Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

Καμπανάκι» του ΟΣΕ-Απαιτεί παρεμβάσεις άνω των 3,5 εκατ. ευρώ, προκειμένου το τρενάκι να συνεχίσει να κινείται

 Βασισμένη στην προμελέτη του καθηγητή Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, Ιωάννη Κουκουβέλα –η οποία εκπονήθηκε για τον ΟΣΕ μετά τις μεγάλες καταστροφές του 2023 (Daniel και Ιανός)– και με βάση αυτοψίες που πραγματοποιήθηκαν και από μηχανικούς του, η Τεχνική Έκθεση του ΟΣΕ, η οποία
κοινοποιήθηκε στον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Κυρανάκη, αναφέρεται σε αναγκαίες παρεμβάσεις άνω των 3,5 εκατ. ευρώ, προκειμένου το τρενάκι να συνεχίσει να κινείται με ασφάλεια στο φαράγγι του Βουραϊκού.

Πρόκειται για έκθεση που υποβλήθηκε μετά από αίτημα του Αναπληρωτή Υπουργού για προστατευτικά τοιχία σε σημεία όπου παρατηρούνται καταπτώσεις βράχων, με έμφαση στην περιοχή από το Διακοπτό έως και το 3ο χλμ., αλλά και για «διορθώσεις» στη γραμμή και την οδόντωση.

Το Υπουργείο αναφέρεται σε μια «επένδυση για το μέλλον», με προστασία και αναβάθμιση της γραμμής, η οποία, βεβαίως, προϋποθέτει ολοκληρωμένη μελέτη, χρηματοδότηση αλλά και χρόνο παρέμβασης περίπου ενός έτους, διάστημα κατά το οποίο το τρενάκι θα πρέπει να αποσυρθεί προσωρινά από τις ράγες…

Τοπικοί φορείς και η Περιφέρεια ζητούν, κατ’ αρχάς, από το Υπουργείο να εγγυηθεί ότι οι όποιες παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν τμηματικά και ότι δεν θα χρειαστεί το τρενάκι να διακόψει ολοκληρωτικά τη λειτουργία του για κάποιο χρονικό διάστημα. Κρίνουν, επίσης, ότι θα πρέπει άμεσα να επιστρέψει το απογευματινό δρομολόγιο, καθώς από την περίοδο που «κόπηκε» η κίνηση προς τα Καλάβρυτα παρουσιάζει πτώση έως και 40%.

Η Περιφέρεια εξετάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει, σε συνεργασία με το Υπουργείο, τις όποιες μελέτες και τα σχέδια παρέμβασης κριθούν αναγκαία, ενώ απορρίπτει ξεκάθαρα προτάσεις και σκέψεις που έχουν κατατεθεί από δημάρχους για παρεμβάσεις, όπως «αμυντικές σήραγγες», καθώς κάτι τέτοιο κρίνεται απαγορευτικό σε περιοχή Natura.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ - www.gnomip.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου