Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

Μέρα 25 : Η Hellenic Train εγκλωβίζει τους επιβάτες με δημόσια επιδότηση

 Την ώρα που χιλιάδες πολίτες προσπαθούν να μετακινηθούν για τις γιορτές, η Hellenic Train εξακολουθεί να εξυπηρετεί τον βασικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας, Αθήνα–Θεσσαλονίκη, με μόλις δύο δρομολόγια ημερησίως. Τα εισιτήρια είναι ήδη εξαντλημένα τις μέρες πριν και μετά τα
Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, αφήνοντας το επιβατικό κοινό εγκλωβισμένο και χωρίς εναλλακτικές.

Οι πολίτες υφίστανται διπλή ταλαιπωρία: από τη μία, τον δραστικό περιορισμό των δρομολογίων και, από την άλλη, την πλήρη αδυναμία να ταξιδέψουν στον προορισμό τους τις μέρες των γιορτών, είτε να επιστρέψουν στον τόπο καταγωγής τους, όπως οι φοιτητές ή να επισκεφτούν τα χωριά τους στην περιφέρεια.

Η κυβέρνηση, σε μια ακόμη επίδειξη μετάθεσης ευθυνών, επικαλείται τα μπλόκα των αγροτών για τη δυσκολία μετακίνησης. Όμως αποσιωπά επιδεικτικά το γεγονός ότι δεν λαμβάνει κανένα απολύτως μέτρο παρέμβασης:

  • ούτε για την προσθήκη εμβόλιμων δρομολογίων,
  • ούτε για την προσωρινή αναστολή των έργων στον σιδηρόδρομο, στο τμήμα Λάρισας- Λειανοκλαδίου, κατά την κρίσιμη περίοδο των εορτών, όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή χώρα.

Την ίδια στιγμή, παραμένει σε ισχύ μια λεόντειος σύμβαση με τη Hellenic Train, βάσει της οποίας το Δημόσιο επιδοτεί την εταιρεία ακόμη και για δρομολόγια που δεν εκτελούνται ή αναστέλλονται. Μια σύμβαση που φορτώνει το κόστος στην κοινωνία και αφήνει τους πολίτες χωρίς δημόσιο σιδηρόδρομο, χωρίς εξυπηρέτηση, στερώντας τους το δικαίωμα μετακίνησης.

Για το ΜέΡΑ25, το ζήτημα είναι ξεκάθαρο:

Η δημόσια μεταφορά δεν είναι πολυτέλεια, είναι κοινωνικό δικαίωμα. Και η απαξίωση του σιδηρόδρομου δεν είναι φυσικό φαινόμενο — είναι αποτέλεσμα πολιτικής επιλογής απαξίωσης και υποβάθμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου