Είναι πλέον ξεκάθαρο - ιδιαίτερα και μετά τις χτεσινές προγραμματικές δηλώσεις - ότι το λειτουργικό κομμάτι του ΟΣΕ ( δλδ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) θα αποτελέσει στόχο άμεσης αποκρατικοποίησης για να σταλεί το μήνυμα στους...δανειστές , μιας και η περίφημη επαναδιαπραγμάτευση πάει προς το παρόν στο βρόντο.
Η χτεσινή δήλωση δε ότι η Κυβέρνηση δεν βλέπει ταμειακά τις αποκρατικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΔΕΗ αλλά κυρίως αναπτυξιακά (όποιος τις αναλάβει θα πρέπει να κάνει επενδύσεις )ώστε να δημιουργήθούν θέσεις εργασίας και να βελτιώθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας προιδεάζει για το ξεπούλημα Δημόσιας Περιουσίας.
Η αξία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θυμίσουμε στα 3 κόμματα της Κυβέρνησης είναι τεράστια , λόγω και των ακινήτων που διαθέτει (εμπορευματικά κέντρα ) αλλά και της δεσπόζουσας θέσης στην εγχώρια αγορά (αφού επενδυτές για να δημιουργήσουν νέες εταιρίες δεν έχουν βρεθεί - μάλλον προτιμούν και αναμένουν το ξεπούλημα).
Καλό θα ήταν να πουν και οι πολιτικοί άρχοντες και ποιες είναι οι επενδύσεις που θα γίνουν και θα φέρουν ανάπτυξη , αφού με τις ίδιες δηλώσεις τους η Υποδομή (στην οποία γίνονται οι επενδύσεις καίρια στον σιδηρόδρομο ) θα παραμείνει κρατική.
Δυστυχώς τα πράγματα για το σιδηρόδρομο θυμίζουν καλοκαίρι 2010 , όταν ήταν και πάλι το πειραματόζωο της Τρόικας και των εγχώριων υποτελών της .
Η χτεσινή δήλωση δε ότι η Κυβέρνηση δεν βλέπει ταμειακά τις αποκρατικοποιήσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΔΕΗ αλλά κυρίως αναπτυξιακά (όποιος τις αναλάβει θα πρέπει να κάνει επενδύσεις )ώστε να δημιουργήθούν θέσεις εργασίας και να βελτιώθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας προιδεάζει για το ξεπούλημα Δημόσιας Περιουσίας.
Η αξία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να θυμίσουμε στα 3 κόμματα της Κυβέρνησης είναι τεράστια , λόγω και των ακινήτων που διαθέτει (εμπορευματικά κέντρα ) αλλά και της δεσπόζουσας θέσης στην εγχώρια αγορά (αφού επενδυτές για να δημιουργήσουν νέες εταιρίες δεν έχουν βρεθεί - μάλλον προτιμούν και αναμένουν το ξεπούλημα).
Καλό θα ήταν να πουν και οι πολιτικοί άρχοντες και ποιες είναι οι επενδύσεις που θα γίνουν και θα φέρουν ανάπτυξη , αφού με τις ίδιες δηλώσεις τους η Υποδομή (στην οποία γίνονται οι επενδύσεις καίρια στον σιδηρόδρομο ) θα παραμείνει κρατική.
Δυστυχώς τα πράγματα για το σιδηρόδρομο θυμίζουν καλοκαίρι 2010 , όταν ήταν και πάλι το πειραματόζωο της Τρόικας και των εγχώριων υποτελών της .
Απορία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κερδοφόρα, αφού τις προάλλες ανακοίνωσε ζημία "μόνο" 33κάτι εκατομύρια Ευρώ για το 2011;
(συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης των 50 εκατομυρίων)
Ν.Φ.