όχι μόνο εμάς τους μηχανοδηγούς αλλά την Ελληνική Κοινωνία που περιμένει ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Και εμείς πρέπει να αγωνιστούμε για να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών που υπάρχουν για το Σωματείο μας. 

Ο σιδηρόδρομος πρέπει να ξαναβρεί την θέση που του αξίζει στην Ελληνική Κοινωνία και Οικονομία. 

 Και για αυτό, όπως και για την απόδοση δικαιοσύνης, κοιτώντας σας στα μάτια όπως πάντα δεσμευόμαστε να αγωνιστούμε, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου