Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 18 Δεκεμβρίου 2012

Επιτέλους ! Συντονισμός στις συγκοινωνίες ! Η αρχή γίνεται με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς

Τα Σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ) αποφάσισαν να προχωρήσουν σε σειρά κινητοποιήσεων, ξεκινώντας από την Τετάρτη 19/12 μόνο σε ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ και την Πέμπτη 20/12, σε όλα τα ΜΕΣΑ εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους στην ένταξη των εργαζόμενων στο ενιαίο μισθολόγιο- βαθμολόγιο και σε ένδειξη συμπαράστασης στους συναδέλφους του ΟΣΕ.


Η έναρξη των κινητοποιήσεων δεν υπαγορεύεται από συντεχνιακά συμφέροντα. Είναι θέμα επιβίωσης! Τα δύο τελευταία χρόνια οι μισθοί μας έχουν υποστεί μειώσεις πάνω από 35% και με την ένταξή μας στο ενιαίο μισθολόγιο σε συνδυασμό  με το νέο βαθμολόγιο, που θεσμοθετήθηκε με μια από τις διαβόητες  Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου θα επέλθει νέα μεσοσταθμική μείωση μεγαλύτερη του 30%.
Αυτό θα δώσει την χαριστική βολή σε όλους μας. Ήδη υπάρχουν συνάδελφοι που ζουν με δανεικά. Με τις νέες μειώσεις οδηγούμαστε όλοι πλέον σε απόγνωση.
Όμως, η κυβέρνηση κατά παραγγελία της τρόϊκας έχει ράψει ένα στενό κοστούμι το οποίο προσπαθεί να το φορέσει σε όλα τα σώματα και σύμφωνα με την λογική του Προκρούστη ό,τι περισσεύει κόβεται, αδιαφορώντας για τους ανθρώπους και τις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης όπως είναι οι συγκοινωνίες, που δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο και 365 μέρες το χρόνο.
Εμείς, λοιπόν, μιλάμε για ανθρώπινες ζωές και ανθρώπινες ανάγκες. Και δεν είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε την κατάργηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων Συλλογικών Συμβάσεων και Συλλογικών Διαπραγματεύσεων, που ισχύουν σε όλο τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα ούτε απεμπολούμε την Συλλογική Σύμβαση της ΣΤΑ.ΣΥ.  που υπογράψαμε το 2012 και έχει ισχύ μέχρι τον Απρίλιο του 2013.
Άλλωστε γνωρίζουμε ότι πίσω απ’ όλα αυτά κρύβεται η ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών. Η αρχή γίνεται με τον διαχωρισμό της εταιρείας Rosco από τον ΟΣΕ, που προβλέπει (τι άλλο;) Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που εκδόθηκε πρόσφατα και ανοίγει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της συντήρησης του τροχαίου υλικού και της ΣΤΑ.ΣΥ. Γι’ αυτό θεωρούμε υποχρέωσή μας να συμπαρασταθούμε ενεργά στους απεργούς συναδέλφους μας του ΟΣΕ, που αγωνίζονται ενάντια στον τεμαχισμό και το  ξεπούλημα της Εταιρίας  ξεκινώντας από τη συντήρηση του τροχαίου υλικού .
Τέλος, είμαστε αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο μέσο, με παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα, την διατήρηση των ΣΣΕ και ξεκινάμε τις κινητοποιήσεις:
Την Τετάρτη 19/12: Στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 το πρωί σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ και θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της ΣΤΑ.ΣΥ ΑΕ στην οδό Αθηνάς 67. Την Πέμπτη 20/12: 24ωρη απεργία σε όλα τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς . Για την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων θα υπάρξει νεώτερο Δελτίο Τύπου.

Οι Διοικήσεις

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ & ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΑΣΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΜ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΤΡΑΜ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ 

1 σχόλιο:

  1. Βλέποντας όλη αυτή την κινητοποίηση αυτές τις τελευταίες ημέρες (λόγω ενιαίου μισθολογίου και απόσχισης κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού), νομίζω ότι κανένας σοβαρός Σιδηροδρομικός δεν μπορεί να μην χαμογελάει πικρά, αναλογιζόμενος πόσα λίγα πράγματα έγιναν και πόσο στο ντούκου πέρασαν οι μετατάξεις συναδέλφων του ΟΣΕ πριν 2 χρόνια. Τα μισά από όσα γίνονται σήμερα σε επίπεδο κινητοποιήσεων και κυρίως σε επίπεδο ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & κυρίως ΕΝΟΤΗΤΑΣ να είχαν γίνει τότε με αφορμή το Ν.3891/2010,δεν θα υπήρχαν σήμερα απόντες στο Σιδηροδρομικό προσκλητήριο. ΝΤΡΟΠΗ μας και ΝΤΡΟΠΗ τους...(εάν έχουν βέβαια τσίπα και φιλότιμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή