Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Στις καιρικές συνθήκες αποδίδεται ο εκτροχιασμός τρένου στη Ροδόπη

Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Μεταφορών την έκθεση του ΟΣΕ για το σιδηροδρομικό ατύχημα (εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας) στην περιοχή των Αμαξάδων (όρια Νομού Ροδόπης με Νομό Ξάνθης). Τις επόμενες ημέρες θα εκδοθεί το τελικό πόρισμα της Επιτροπής Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων.


ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Την Παρασκευή 30/11/2012, στις  09:00  περίπου, εκτροχιάστηκε στο Χ.Σ. 308+915 γρ Θ-Α μΠκ, περιοχή Αμαξάδων, η επιβατική αμαξοστοιχία IC91, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη  - Θεσσαλονίκη. Από την εκτροχίαση δεν τραυματίστηκε κανένας επιβάτης ενώ τα τέσσερα από τα πέντε βαγόνια του συρμού εκτροχιάστηκαν( το 1ο μόνον στο οπίσθιο φορείο του). Το σημείο της εκτροχίασης βρίσκεται στα νότια του οικισμού Αμαξάδων του Ν. Ροδόπης, πάνω σε τεχνικά της σιδ/κης γραμμής. Συγκεκριμένα, στο σημείο υφίσταται πλακοσκεπής οχετός ανοίγματος 2,00 μέτρων και πρόσφατα κατασκευάστηκε δίπλα δίδυμος σωληνωτός οχετός διαμέτρου 1,00 μ έκαστος, στο πλαίσιο της εργολαβίας ΑΔ 922.
ΠΕΡΙΟΧΗ
Η περιοχή Αμαξάδων - Ιάσμου (Χ.Σ. 308+000 έως Χ.Σ. 319+000) η οποία ανήκει στην δικαιοδοσία του Τμήματος Συντήρησης Γραμμής Αλεξανδρούπολης, δέχεται λόγω της γειτνίασης του ορεινού όγκου της Ροδόπης έντονες βροχοπτώσεις, με μεγάλο όγκο υδάτων απότομα σε μικρό χρονικό διάστημα. Προς τούτο, με την εργολαβία ΑΔ 922, ξεκίνησαν τον Αύγουστο οι εργασίες ενίσχυσης των βάθρων της παρακείμενης σιδ/κης γέφυρας των Αμαξάδων και κατασκευάστηκε συγχρόνως ένας δίδυμος σωληνωτός οχετός δίπλα στον υφιστάμενο πλακοσκεπή οχετό, στο Χ.Σ. 308+915 (σημείο εκτροχίασης), προκειμένου να αυξηθεί η υδραυλική διατομή και η παροχετευτική ικανότητα της γραμμής.
ΑΙΤΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΗΣ
Η καταιγίδα έπληξε την περιοχή κατά τις βραδινές ώρες, μεταξύ 01:00 και 03:00 της 30/11/2012, όπως δήλωσαν οι κάτοικοι της περιοχής. Η έντασή της ήταν μεγάλη και προκάλεσε ζημιές τόσο στον οικισμό του Ιάσμου, όσο και στο οδικό δίκτυο Ιάσμου – Αμαξάδων. Δεδομένου ότι ήταν από τις πρώτες δυνατές βροχοπτώσεις της περιόδου, είχε ως αποτέλεσμα την παράσυρση μεγάλου όγκου κλαδιών αλλά και απορριμμάτων. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η έμφραξη του ενός εκ των δύο σωληνωτών οχετών από ελαστικό γεωργικού ελκυστήρα και κλαδιά.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μεγάλη ένταση των πλημμυρικών φαινομένων, κατέστησαν μη ικανή την παροχετευτική ικανότητα των τεχνικών της σιδ/κης γραμμής, προκαλώντας έτσι ζημιές στο επίχωμα της γραμμής και κατά την διέλευση της αμαξ/χίας επήλθε θραύση των σιδ/χιών  με αποτέλεσμα την εκτροχίαση της αμαξ/χίας.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΗΣ 
Το Τμήμα Συντήρησης Γραμμής Αλεξ/πολης, έχοντας παρακολουθήσει τις μετεωρολογικές προβλέψεις,  έδωσε εντολή από την προηγούμενη, 29/11/12, το μεσημέρι, στον Εργοδηγό του 15ου Διαμ/τος Γραμμής, ζητώντας του να επιθεωρήσει την Παρασκευή το πρωί την γραμμή δικαιοδοσίας του Τμήματος, από Αλεξανδρούπολη έως Ξάνθη, επιβαίνοντας στην μηχανή του IC 91. Του ζητήθηκε μάλιστα να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην περιοχή Ιάσμου  - Αμαξάδων και ιδιαιτέρως στην περιοχή της Γέφυρας του χειμάρρου Αμαξάδων. 
Όπως αναφέρει ο Εργοδηγός, όταν το τρένο διήλθε από την Ι.Δ. στο Χ.Σ. 309+816, διέκρινε μπροστά, έναν μαύρο όγκο στην γραμμή και ζήτησε αμέσως από τους μηχανοδηγούς να μειώσουν ταχύτητα. Έτσι  κατά δήλωση των μηχανοδηγών, κατάφεραν να μειώσουν την ταχύτητα στα 60 Km/h, από τα 120 km/h που είναι η δρομολογιακή ταχύτητα στην περιοχή, αποφεύγοντας μια πιο δυσάρεστη κατάληξη.

ΑΠΟ yme.gr

2 σχόλια:

  1. Δηλαδή για να καταλάβουμε, ήταν μούφα η είδηση ότι ο μηχανοδηγός είχε χαμηλώσει ταχύτητα "λόγω μεγάλης εμπειρίας"; Και εάν πράγματι ο εργοδηγός γραμμής του υπέδειξε να χαμηλώσει ταχύτητα, στα πλαίσια επιθεώρησης, είναι δυνατό η επιθεώρηση να λαμβάνει χώρα, σχεδόν μετά από περίπου 7-8 ώρες από καιρικό συμβάν που είχε τα χαρακτηριστικά θεομηνίας; Μάλλον το μαγαζί (Υποδομή-Συντήρηση) έχει βαρέσει διάλυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι άσχετος ή δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή