Κ όμως έχουν περάσει κάτι παραπάνω από 6 μήνες και το πρόβλημα με την ταχύτητα στο Δομοκός - Θεσσαλονίκη (βραδυπορία 140 χλμ λόγων των ρηγμάτων στους τροχούς των H/A ) δεν έχει λυθεί....Αποτέλεσμα ;
Καθημερινές καθυστερήσεις (17+ λεπτά βάζει ένα τρένο από την Θεσσαλονίκη έως τον Δομοκό ,ενώ με τα τελευταία προβλήματα στην τηλεδιοίκηση οι καθυστερήσεις αυξάνονται ) , οι διασταυρώσεις δεν βγαίνουν όπως έχουν προγραμματιστεί από την κυκλοφορία και τα τρένα φτάνουν με σοβαρές καθυστερήσεις στους τελικούς προορισμούς.
Ο κόσμος όπως βλέπουμε συνεχίζει να εμπιστεύεται το τρένο
( βοηθάει κ η τιμολογιακή πολιτική με πολλές κρατήσεις μέσω inetrnet , αλλά και οι επιστροφές του αντιτίμου λόγω καθυστέρησης που δίνονται πλέον καθημερινά και περιορίζουν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και σε μια περίοδο που ο σιδηρόδρομος έχει στοχοποιηθεί ,επιτέλους θα πρέπει να βρεθεί κάποιος να δώσει λύση στο θέμα.
( βοηθάει κ η τιμολογιακή πολιτική με πολλές κρατήσεις μέσω inetrnet , αλλά και οι επιστροφές του αντιτίμου λόγω καθυστέρησης που δίνονται πλέον καθημερινά και περιορίζουν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και σε μια περίοδο που ο σιδηρόδρομος έχει στοχοποιηθεί ,επιτέλους θα πρέπει να βρεθεί κάποιος να δώσει λύση στο θέμα.
Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι σε αυτό το θέμα άμεσα .....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου