Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Με χαμηλές ταχύτητες κινούνται οι εμπορευματικές μεταφορές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Γλυκόπικρη γεύση αφήνουν οι εμπορευματικές επιδόσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εμπορευματική πολιτική της εταιρείας, παρά τις βελτιωτικές κινήσεις, συνεχίζει να προβληματίζει. Σίγουρα μεγάλη ώθηση θα δώσει η συμφωνία HP - Cosco - ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την προϋπόθεση ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα καλύψει τους συμβατικούς στόχους που της δόθηκαν από τις 2 συνεργαζόμενες εταιρείες.  

Της Βάσως Βεγιάζη - metaforespress.gr
Είναι ενδεικτικό ότι, το 2011, τα έσοδα της εταιρείας από τις εμπορευματικές μεταφορές σημείωσαν πτώση 4,5%. Συγκεκριμένα, τα έσοδα ανήλθαν στα 22,1 εκατ. ευρώ, έναντι 23,2 εκατ. το 2010.
Στο 9μηνο του 2012, η κατάσταση έχει αντιστραφεί κάπως, καθώς τα έσοδα εμφανίζονται αυξημένα κατά 1 εκατ. ευρώ, διαμορφούμενα άνω των 15 εκατ. ευρώ.
Οι κινήσεις αλλαγής της εμπορευματικής πολιτικής
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην εφαρμογή ενιαίας τιμολογιακής πολιτικής προς όλους τους πελάτες. Η τιμολογιακή πολιτική στηρίχθηκε στη μείωση του ύψους των χορηγούμενων εκπτώσεων, σε συνδυασμό με την στόχευση σε μεταφορές με πλήρη τρένα.
Από τα τέλη Ιουλίου λειτουργεί στο Θριάσιο σταθμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μεταφορά φορτίων από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με αποτέλεσμα να έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των δρομολογούμενων τρένων ανά εβδομάδα.
Επίσης, με βάση το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου προωθείται ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς εμπορευμάτων τρένου – φορτηγού, για την εξυπηρέτηση του οποίου έχει ήδη ολοκληρωθεί η σχετική οργάνωση και υποδομή του παλαιού εμπορευματικού σταθμού Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το νέο σύστημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιτυγχάνονται τα ακόλουθα:
-Ενοποίηση όλων των βάσεων παλαιότερων προγραμμάτων τιμολόγησης μεταφορών εξωτερικού, με δημιουργία κοινής βάσης για στατιστικά, με δεδομένα για μεταφορές εξωτερικού από το 2006 και μετά.
-Συλλογή και εισαγωγή δεδομένων φορτωτικών εσωτερικού από το 2006 και μετά.
-Αυτοματοποιημένη δημιουργία ηλεκτρονικών αρχείων κειμένου και PDF που περιγράφουν τις αφίξεις και αποστολή τους σε άλλα δίκτυα, σύμφωνα με τα πρότυπα που έχει θέσει η UIC και τους κωδικούς RICS του κάθε δικτύου.
-Εισαγωγή νέων διαδικασιών και υλοποίηση νέων εργαλείων για το ελεγκτήριο εμπορευματικών μεταφορών εξωτερικού.
-Εισαγωγή όλων των σταθμών εξωτερικού με βάση στοιχεία του DIUM. Υλοποίηση λειτουργικότητας εικονικών βαγονιών (για χρεώσεις μεμονωμένων βαγονιών με τιμολόγηση ως πλήρη τρένα, αν το ζητήσουν οι πελάτες).
-Πρώτη έκδοση προγράμματος καταχωρήσεων φορτωτικών εσωτερικού.
-Περαιτέρω υλοποίηση και προσθήκη στα ηλεκτρονικά αρχεία με βάση τα πρότυπα της UIC.
-Υλοποίηση αυτοματοποιημένων στατιστικών στοιχείων εμπορευματικού τομέα (εμπορικά στοιχεία) με βάση προκαθορισμένα κριτήρια.

ΕΡΓΟ

2009
2010
2011
Αριθμός τόνων
(σε χιλιάδες)



-       Εσωτερικού

601
254
92
-       Εξωτερικού

2.813
3.734
2.608

Σύνολο
3.414
3.988
2.700
Χιλιομετρικοί τόνοι
(σε χιλιάδες)



-       Εσωτερικού

133.742
47.707
23.441
-       Εξωτερικού

428.838
568.012
328.129

Σύνολο
562.580
615.719
351.570
Μέση διάνυση τόνου
(σε χιλιόμετρα)
165
154
130
ΕΣΟΔΑ

2009
2010
2011
Από εμπορεύματα
(σε χιλιάδεςευρώ)
23.626,00
23.244,00
22.198,00
Μέση είσπραξη χιλιομετρικού τόνου

(σε ευρώ)
0,042
0,038
0,063

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου