Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Έκτακτο ! Δόθηκε σε κυκλοφορία ο σταθμός Κατερίνης ...

Απο σήμερα το πρωί η διέλευση των συρμών απο τον πολύπαθο σταθμό γίνεται απο την 1η και 2η γραμμή !!!!
Χρειάστηκαν μόλις κάποια χρόνια για να δοθεί η γραμμή στην κυκλοφορία .....

5 σχόλια:

  1. Μία χρήσιμη επισήμανση. Για το έργο της ανακαίνισης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κατερίνης - τη διαχείριση του οποίου είχε η ΕΡΓΟΣΕ - χρειάστηκαν πλέον των έξι (6) ετών!!! Αυτό για να γνωρίζουν όλοι οι Σιδηροδρομικοί, το μέγεθος και κυρίως την ποιότητα της τεχνογνωσίας στην διαχείριση σιδηροδρομικών έργων που διαθέτει η πολυδιαφημισμένη ΕΡΓΟΣΕ. Είναι πλέον καιρός να απαλλαγεί ο ΟΣΕ από αυτό το βαρίδι και να στραφεί σε πραγματικά αξιόπιστες λύσεις, που θα του παρέχουν άμεσα αποτελέσματα, με συνέπεια και διαφάνεια. Τα φρου-φρου και αρώματα της ΕΡΓΟΣΕ μας τελείωσαν ... και κυριολεκτικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έργο αυτό καθεαυτό δεν χρειάστηκε έξι χρόνια.

    Η μη πληρωμή του εργολάβου ήταν που καθυστέρησε 4+ χρόνια τη παράδοση του έργου (αν θυμάμαι καλά).

    Οπότε, για τη συγκεκριμένη καθυστέρηση δε νομίζω ότι ευθύνεται η ΕΡΓΟΣΕ, αλλά αυτοί που καθυστέρησαν τη πληρωμή του εργολάβου.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή για να καταλάβουμε όλοι μας, μπορεί ένας εργολάβος δημοσίου έργου να μπλοκάρει την παράδοση ενός έργου που έχει ολοκληρωθεί, ακόμα και εάν έχει καθυστερήσει (έστω με υπαιτιότητα της Υπηρεσίας)η εξόφλησή του; Που το αναφέρει αυτό η νομοθεσία των δημοσίων έργων; Εάν ο ανάδοχος δεν συνέπραττε στην διοικητική παραλαβή προς χρήση του έργου και στην απόδοσή του σε κυκλοφορία, η ΕΡΓΟΣΕ κάλλιστα μπορούσε - έστω και μονομερώς - να παραδώσει το έργο στον ΟΣΕ και οι όποιες διαφορές με τον ανάδοχο να λυθούν στα διοικητικά δικαστήρια. Με συγχωρείτε, αλλά αυτά είναι πρωτοφανή πράγματα και δεν τιμούν κανέναν!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι γίνεται από νομική άποψη, αλλά δε μου φαίνεται περίεργο να γίνεται η παράδοση μετά την αποπληρωμή του έργου
    (εξαρτάται κι από το συμβόλαιο που έχει υπογραφεί κατά την ανάθεση).

    Αλλιώς, ο κάθε εργολάβος θα ήταν στο έλεος του πελάτη/δημόσιο (που όλοι ξέρουμε πόσο 'συνεπές' και 'αξιόπιστο' είναι).
    Κάπου πρέπει να προστατευτεί κι αυτός από την αυθαιρεσία του πελάτη.

    Πως αλλιώς θα εξηγούσατε π.χ. το ξήλωμα των ιστών ηλεκτροκίνησης στο Ρέντη ή των γραμμών στις Τρεις Γέφυρες;

    Κι όπως λέει ο λαός, "οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους".

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω ότι δεν έγινα αντιληπτός. Το πότε θα γίνει η παράδοση ενός έργου σε χρήση, σαφώς και δεν καθορίζεται από το πότε θα γίνει η εξόφλησή του. Η νομοθεσία επιτρέπει την πραγματοποίηση της οριστικής εξόφλησης (τελικό λογαριασμό, πλην την επιστροφή των εγγυήσεων που γίνονται με την οριστική παραλαβή του έργου) και μετά την διοικητική παραλαβή προς χρήση, πράγμα το οποίο και αποτελεί και πάγια τακτική στη διαχείριση των έργων. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιείται η μη παράδοσή του, ως μέσο πίεσης, κοινώς εκβιασμού εκ μέρους του αναδόχου, ώστε να γίνει η εξόφλησή του. Πάντως δεν πρέπει να έχει καταγραφεί ποτέ, εργολάβος να έχει χάσει τα λεφτά του, δηλαδή να μην εξοφληθεί από το δημόσιο (έστω και μετά από δικαστική διαμάχη), για εργασίες οι οποίες πράγματι εκτελέσθηκαν και το κυριότερο, επιμετρήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή