Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 23 Μαρτίου 2024

To πόρισμα του ΟΣΕ για την υπέρβαση του κόκκινου στο ΣΚΑ

 
Σύμφωνα με τους υπευθύνους που εξέδωσαν το πόρισμα του  ΟΣΕ, τα τρένα μπορούν να τα φωνάζουν οι τοπικοί χειριστές των σταθμών με το σταθμό αφετηρίας τους και όχι με το στοιχείο τους!!!

Προβληματική λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών αλλά και μη

τήρηση των κανόνων επικοινωνίας, όπως ορίζουν τα σχετικά πρωτόκολλα, προκύπτουν από το πόρισμα του ΟΣΕ, για την παραβίαση από μηχανοδηγό κόκκινου σηματοδότη, στις 23 Δεκεμβρίου, στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) που φέρνει  στο φως της δημοσιότητας το Dnews

Όπως φαίνεται και στα έγγραφα που παρουσιάζει το Dnews, αναφέρεται ότι «τα φωτόσημα από Κόρινθο μέχρι την είσοδο Σ.Σ. Λιοσίων, δεν λειτουργούν για αρκετό χρονικό διάστημα, και δεν αναφέρεται σε τηλεγράφημα φωτόσημα στη διαδρομή αυτή. Αναφέρονται μόνο οι σταθμοί που είναι επανδρωμένοι με σταθμάρχες, δίνοντας γραμμή ελεύθερη μέχρι τον επόμενο σταθμό».

Τι σημαίνει όμως αυτό: Όπως έχει ήδη γράψει το Dnews, σε πολλά σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου, δεν λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες, ή είναι κολλημένοι στο κόκκινο. Όπου δεν λειτουργεί σηματοδότης, δίνεται «ελεύθερη γραμμή», από τους σταθμάρχες στους μηχανοδηγούς. Όπως όμως έχει αναφερθεί και από το Dnews, τα περιστατικά των «κολλημένων» σηματοδοτών, είναι πολλά και σε διαφορετικά σημεία καθημερινά, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για λάθος


Στο έγγραφο-πόρισμα, που παρουσιάζει το Dnews, επισημαίνεται ότι υπεύθυνος για το συμβάν, είναι ο μηχανοδηγός του τρένου, ο οποίος παραβίασε τον κόκκινο σηματοδότη και «δεν εφάρμοσε έγκαιρα πέδηση ώστε να σταθμεύσει προ του ερυθρού φωτοσήματος, με αποτέλεσμα την υπέρβασή του».

Το πόρισμα δεν επιρρίπτει ευθύνες όμως στον σταθμάρχη, που κάλεσε τον μηχανοδηγό χρησιμοποιώντας τη λέξη «Κιάτο», αφού όπως αναφέρεται «ήταν η μοναδική αμαξοστοιχία, προερχόμενη από αυτό τον σταθμό». 

Όμως, σύμφωνα με τον κανονισμό και το πρωτόκολλο επικοινωνιών, ο σταθμάρχης πρέπει να μιλά στον μηχανοδηγό με το χαρακτηριστικό του δρομολογίου, δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, έπρεπε να χρησιμοποιηθεί το «αμαξοστοιχία 1313», που εκτελούσε το συγκεκριμένο δρομολόγιο. 

Σύμφωνα με το πόρισμα επίσης, υπάρχουν συνομιλίες που αναφέρουν «τι κάνετε ρε παιδιά», «τι κάνουμε», «το κόκκινο δεν το είδατε;».

Από την συγκεκριμένη αναφορά, μπορείς κανείς να συμπεράνει τα προβλήματα στις επικοινωνίες, μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών, αφού όπως αποκαλύπτεται σε αυτό το περιστατικό και άλλα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, χρησιμοποιούνται τα μικρά ονόματα των μηχανοδηγών και όχι οι αριθμοί των δρομολογίων, όπως επιβάλλεται.

Όπως επισημαίνεται από πηγές του Dnews στον ΟΣΕ, οι σταθμάρχες χρησιμοποιούν τα μικρά ονόματα των μηχανοδηγών και δίνουν με αυτά τις εντολές, κάτι που μπορεί να φανεί, αν δοθούν στη δημοσιότητα οι διάλογοι του συμβάντος, για το οποίο το Dnews, φέρνει στη δημοσιότητα το σχετικό πόρισμα.

www.dnews.gr - Δημήτρης Φλουτσάκος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου