Και έτσι σκέφτονται με προσλήψεις προσωπικού από χώρες του ευρωπαϊκού Νότου όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Πορτογαλία που πλήττονται από την οικονομική κρίση,να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις προσωπικού.
Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα θα μπορούσε να δημιουργήσει 20.000 νέες θέσεις εργασίας καθώς λόγο της γεωγραφικής μας θέση αποτελούμε κόμβο στην μεταφορά εμπορευμάτων.
Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για τους Έλληνες πολιτικούς που εδώ και χρόνια υπηρετούν το αυτοκινητιστικό λόμπι έχοντας δημιουργήσει ένα παρασιτικό οικονομικό σύστημα εξαιτίας του οποίου , το μη μισθολογικό κόστος στις τιμές των προιόντων να βρίσκεται στα ύψη...Και αυτό γιατί ο σιδηρόδρομος αντί να αποτελεί το πρώτο μέσο μεταφοράς όπως συμβαίνει σε όλες τις προηγμένες οικονομίες , λειτουργεί απλά συμπληρωματικά...
Οι Γερμανοί λοιπόν λειτουργούν διαφορετικά ...
«Σκεπτόμαστε πράγματι σε αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό Capital ο Ούλριχ Βέμπερ, διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn).
«Μέσω των θυγατρικών μας στο εξωτερικό Schenker Rail και Arriva έχουμε καλές προϋποθέσεις για να πετύχουμε κάτι τέτοιο και συζητάμε αυτή τη στιγμή με τους συναδέλφους μας, που βρίσκονται εκεί, για το τι μπορούμε να κάνουμε» προσθέτει, σύμφωνα με τη Deutsche Welle.
Σημειώνει, όμως, ότι συγκεκριμένες αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμη.
Τα επόμενα δέκα χρόνια οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα πρέπει να καλύψουν 80.000 θέσεις εργασίας.
Όπως αναφέρει ο Βέμπερ, σε πρώτη φάση η διοίκηση των Σιδηροδρόμων προχώρησε σε συμφωνία με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εργασία, ώστε να προσλαμβάνονται περισσότεροι νέοι και άνεργοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου