Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Θέλουν Ιφιγένεια τον ΟΣΕ (Και ξεπούλημα της κερδοφόρας ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

Είναι πλέον ξεκάθαρο - ιδιαίτερα και μετά τις χτεσινές προγραμματικές δηλώσεις - ότι το λειτουργικό κομμάτι του ΟΣΕ ( δλδ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) θα αποτελέσει στόχο άμεσης αποκρατικοποίησης για να σταλεί το μήνυμα στους...δανειστές , μιας και η περίφημη επαναδιαπραγμάτευση πάει προς το παρόν στο βρόντο.



Η χτεσινή δήλωση δε ότι η Κυβέρνηση δεν  βλέπει ταμειακά τις αποκρατικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΔΕΗ αλλά κυρίως αναπτυξιακά (όποιος τις αναλάβει θα πρέπει να κάνει επενδύσεις )ώστε να δημιουργήθούν  θέσεις εργασίας και να  βελτιώθεί  η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας προιδεάζει για το ξεπούλημα Δημόσιας Περιουσίας.


Η αξία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θυμίσουμε στα 3 κόμματα της Κυβέρνησης είναι τεράστια , λόγω και των ακινήτων που διαθέτει (εμπορευματικά κέντρα ) αλλά και της δεσπόζουσας θέσης στην εγχώρια  αγορά (αφού επενδυτές για να δημιουργήσουν νέες εταιρίες δεν έχουν βρεθεί - μάλλον προτιμούν και αναμένουν το ξεπούλημα).


Καλό θα ήταν να πουν και οι πολιτικοί άρχοντες  και ποιες είναι οι επενδύσεις που θα γίνουν και θα φέρουν ανάπτυξη , αφού με τις ίδιες δηλώσεις τους  η Υποδομή (στην οποία γίνονται οι επενδύσεις καίρια στον σιδηρόδρομο ) θα παραμείνει κρατική.


Δυστυχώς τα πράγματα για το σιδηρόδρομο θυμίζουν καλοκαίρι 2010 , όταν ήταν και πάλι το πειραματόζωο της Τρόικας και των εγχώριων υποτελών της  .







1 σχόλιο:

  1. Απορία:
    Πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα, αφού τις προάλλες ανακοίνωσε ζημία "μόνο" 33κάτι εκατομύρια Ευρώ για το 2011;
    (συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης των 50 εκατομυρίων)

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή