Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

125+ νέες πιστοποίησεις και.... Συνεχίζουμε


 Με εντατικό ρυθμό προχωρούν οι εξετάσεις για πιστοποιητικά νέων μηχανοδηγών στην Βόρεια Ελλάδα ικανοποιώντας ένα αίτημα των μηχανοδηγών του
μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης, καθώς η διαδικασία λίμναζε (κανείς δεν ξεχνά τα όσα έγιναν το καλοκαίρι του 2022 και οδήγησαν σε αποφάσεις που έλυσαν προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί). 

Χάρη στην εντατική προσπάθεια και την αρμονική συνεργασία ΟΛΩΝ των συναδέλφων στην Δ/νση  Λειτουργίας (Πιστοποιήσεις, Προγραμματισμός Εργασίας, Υπεύθυνος Μηχανοδηγών, Παρακολούθηση Κυκλοφορίας)  απο τον Γενάρη του 2024 και μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα εκπαίδευσης και έχουν γίνει εξετάσεις για 125+ νέες πιστοποιήσεις σε τροχαίο υλικό και υποδομή ΧΩΡΙΣ να υπολογίζονται σε αυτές οι νέοι συνάδελφοι της σειράς του 2022 που εντάχθηκαν στην παραγωγή πριν 15 μέρες. 

Οι πιστοποιήσεις έχουν δοθεί σε γραμμές που υπήρχε σημαντική έλλειψη πιστοποιημένων συναδέλφων (Θεσσαλονίκη - Έδεσσα, Θεσσαλονίκη - Σέρρες) αλλά και στο ETR ενώ  πιστοποιήθηκαν  οι συνάδελφοι μηχανοστασίου Λάρισας στις Η/Α που πλέον χρησιμοποιούνται στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης / Λάρισας καθώς και οι μηχανοδηγοί της σειράς 2021 σε Η.Α είτε μέχρι το Λιανοκλάδι είτε μέχρι την Αθήνα. 

Αν υπολογιστούν και τα πιστοποιητικά της τελευταίας σειράς, ξεπερνάμε σε 5 μήνες τις 155 πιστοποιήσεις, νούμερο πραγματικά εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς τα περιορισμένα δρομολόγια σ όλη την χώρα και ότι το 2023 είχαν δοθεί μόνο 83. 

Η εντατική προσπάθεια των συναδέλφων, η  καθημερινή συνεργασία για το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, ο σωστός προγραμματισμός και η άρτια οργάνωση της εκπαίδευσης οδηγούν  σε ένα αποτέλεσμα που τελικά οι ίδιοι οι μηχανοδηγοί ζητούσαν τα τελευταία χρόνια. 

Αλλαγή υπήρξε και στον τρόπο εξετάσεων για το πρώτο πιστοποιητικό, καθώς εφαρμόστηκε για 1η φορά το σύστημα που είχαν εισάγει οι Γάλλοι της RATP στον Προαστιακό Αθήνας αλλά εφαρμόζεται και στην μητρική της HT,  όπου  ο μηχανοδηγός παραλαμβάνει εξ αρχής  τον συρμό, πραγματοποιεί όλες τις δοκιμές και ανταποκρίνεται σε βλάβες που δημιουργούνται "εικονικά" απο την ομάδα εξεταστών κατά την διάρκεια αυτής. Οι συνάδελφοι ανταπεξήλθαν άψογα. 

Το επόμενο διάστημα ολοκληρώνονται και άλλες εκπαιδεύσεις και  προγραμματίζονται νέες εξετάσεις για πιστοποιητικά στην Βόρεια Ελλάδα, το Κιάτο τον Πύργο (όπου εκεί εντοπιζόταν το μεγαλύτερο πρόβλημα) ενώ θα ξεκινήσει και η εκπαίδευση των νέων μηχανοδηγών στα InterCity καθώς η πρόβλεψη εμπειρίας στα ETR αποτελούσε μέχρι σήμερα τροχοπέδη για αυτή(και λόγω των περιορισμένων δρομολογίων).

Tέλος, η Διοίκηση της ΗΤ οφείλει να καταβάλει άμεσα τις αμοιβές των πιστοποιημένων εκπαιδευτών, σύμφωνα και με όσα προβλέπει η συμφωνία μεταξύ της ΠΕΠΕ- ΗΤ τον Μάιο του 2023. 

Η υποχρηματοδότηση είχε συνέπειες σε αυτό το πεδίο και οι μηχανοδηγοί ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ για άλλη μια φορά, ότι είναι επαγγελματίες και ΔΕΝ βάζουν σε κίνδυνο τις πιστοποιήσεις των νέων συναδέλφων τους για τις αμοιβές που έχουν καθυστερήσει να καταβληθούν.

Κανείς δεν ξεχνά άλλωστε ότι και οι αμοιβές για εκπαιδεύσεις του 2018-2021 (που καθιερώθηκαν μετά απο πρωτοβουλία-μεγάλο αγώνα της ΠΕΠΕ και απόφαση του ΟΣΕ το 2018) καταβλήθηκαν με  σημαντική καθυστέρηση (και λόγω της διαδικασίας που περνάει απο τον ΟΣΕ) , αλλά οι πιστοποιημένοι  εκπαιδευτές και εξεταστές  ΠΟΤΕ δεν έθεταν σε κίνδυνο την πιστοποίηση των συναδέλφων τους. 

Όσοι το έκαναν αυτό, επιχειρώντας να υπονομεύσουν την εκπαιδευτική διαδικασία για προσωπικά οφέλη, ΗΔΗ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ πολύ αυστηρά απο τους ΙΔΙΟΥΣ τους μηχανοδηγούς. 

Καιρός και η Εταιρεία να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της και το Σωματείο μας είναι βέβαιο ότι θα επιλύσει ΚΑΙ αυτό το πρόβλημα καθώς πλέον υπάρχει νέα Διοίκηση και πρέπει να προχωρήσει η εξόφληση των εκπαιδευτών.

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου