Όπως γνωρίζετε με την υπ αρ. πρωτ. 2042 επιστολή μας στις 2 Σεπτεμβρίου 2025 το Σωματείο μας ενημέρωσε για τους κινδύνους που προκαλεί η απόφαση της Διεύθυνσης Λειτουργίας να μην
Στις 3 Σεπτεμβρίου ο κ. Αθανασόπουλος με την υπ. Αρ. 8238/25/Γ1 εγγράφως ενημέρωσε το Σωματείο μας, ότι η απόφαση του αυτή ελήφθη προκειμένου το τεχνικό προσωπικό του Μηχανοστασίου Λάρισας (που βρίσκεται σε απόσταση 160 μέτρων από τον σταθμό) «να επικεντρωθεί σε εργασίες συντήρησης του τροχαίου υλικού και είναι προσωρινή». Μάλιστα ο κ. Αθανασόπουλος στην επιστολή του, επικαλέστηκε άρθρο του ΓΚΚ που δεν αφορούν την εκκίνηση συρμών από ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ όπου και πρέπει να επιθεωρούνται τεχνικά.
Όπως γνωρίζετε στις 7 Δεκεμβρίου 2025 (H/A 120020) ο συρμός 2591 προσέκρουσε κατά την πορεία του σε ζώα.
Στην Λάρισα όπου και είναι ο αρχικός σταθμός εκκίνησης του δρομολογίου 2592 (Εκτελείται με την ίδια Η/Α 120020) -και παρότι επιβάλλεται και εκ του Κανονισμού ο τεχνικός έλεγχος της αμαξοστοιχίας- ΔΕΝ υπήρχε τεχνίτης (Επισκέπτης) για τον τεχνικό έλεγχο και μετά την απόφαση του κ. Αθανασόπουλου.
Αποτέλεσμα ήταν λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση της αμαξ 2592 αυτή να ακινητοποιηθεί , προφανώς λόγω της ζημιάς που προκάλεσε στην Η/Α 120020 η σύγκρουση της με ζώα κατά την εκτέλεση του δρομολογίου 2591.
Η ανάκληση των επισκεπτών στο μηχανοστάσιο (με την «προσωρινή» απόφαση του κ. Αθανασόπουλου) πρέπει εξάπαντος και άμεσα να ανακληθεί διότι είναι εμφανές ότι η μη τεχνική επιθεώρηση της αμαξ. 2592 στην αφετηρία, δημιούργησε κίνδυνο για την ασφάλεια της κυκλοφορίας.
Ουδείς μπορεί να προβλέψει τις συνέπειες από την πτώση της ποδιάς της Η/Α 120020 σε άλλες συνθήκες κινήσεως στην αμαξ 2592 (μεγαλύτερη ταχύτητα, καμπύλη τροχιάς, «βύθισμα» στην υποδομή κτλπ).
Σας καλούμε ΑΜΕΣΑ να εφαρμόσετε όλα τα προβλεπόμενα για την κανονική και ασφαλή κυκλοφορία των συρμών και σας ενημερώνουμε ότι το Σωματείο μας ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΠΟΥΔΕΝΙ δεν θα συμφωνήσει με παράλειψη εφαρμογής μέτρων σχετικών με την κανονική και ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου