Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Συμφωνία - μαμούθ για την Ελλάδα! Τα προϊόντα της Hewlett Packard θα φτάνουν στην Ευρώπη μέσω της Cosco από τον Πειραιά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Ποιά θα είναι τα οφέλη
 - Οι υπογραφές μπήκαν παρουσία του πρωθυπουργού
- Ανάσα ζωής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και μεγάλα έσοδα για το Δημόσιο
 Παρουσία του πρωθυπουργού μπήκαν σήμερα οι υπογραφές στην συμφωνία - μαμούθ που θα ωφελήσει οικονομικά την Ελλάδα.
 Η συμφωνία αφορά την μεταφορά όλων των προϊόντων της Hewlett Packard προς την Ευρώπη με το
στόλο της Cosco και τη διοχέτευσή τους στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω του λιμανιού του Πειραιά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
 Η συμφωνία θεωρείται σημαντική γιατί:
 - ο Πειραιάς γίνεται επίσημα "σημείο εισόδου" για μια μεγάλη πολυεθνική η οποία προτίμησε τον Πειραιά από τα λιμάνια του Ρότερνταμ και της Αμβέρσας.
 - τα φορολογικά οφέλη για την Ελλάδα είναι τεράστια αφού ο Πειραιάς καθίσταται "σημείο εισόδου" για την Hewllet Packard
 - αυξάνονται τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
 Η συμφωνία θα αποτελέσει προπομπό για άλλες αντίστοιχες συμφωνίες και με άλλες πολυεθνικές. Ο πρωθυπουργός, δήλωσε ότι "η συμφωνία της Hewlett-Packard με την COSCO και την ΤραινΟΣΕ αποτελεί μια ψήφο εμπιστοσύνης για την Ελλάδα, σε αυτή την προσπάθεια που κάνουμε σήμερα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

 Και με αυτή τη συμφωνία επαναβεβαιώνεται ο ρόλος που μπορεί να παίξει η χώρα μας με τις υποδομές που διαθέτει στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη. Και ταυτόχρονα θα αυξηθεί, εάν προχωρήσει, όπως θα θέλαμε, αυτή η συμφωνία, ο όγκος των συναλλαγών στον Πειραιά, αλλά και το μεταφορικό έργο της ΤραινΟΣΕ. Να το πω διαφορετικά, το λιμάνι θα βοηθάει το τραίνο και το τραίνο θα βοηθάει το λιμάνι, για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Αυτή είναι μια εξέλιξη σημαντική, γιατί δημιουργεί συνέργειες μεταξύ του λιμανιού και του τραίνου. Το τραίνο, επομένως, θα μας δώσει αυτή τη δύναμη και το λιμάνι το ίδιο. Η κυβέρνηση επιδιώκει να γίνει η χώρα μας φιλική στην επιχειρηματικότητα, φιλική στις επενδύσεις. Και μέσα από αυτό το δρόμο της ανάπτυξης, προφανέστατα, θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας."

3 σχόλια:

  1. Βλέποντας τον Ζηλιασκόπουλο δίπλα στον Σαμαρά να ανακοινώνει την μεγαλύτερη συμφωνία που διασφαλίζει την βιωσιμότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα επόμενα χρόνια ένα πράγμα μου ήρθε στο μυαλό.
    Ο κορυφαίος συνδικαλιστής του χώρου της έλξης που μέχρι πριν λίγο καιρό έλεγε φουσκωμένος απο περηφάνια ότι έφαγε τον Ζηλιασκόπουλο.
    Τόσα ήξερε τότε , τόσα ξέρει κ τώρα.
    Μαγκιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η συγκεκριμένη συμφωνία , πλεονέκτημα για τον σιδηρόδρομο κυρίως για την αποκατάσταση της εικόνας του πλέον αδικημένου μέσου στην χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρίμα γιατί σας είχα για στοιχειωδώς έξυπνους. Την άσχημη τη νύφη (δες Βασιλειάδου) την ξεφορτώνεσαι - δελεάζοντας το γαμπρό - δίνοντας τη μαζί με προίκα. Μόνο που εδώ δε νομίζω να θεωρούμε σοβαρή προίκα, τους 700 συρμούς ετησίως. Μάλλον για ξεπούλημα μου μυρίζεται, παρά για επενδυτική επιτυχία. Όσο αφορά το Ζηλιασκόπουλο και γενικώς τους Managers του ομίλου ΟΣΕ, μην τους αποθεώνουμε κιόλας. Η μεγάλη τους καριέρα στηρίχτηκε στις μετατάξεις, στο κόψιμο γραμμών και στην ελαχιστοποίηση του δικτύου, στην άγρια περιστολή δαπανών κλπ. Κατά τα άλλα επιτυχημένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρα από τα όσα μπορεί να πει κανείς για το Ζηλιασκόπουλο, ισχύει ότι έκανε ότι του επέβαλαν και έμεινε εντός των οικονομικών πλαισίων που τέθηκαν. Η θητεία του λήγει το Μάιο νομίζω, και αν τον διώξουν άμεσα, μάλλον θα του δώσουν και αποζημίωση. Όπως και σε κάτι αστέρες του παρελθόντος που με την αλλοπρόσαλλη πολιτική τους, έφεραν το σιδηρόδρομο στο χάλι που έφτασε. Αν απέτυχε ο Ζηλιασκόπουλος να καταγγελθεί και να εκδιωχθεί χωρίς αποζημίωση. Αν όχι, τότε να τελειώσει τη θητεία του.
    Αλήθεια ποιό αποτυχημένο πολιτευτή θέλουν να κουβαλήσουν ή μάλλον, ποιός θέλει να έρθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή