Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ για τους μηχανοδηγούς !!!!

            6 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - EKM φέρνουν στην βουλή των θέμα των μηχανοδηγών !
Θέμα: Τεράστια προβλήματα και κινδύνους δημιουργεί η σοβαρότατη έλλειψη μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ανάγκη άμεσης επίλυσης του θέματος.
Επερώτηση για τους μεταταχθέντες ,  την σαφή έλλειψη προσωπικού στους μηχανοδηγούς και τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας μας !


            Εκρηκτικό είναι το πρόβλημα της έλλειψης επαρκούς αριθμού μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μια και εξαιτίας του «συνθλίβονται» οι προσωπικές ζωές των εργαζομένων, λόγω των ατελείωτων υπερωριών και δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα ασφάλειας των δρομολογίων.
           Αναλυτικότερα,
όπως καταγγέλλει Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης ΟΣΕ(Π.Ε.Π.Ε) σύμφωνα με τις προγραμματισμένες ανάγκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να απασχολούνται τουλάχιστον 50 μηχανοδηγοί επιπλέον, ενώ σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο που εκπονήθηκε με βάση το ν.3891/2010 χρειάζονται 100 ακόμα μηχανοδηγοί!
Το πρόβλημα της υποστελέχωσης η εταιρεία το αντιμετωπίζει με τον απαράδεκτο τρόπο της υπερβολικής υπερεργασίας του προσωπικού και με τη μη χορήγηση εβδομαδιαίων αναπαύσεων, τη στιγμή που η διοίκηση οφείλει ήδη στους εργαζόμενους - μέχρι τις 30.09.2012 - 3871 αναπαύσεις και 3089 ημέρες αδειών. Σε αυτές πρέπει να προσθέσουμε και τις 6000 αναπαύσεις που πληρώνονται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ετησίως! Η γενικευμένη έλλειψη του προσωπικού αποδεικνύεται και από το ότι στο εξώδικο που απέστειλε η Π.Ε.Π.Ε πέρυσι , προκύπτει ότι οι οφειλόμενες αναπαύσεις τότε ήταν 2806.Σε ένα χρόνο δηλαδή αυξήθηκαν κατά 1000 επιπλέον, παρότι κάθε μήνα πληρώνονται 500 δεδουλευμένα ρεπό!
 Παράλληλα, δεν πραγματοποιείται η καθορισμένη εκπαίδευση των εργαζόμενων σε θέματα ασφάλειας, ακριβώς λόγω της δραματικής έλλειψης μηχανοδηγών. Η έλλειψη αυτή έχει ως βασική αιτία τη μνημονιακή πολιτική της εξώθησης στη σύνταξη έμπειρων εργαζομένων και των  δεκάδων υποχρεωτικών μετατάξεων, με το πρόσχημα της ύπαρξης «πλεονάζοντος» προσωπικού στον τομέα έλξης!
Επιπρόσθετα, πρέπει να τονιστεί ότι για να εκπαιδευτούν, να πιστοποιηθούν και να βγουν στην παραγωγή νέοι μηχανοδηγοί χρειάζονται 18 μήνες, γεγονός που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για το πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορέσει να αναπτύξει το δίκτυό της (εμπορικές συμφωνίες κτλ) το επόμενο διάστημα!
Μάλιστα, με την υπάρχουσα έλλειψη προσωπικού και τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις (το 90% του προσωπικού έλξης είναι πάνω από 50 χρονών!) με μαθηματική ακρίβεια σε μικρό χρονικό διάστημα ΔΕΝ θα έχουμε καθόλου μηχανοδηγούς !

Τα αποτελέσματα αυτής της απαράδεκτης κατάστασης είναι τα σοβαρά προβλήματα ασφάλειας των αμαξοστοιχιών, η καθυστέρηση-υπονόμευση της ανάπτυξης του επιβατικού και εμπορικού έργου της εταιρείας και βεβαίως η «σύνθλιψη» της προσωπικής ζωής των μηχανοδηγών, εξαιτίας των ατελείωτων υπερωριών αλλά και της μη έγκαιρης γνωστοποίησης του προγράμματος εργασίας τους (συνεχώς οι μηχανοδηγοί μαθαίνουν την προηγούμενη μέρα το αν και πόσο θα εργαστούν την επομένη!).

Επειδή τα προβλήματα που δημιουργούνται εξαιτίας της δραματικής έλλειψης μηχανοδηγών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εξαιρετικά σοβαρά.


   Ερωτώνται οι Υπουργοί:

  1. Θα προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την επαρκή στελέχωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μηχανοδηγούς, ξεκινώντας από την επιστροφή των δεκάδων μεταταχθέντων μηχανοδηγών;

  1. Τηρείται στο ακέραιο η εργατική νομοθεσία, ως προς την εργασία-υπερεργασία των μηχανοδηγών, καθώς και οι κανόνες για την ασφάλεια των αμαξοστοιχιών ;

  1. Θα αναλάβετε τις αναγκαίες πρωτοβουλίες ώστε να σταματήσει το απαράδεκτο καθεστώς της ανεξέλεγκτης υπερεργασίας των μηχανοδηγών και να προστατευτεί η προσωπική τους ζωή;

  1. Πως θα μπορέσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναπτύξει το δίκτυό της το επόμενο διάστημα (εμπορικές συμφωνίες κτλ) με δεδομένη τη μεγάλη έλλειψη μηχανοδηγών;



                                                           Οι ερωτώντες βουλευτές
                                   
                                                          Καραγιαννίδης Χρήστος
                                                          Μπόλαρη Μαρία                                                                             
                                                          Τσουκαλάς Δημήτρης
                                                           Σταθάς Γιάννης

                                                     Στρατούλης Δημήτρης
                                                   Χαραλαμπίδου Δέσποινα

4 σχόλια:

  1. Η ΠΕΠΑ γιατί δεν συμμετείχε στην επερώτηση?Μάλλον έχει αποφασίσει οτι ο κλάδος και τα μέλη της ούτε καταπονούνται ούτε υπερεργάζονται ούτε χρήσιμοι είναι στην ασφαλή κυκλοφορία των αμαξ/χιών.Και μετά απορούμε γιατί αποδεκατίστηκε ο κλάδος!!! Και εκφραζόμασταν για τους μηχ/γούς ότι είναι πιο κάτω πνευματικού επιπέδου από εμάς.Μια κουβέντα συμπαράστασης δεν βρήκατε να πείτε για τους εκδιωχθέντες,τη στιγμή που οι συν/φοι της έλξης έχουν κάνει λάβαρο τους 40 δικούς τους.Και σας ενοχλεί η ανωνυμία!!!ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΙΩΓΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΜΑΞ/ΧΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ερώτηση δεν έγινε απο την ΠΕΠΕ αλλά απο μηχανοδηγούς που ενδιαφέρθηκαν για τους μεταταγέντες έμπρακτα άλλη μια φορά ( η ΠΕΠΕ είναι το μοναδικό σωματείο που συνεχίζει τον αγώνα και στα δικαστήρια και κοντά με τους μεταταγέντες) και έπεισαν τον ΣΥΡΙΖΑ για την αναγκαιότητα της επερώτησης.

    Έγινε απο τους νέους μηχανοδηγούς που κάποιοι κατηγορούν ότι νομίζουν ότι ο σιδηρόδρομος είναι απο τα Λιόσια μέχρι το Κιάτο γιατί έχουν την εντύπωση ότι με τα χρόνια προυπηρεσίας και μόνο αναγνωρίζεσαι ως σιδηροδρομικός.
    Έγινε απο αυτούς τους νέους μηχανοδηγούς που δεν συμβιβάζονται με το απαράδεκτο καθεστώς εργασίας μας και προσπαθούν για αλλαγές.
    Απο εκείνους τους μηχανοδηγούς που λοιδορούνται καθημερινά στον 3ο όροφο της Καρόλου (οι τοίχοι έχουν αυτιά συνάδελφοι ), απο συγκεκριμένους παραγοντίσκους ο ρόλος τον οποίων σύντομα θα αποκαλυφθεί.Γιατί οι κύριοι αυτοί για να καλύψουν την πλούσια την δράση τους , προσπάθησαν να συκοφαντήσουν ακόμα και το blog , φοβούμενοι τα μερομήνια που γνωρίζουν ότι έρχονται.Έπεισαν ακόμα και συνάδελφο που δεν μας γνωρίζει να γράψει για εμάς , ότι εμείς είμαστε η πηγή του κακού.
    Γιατί οι ίδιοι ΔΕΝ τολμάνε να στείλουν επιστολή επώνυμη.

    Απέναντι λοιπόν σε ένα σύστημα εξουσίας και σε μια πολιτική που στηρίχτηκε τα τελευταία 3 χρόνια σιωπηρά απο πολλούς αρχίζει να μπαίνει η διαχωριστική γραμμή.

    Διαχωριστική γραμμή που δεν θα μπορεί η λάσπη να καλύψει.

    Γιατί πολύ απλά >

    Το ψέμα έχει ταχύτητα.. αλλά η αλήθεια έχει αντοχή!


    Για να μην ξεχνιόμαστε.....

    Γενιδούνιας Κώστας
    Μηχανοδηγός που ξέρει τον σιδηρόδρομο απο τα Λιόσια μέχρι το Κιάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή αναφέρεται <>,είχαμε την εντύπωση ότι η κίνηση έγινε από το σωματείο.Ομως ακόμα και έτσι που έγινε,χαιρετίζεται από εμάς σαν μια πολύ θετική και υγειής πρωτοβουλία,που θα έπρεπε να βρεί μιμητές και από άλλους παληούς.Εδώ και με την ενέργεια σας αυτή δείξατε ότι,όταν ο φιλόσοφος είπε:ΑΝ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΝΕΟΙ,ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ,απλά δεν είχε εσάς υπ΄όψη του.Μας χαροποιεί το γεγονός και μας δίνει ελπίδα,που κάποια ομάδα νέων ανθρώπων,ερχόμενη σε ένα χώρο δουλειάς και συναναστρεφόμενη με μεγαλύτερους και άρα συντηρητικότερους εργαζόμενους εξ ορισμού,εν τούτοις διατήρησε την ορμή των νιάτων της και κρατάει ζωντανά τα όνειρά τη΄ς.Είμαστε μαζί σας ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΓΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΜΑΞ/ΧΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η παρέα του Γαλατσίου7 Δεκεμβρίου 2012 στις 12:55 μ.μ.

    Συνάδελφοι της ΠΕΠΑ που είσαστε?Τη φαντασία την ορμή τη διάθεση την αληλεγγύη την οξυδέρκεια αυτών των παιδιών της έλξης γιατί δεν την έχετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή