Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

+ΣυνΕξέλιξη για πογκρόμ διώξεων στην Hellenic & για το νέο εργασιακό Νομοσχέδιο

 Συναδέλφισες συνάδελφοι 
την Τρίτη 14 Οκτωβρίου η Κυβέρνηση προχωρά στο 4ο Νομοσχέδιο για την εργασία, εισάγοντας το 13 ωρο και απορυθμίζοντας περαιτέρω τις εργασιακές σχέσεις. 

Είχαν προηγηθεί 3 Νομοσχέδια που  χειροτέρευσαν την θέση των εργαζομένων: Νόμος Βρούτση, Χατζηδάκη και Γεωργιάδη καθώς επέβαλαν ή πρόβλεψαν :  

- Την νομιμοποίηση των απλήρωτων υπερωριών (μη προαναγγελία) και την Κατάργηση αιτιολόγησης κατά την απόλυση. Την διάλυση του θεσμού των συλλογικών διαπραγματεύσεων με την πρόβλεψη εξαίρεσης τους από τις αρχές της επεκτασιμότητας και της ευνοϊκότερης ρύθμισης επιχειρήσεων χωρίς ουσιαστικό λόγο.

- Εισήγαγαν  για πρώτη φορά τις συμβάσεις «κατά παραγγελία», στις οποίες οι εργαζόμενοι υποχρεούνται να είναι στη διάθεση της επιχείρησης όποτε και όσο τους χρειαστεί, χωρίς στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα. Νομιμοποίησαν  όλες τις «λευκές συμβάσεις».

- Κατήργησαν  το 5νθημερο και το 8ωρο, φέρνοντας την υποχρεωτική 6ημερη εργασία, το 10ωρο και το 13ωρο (σε δυο εργοδότες). Έφεραν  τις συμβάσεις των σχεδόν μηδενικών ωρών και τους εργαζόμενους 24/7.

- Ιδιωτικοποίησαν  την Επικουρική Ασφάλιση καταδικάζοντας τους νέους ανθρώπους στην επισφάλεια και βάζοντας βόμβα στα θεμέλια του ασφαλιστικού συστήματος. Ποινικοποίησαν  την συνδικαλιστική δράση, περιορίζοντας με ποινές ακόμα περισσότερο το συνταγματικό δικαίωμα της απεργίας.

Από  την αρχή του 2025 μετράμε ήδη 152 εργαζόμενους νεκρούς και 235 έχουν τραυματιστεί σοβαρά, ενώ το 2024 πέθαινε ένας άνθρωπος, κατά την ώρα εργασίας του, σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα (186 εργατικά δυστυχήματα).

Η  αγοραστική δύναμη των Ελλήνων εργαζομένων βρίσκεται στην τελευταία θέση της ευρωζώνης. Μας περνάει μόνο η Βουλγαρία καθώς η ακρίβεια κατατρώει το διαθέσιμο εισόδημα μας. 

Αλλά και στον σιδηρόδρομο 3 σχεδόν χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών ζούμε την απόλυτη απαξίωση με 2 μόλις InterCity να συνδέουν την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη, την Φλώρινα, την Δράμα, την Ξάνθη, την Στυλίδα, τον Βόλο και την Καλαμπάκα να μην έχουν σιδηροδρομική σύνδεση, ενώ μόλις πρόσφατα διαβάσαμε για τα σχέδια η γραμμή της Πελοποννήσου να μετατραπεί σε ποδηλατόδορομο! 

Η καταστροφική πολιτική που οδήγησε στις ιδιωτικοποιήσεις και  στα Τέμπη και οι φυσικοί εκφραστές της επανήλθαν στο προσκήνιο  εξαπολύοντας ένα άγριο κυνηγητό σε βάρος των μηχανοδηγών, που χάλασαν τα σχέδια τους για ιδιωτικές σχολές και ευτελείς αμοιβές το 2015. Επιδιώκουν την ρεβάνς για την ήττα που υπέστην το 2015 και στοχοποιούν όσους και όσες δεν έχουν ίδια άποψη μαζί τους. 

Το καταστροφικό αυτό μείγμα οδήγησε στις πρόσφατες -πολιτικές-διώξεις των 2 συναδέλφων μας στο ΜΑΙ, ενώ είχαν προηγηθεί  3 απολύσεις έμπειρων μηχανοδηγών το καλοκαίρι, η απόλυση του Προέδρου του Σωματείου μας τον Απρίλη, στημένες διώξεις και πειθαρχικά σε βάρος συνδικαλιστών, μεταθέσεις και  τοποθετήσεις  ημετέρων κατά παραβίαση κάθε έννοιας αξιοκρατίας  αλλά και η η  βίαιη ανισοκατανομή έργου και απολαβών, ιδιαίτερα στην Βόρεια Ελλάδα.

Το πογκρόμ σε βάρος άξιων συναδέλφων λαμβάνει χώρα χωρίς καμία δικαιολογία από την Διοίκηση των Rinaudo – Zηλιασκόπουλου, καθ υπόδειξη του κ Αθανασόπουλου, ενώ πλέον και η  Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού οφείλει να δώσει απαντήσεις για την στάση του παρατηρητή που επέλεξε να κρατά σε όσα συμβαίνουν. Δεν είναι καθόλα τυχαίο ότι όλοι όσοι διώχθηκαν ή απολύθηκαν ήταν μέλη ή  φίλα προσκείμενοι στην παράταξη μας.  Μέσα σε όλα αυτά και η θλιβερή παρουσία ενός…. Ιταλού (A. Deramo) που ήρθε στην Ελλάδα να βάλει «δήθεν» τάξη, αλλά όταν τον ρωτάνε δεν ξέρει τίποτα. Δεν ξεχνάμε και τα στελέχη από τον κλάδο μας, που 1 χρόνο τώρα δεν κάνουν τίποτα άλλο παρά να κυνηγάνε εργαζόμενους, με τις απολογίες για ταχύτητες να εργαλειοποιούνται ως μέσο «επιβολής πειθαρχίας», με ….χαλασμένα όμως ταχύμετρα σε πολλά τρένα. 

Όσοι κάνουν ότι δεν είδαν ή δεν βλέπουν αυτό που συμβαίνει στην χώρα, στον σιδηρόδρομο και στον κλάδο μας είναι συνένοχοι και συμμέτοχοι σε αποφάσεις που οδηγούν σε πολύ σκοτεινά μονοπάτια. 

Η παράταξη μας δεν θα κάνει πίσω στον αγώνα για την υπεράσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων, της αξιοπρέπειας των μηχανοδηγών  και της απόδοσης δικαιοσύνης στα Τέμπη. Δεν θα μας λυγίσουν ούτε οι απειλές, ούτε οι διώξεις, ούτε οι ημέτεροι που χασκογελούν για την περιστασιακή-εφήμερη  εξυπηρέτηση των θέλω τους. 

Συνεχίζουμε ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ για ένα καλύτερο σιδηρόδρομο και ένα καλύτερο μέλλον καθώς αυτό που ζούμε ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. 

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου