Πρόκειται για έκθεση που υποβλήθηκε μετά από αίτημα του Αναπληρωτή Υπουργού για προστατευτικά τοιχία σε σημεία όπου παρατηρούνται καταπτώσεις βράχων, με έμφαση στην περιοχή από το Διακοπτό έως και το 3ο χλμ., αλλά και για «διορθώσεις» στη γραμμή και την οδόντωση.
Το Υπουργείο αναφέρεται σε μια «επένδυση για το μέλλον», με προστασία και αναβάθμιση της γραμμής, η οποία, βεβαίως, προϋποθέτει ολοκληρωμένη μελέτη, χρηματοδότηση αλλά και χρόνο παρέμβασης περίπου ενός έτους, διάστημα κατά το οποίο το τρενάκι θα πρέπει να αποσυρθεί προσωρινά από τις ράγες…
Τοπικοί φορείς και η Περιφέρεια ζητούν, κατ’ αρχάς, από το Υπουργείο να εγγυηθεί ότι οι όποιες παρεμβάσεις θα πραγματοποιηθούν τμηματικά και ότι δεν θα χρειαστεί το τρενάκι να διακόψει ολοκληρωτικά τη λειτουργία του για κάποιο χρονικό διάστημα. Κρίνουν, επίσης, ότι θα πρέπει άμεσα να επιστρέψει το απογευματινό δρομολόγιο, καθώς από την περίοδο που «κόπηκε» η κίνηση προς τα Καλάβρυτα παρουσιάζει πτώση έως και 40%.
Η Περιφέρεια εξετάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει, σε συνεργασία με το Υπουργείο, τις όποιες μελέτες και τα σχέδια παρέμβασης κριθούν αναγκαία, ενώ απορρίπτει ξεκάθαρα προτάσεις και σκέψεις που έχουν κατατεθεί από δημάρχους για παρεμβάσεις, όπως «αμυντικές σήραγγες», καθώς κάτι τέτοιο κρίνεται απαγορευτικό σε περιοχή Natura.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ - www.gnomip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου