Αυτή είναι η επίσημη θέση στελεχών της ΔΙΚΑΜ για την χτεσινή μας ανάρτηση με τίτλο <<λογική του παραλόγου>>.
Όπως διατυπώθηκε , δεν υπάρχουν εκπαιδευμένοι μηχανοδηγοί στην ALCO 9101 ενώ και η Υπηρεσία γλιτώνει τα ξενοδοχεία στην Καλαμάτα , αφού οι μηχανοδηγοί που θα τοποθετηθούν στην εκδρομή δούλευαν ή κατάγονται από την Μεσσηνιακή πόλη.
Στις διαμαρτυρίες τους περί
δήθεν στοχευμένης ανάρτησης από το στέκι της έλξης έχουμε να πούμε τα εξής .
Η κριτική μας δεν γίνεται στα πρόσωπα αλλά στις λογικές.
Γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα που υπήρχαν για την Πελοπόννησο αλλά κ την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - που αποφεύχθη την τελευταία στιγμή - να κλείσει το μηχανοστάσιο Πάτρας.
Η λογική λοιπόν λέει ότι το μηχανοστάσιο αυτό αλλά και η εν γένει περιοχή (Κιάτο - Δια κοφτό - Πύργος ) πρέπει να στηριχτούν .
Και στήριξη σημαίνει ότι όταν δρομολογούνται δρομολόγια στην Πελοπόννησο τον πρώτο λόγο θα πρέπει να έχουν τα μηχανοστάσια στην Πελοπόννησο.
Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα , αδιαφορούμε για το διαχρονικό νταραβέρι των παρατάξεων .
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η ενδυνάμωση της Πελοποννήσου.
Τέλος όπως έχουμε ξαναγράψει για τον ΔΙΚΑΜ .
Αν η οικονομία είναι τα ξενοδοχεία των μηχανοδηγών μάλλον δεν ξέρει να κάνει οικονομία.
Όπως διατυπώθηκε , δεν υπάρχουν εκπαιδευμένοι μηχανοδηγοί στην ALCO 9101 ενώ και η Υπηρεσία γλιτώνει τα ξενοδοχεία στην Καλαμάτα , αφού οι μηχανοδηγοί που θα τοποθετηθούν στην εκδρομή δούλευαν ή κατάγονται από την Μεσσηνιακή πόλη.
Στις διαμαρτυρίες τους περί
δήθεν στοχευμένης ανάρτησης από το στέκι της έλξης έχουμε να πούμε τα εξής .
Η κριτική μας δεν γίνεται στα πρόσωπα αλλά στις λογικές.
Γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα που υπήρχαν για την Πελοπόννησο αλλά κ την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - που αποφεύχθη την τελευταία στιγμή - να κλείσει το μηχανοστάσιο Πάτρας.
Η λογική λοιπόν λέει ότι το μηχανοστάσιο αυτό αλλά και η εν γένει περιοχή (Κιάτο - Δια κοφτό - Πύργος ) πρέπει να στηριχτούν .
Και στήριξη σημαίνει ότι όταν δρομολογούνται δρομολόγια στην Πελοπόννησο τον πρώτο λόγο θα πρέπει να έχουν τα μηχανοστάσια στην Πελοπόννησο.
Δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα , αδιαφορούμε για το διαχρονικό νταραβέρι των παρατάξεων .
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η ενδυνάμωση της Πελοποννήσου.
Τέλος όπως έχουμε ξαναγράψει για τον ΔΙΚΑΜ .
Αν η οικονομία είναι τα ξενοδοχεία των μηχανοδηγών μάλλον δεν ξέρει να κάνει οικονομία.
Ακούστηκε κατά την μεταφορά των οχημάτων από την Κόρινθο και τα αντίστοιχα εκδρομικά του Σεπτέμβρη, ότι ερωτήθηκαν Μηχανοδηγοί που προέρχονταν από την Τρίπολη και την Καλαμάτα αν θέλουν να εξασφαλίσουν τα τραίνα και να εκπαιδευτούν στην Α.9101 και οι περισσότεροι αρνήθηκαν. Ισχύει;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιος ξέρει να δουλεύει MLW μπορεί και την 9101 ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικοινώνησε μαζί μας το Φ.Υ.(Μ.Ι.) του ΜΑΙ και μας ανέφερε ότι όντως ερωτήθηκαν όλοι οι μηχανοδηγοί και υπήρξαν τότε και αρνήσεις συναδέλφων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορία: αν 'οι περισσότεροι' αρνήθηκαν να εκπαιδευτούνε (λέμε τώρα), δεν έμεναν αρκετοί διαθέσιμοι για να εκπαιδευτούν και να εξασφαλίσουν το δρομολόγιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσοι πιά χρειάζονται για ένα τραίνο;
Ν.Φ.