Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

Έντονες «πιέσεις» στον ΟΣΕ (και όχι μόνο από την HT) για ανταγωνιστικά τέλη υποδομής

 Έντονες «πιέσεις» δέχεται ο ΟΣΕ για ανταγωνιστικά τέλη υποδομής.

Σχετικά πρόσφατα, όπως αποκαλύπτει το metaforespress.gr, διεξήχθη ευρεία

συνάντηση μεταξύ του ΟΣΕ και των σιδηροδρομικών παρόχων, ήτοι της Hellenic Train, της ΣΤΑΣΥ, της RCLG, της GFR και της Pearl.


Στη συνάντηση αυτή τέθηκε, μεταξύ άλλων, το ζήτημα των τελών χρήσης και της δήλωσης δικτύου.


Όπως μάθαμε, ο ΟΣΕ δέχτηκε «πιέσεις» και μάλιστα, έντονες για την υιοθέτηση ανταγωνιστικών χρεώσεων στα τέλη υποδομής.


Αρκετές εταιρείες εναντιώνονται στις αυξήσεις των τελών χρήσης που εφαρμόζει ο ΟΣΕ από το 2020, θεωρώντας τες «υπερβολικές σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες».


Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αυτή, μία εκ των ανωτέρω εταιρειών (δεν είναι η Hellenic Train) εμφανίστηκε αρκετά «ενοχλημένη» με τις χρεώσεις του ΟΣΕ.


Από την άλλη πλευρά, τα τέλη χρήσης / υποδομής αποτελούν, πέραν της ετήσιας κρατικής επιδότησης, το κυριότερο έσοδο του ΟΣΕ, ο οποίος προσπαθεί, όπως είναι φυσικό, να το «προασπίσει».


Αρκετοί υποστηρίζουν ότι «το υπουργείο Μεταφορών καλείται να βρει τη “χρυσή” τομή και να λάβει τη σχετική απόφαση».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου